Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Apple schreef:Kun je niet komende tijd je werkuren wat omgooien zodat je op onverwachte momenten thuis bent? (en je auto op een andere plek parkeren?).
Op heterdaad betrappen lijkt me het meest zinnige.
suleilitha schreef:Ik kook inwendig, dat snappen jullie wel en ik ga nu bewust niet naar buiten, grote kans dat ik dan de fiets pak en op sjouw ga, en ik zou daarmee meer slecht dan goed doen, want ik ben dwars door alles heen.
Er had nog eentje een zwaktebod verkondigd aan mijn manlief. Het is zo dat de ruin altijd wordt uitgestapt door een verstandelijk en lichamelijk beperkte meid van midden twintig. Echt een schat. Ze komt ook wel over de vloer, nooit onaangekondigd maar altijd voorafgegaan door een belletje. Ze mag vaak tijdens de menlessen mee op de marathonwagen en soms gaat ze mee op concours.
Nu is het zo dat die kleine rotpennies daar dus rechten aan menen te ontlenen want zij hebben gezegd dat ze het beter kunnen dan dit in en inlieve meisje.
Apple, werkuren omgooien gaat niet, maar manlief zit voorlopig nog even in de ziektewet.
Auto's ergens anders neerzetten is een goeie tip waarvoor dank!!!
) zelfs heel goed met de beessies om gaan.. hun gaan met de dieren om zoals er met hun omgegaan wordt.. en ZO zouden WIJ 't eigk ook moeten doen, helaas gebeurd dit niet altijd....
suleilitha schreef:Het is zo dat de ruin altijd wordt uitgestapt door een verstandelijk en lichamelijk beperkte meid van midden twintig. Echt een schat. Ze komt ook wel over de vloer, nooit onaangekondigd maar altijd voorafgegaan door een belletje. Ze mag vaak tijdens de menlessen mee op de marathonwagen en soms gaat ze mee op concours.
Nu is het zo dat die kleine rotpennies daar dus rechten aan menen te ontlenen want zij hebben gezegd dat ze het beter kunnen dan dit in en inlieve meisje.

Apple schreef:Suleilitha je mag toch zeker zelf wel weten wie je bij je paard laat? Of dat nu een verstandelijk gehandicapte is of niet?
. En verder zou ik moeders het erf afmeppen als ze in de buurt durfde te komen
(niet dat dat verstandig is, maar wel lekker om je woede kwijt te kunnen). Je mag gewoon zelf weten wie je bij je paarden laat... en dan moet moeders zelf maar een paardje kopen als ze wil dat die kinderen een paardje moeten verzorgen.