Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Floran schreef:Heel eerlijk gezegt weet ik niet wat ik ervan moet denken... als die Z1 is![]()
![]()
Ik zal ff de hele waslijst opnoemen wat er verkeert is:
- Ten eerste de cap? onverantwoord, ook alrijd hij Z1 (:?)
- De kleding? Zo schuurt je broertje zijn hele velletje kapot.
- Het schoeisel, ik vind het onverantwoord dat je hem zonder fatsoenlijke rijschoenen/laarzen laat rijden.. stel je voor dat hij met beugels zou rijden, dan schiet hij er zo maar doorheen![]()
- Dan de houding, op de laatste foto kan die er idd wel mee door.. maarja... toch is daar nog een hoop werk aan de winkel hoor!! (rechtop, handhouding, geen geld zoeken, benen niet te ver naar voren enz. enz.)
- De teugels moet hij mooi op maat houden!
- Verder vind ik de pony's toch echt veel te klein voor je broertje, ik heb ff in je profiel gespiekt, maar ik denk dat die bruine pony daar onderaan een beter formaatje zal zijn (foto's van wanneer hij daarmee begint te trainen?)
Dan nog ff, dat over het Z1... ? dan zou hij toch niet meer aan de longe zitten![]()
Nou, wens hem veel plezier met het verdere trainen, en ik zou hem toch naar een profesionele trainer sturen..![]()
Geweldig!!! hoe kom je erop?? kun je hem niet echt een keer op die bruine pony zetten? en fotos??