Ik kom uit Noord Holland,dus kan hier niet uit mn slaapkamer kijken naar de brabanthallen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik kom uit Noord Holland,dus kan hier niet uit mn slaapkamer kijken naar de brabanthallen
Marrke schreef:Jeuj!Inderdaad de tijd vliegt. Dit wordt al weer de derde keer dat ik naar P&K ga en heb er weer ontzettend veel zin in! Dit jaar ga ik trouwens op vrijdag, voor gaande jaren ben ik op zondag geweest maar aangezien in nu mijn OV heb en dus door de week gratis kan reizen én ik die dag geen les heb kan ik er mooi vrijdag heen!
obelix schreef:@ ChanceIk kom uit Noord Holland,dus kan hier niet uit mn slaapkamer kijken naar de brabanthallen
Rivjenn schreef:op vrijdags vind ik er weinig aan....
Hoef gelukkig nu eens niet met de trein 
Ik heb een bruine merrie bij met zwarte staart en manen. En 4 witte voetjes (zie profiel van mij).
Sjonniej schreef:Maar ik lees net op de site van de Brabanthallen dat een kaartje in de voorverkoop 13.50 kost en aan de kasse 15.00. Dus dat zou betekenen dat het niet zoveel uitmaakt dat je die 2.50 moet betalen aan administratie!
Nederlander he.
Nee, maar het is ook veel minder rompslomp als je je kaartje gewoon bij de kassa koopt.