het schiet echt al hard op!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lowara schreef:ik ben hopelijk rond Almelo ook L1 startgerechtigd, maar blijf nog even veilig in de B.
tussen de bordjes rijden met een Tinker valt niet mee kwam ik maandag achter in Denekamp

( hehe en toch nog gedeeld 6de geworden!) TeeGee schreef:Lowara schreef:ik ben hopelijk rond Almelo ook L1 startgerechtigd, maar blijf nog even veilig in de B.
tussen de bordjes rijden met een Tinker valt niet mee kwam ik maandag achter in Denekamp
Met een KWPNér ook niet hoor...
(en heeeeeeel veel werk om alle enveloppen te schrijven
) 
sjaantje schreef:Als iemand nog moet weten welke dagen ze twee proeven kunnen rijden; ik heb nu de lijsten thuis, dus roep maar(en heeeeeeel veel werk om alle enveloppen te schrijven
)

Elessar schreef:sjaantje schreef:Als iemand nog moet weten welke dagen ze twee proeven kunnen rijden; ik heb nu de lijsten thuis, dus roep maar(en heeeeeeel veel werk om alle enveloppen te schrijven
)
Ik wil je best eens helpen hoor Chantal.

sjaantje schreef:@lowara, heeeeeeeeeeeeeeeeel veel haha. En over twee weken moet daar ook nog allemaal geld in

sjaantje schreef:Je weet niet wat je zegt

AlexAuto schreef:sjaantje schreef:@lowara, heeeeeeeeeeeeeeeeel veel haha. En over twee weken moet daar ook nog allemaal geld in
Doet me denken aan deze foto uit 2005...staan een hoop bekenden op![]()
Momenteel nog niets gehoord, dus nog geen mededeling over de startlijsten. Wel over de nieuwe website; dit weekend moet ie gaan draaien