KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Martine_Levi

Re: KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-13 14:46

Mooi!

Beterschap iedereen!!

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 15:36

Owhh mooi zeg!! Tis dat me mama me geen roze op me paarden wil laten gooien. (maak er ik volgens haar homo paarden van hahaha!)

Net van de paardjes en owwwhhh jongens wat heb ik een gave foto's kunnen maken!! Voor degene die me nog niet op facebook hebben zoek me op dan kun je ze zien, geen idee hoe ik ze hier moet plaatsen en zoveel linken zetten is ook een gedoe haha; Kirsten Scholten. Nu weer lekker op de bank en filmpje op. Harry Snotter het laatste deel haha!

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 16:45

@lemanthia: jammer dat je Winnetou hebt ingeruild, maar je hebt er wel een knappe merrie voor terug!
@Sizzy: zo te horen erg gezellig gegeten voor je verjaardag :)
@SRY: fijn dat zaterdag de osteopaat komt. Hopelijk weet je dan meer. Mooie set :j
@Kirsten: beterschap :(:)

Hoi :wave:
Zo, ben weer bij.
Had het een beetje druk afgelopen dagen. Van het weekend vierde m'n oma haar verjaardag en ik moest m'n herkansing voorbereiden.
Vandaag herkansing gehad, ging volgens mij wel aardig. M'n laatste vier uur vielen uit, dus had een lekkere vrije middag :D
Wel veel aan school gedaan, maar nu gelukkig klaar.

Wat is het trouwens heerlijk weer *\o/* *\o/* *\o/*

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 18:34

Voor de zieke beterschap nog!!!

Sofie hoop voor je dat je je herkansing hebt gehaald. :)

Kirsten gelukkig is Cavella een merrie dus kan gewoon roze kopen :P Ik wil proberen om mijn eskadron berry set uit te breiden met andere merken met bruin en roze. En zo gaat dat wel :)

Het was echt heerlijk weer :D Ben samen met mijn moeder gaan buitenrijden met de andere 2 paardjes van ons. Heerlijk *\o/* Daarna naar de manege geweest, wou Cavella op de wei zetten, maar ze stond al samen met haar vriendinnetje op de wei. Had wel nog snel de deken afgedaan, maar nu weer lekker op stal met deken op. Koelt flink af in één keer nu :brr:

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 18:57

@ Lemanthia: en, hoe is de namaak Rambo micklem bridle bevallen? Da's wel jammer dat het niet klikte met Winnetou, hopelijk gaat dat beter met je nieuwe paardje.

@ Denice: bedankt voor het aanbod maar inmiddels via foxy80@bokt is het goed gegaan :) succes met je sollicitatie morgen!

@ Kirsten: mooi nieuw hoofdstel gekocht lekker hoor! En beterschap nog!

@ Irtj: mooie foto's van Pim!

@ Sizzy: ja ben ook erg blij met het zadel, hoop dat ik 'm binnenkort binnen heb om uit te proberen :) gefeliciteerd nog met je verjaardag!

@ SRY: fijn dat zaterdag de osteopaat komt, ben benieuwd wat ie ervan zegt! Ohww wat een gave set zo zeg!

@ flooredking: beterschap nog!

@ Sofie: wat fijn dat je een goed gevoel hebt bij je herexamen :) en het is inderdaad geweldig weertje geweest vandaag!

Heb met Mexx les gehad vandaag, hij doet 't zo goed <3 voor het eerst ook de combinatie draf-halthouden-achterwaarts-draf paar keer achter elkaar kunnen doen terwijl ie perfect nageeflijk bleef, zó gaaf gewoon! Weer de bevestiging dat hij steeds sterker en beter voor het been wordt. Wat ook zo leuk is, is dat m'n instructrice super enthousiast is haha!

Morgen hét gesprek met de studie adviseur, hoop erg dat er iets concreets uitkomt.

Zag net trouwens ook dat m'n bestelling uit Engeland is aangekomen, dus hoop 'm morgen hier thuis te hebben :) ben benieuwd!

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 19:28

En uit het niets echt super goed nieuws. Ik heb een tijdje geleden gesolliciteerd bij dierenhospitaal Visdonk in Roosendaal. Je moest voor die vacature al 2 jaar ervaring hebben als paraveterinair, heb ik niet mja wie niet waagt, wie niet wint! Sollicitatie verstuurd en na 2 weken een afwijzing gekregen. Moest er vandaag toevallig zijn voor mijn dekreu en tijdens de behandeling kon ik hem natuurlijk makkelijk fixeren voor de onderzoeken. Ze vroegen zich af hoe dit kwam en ik heb toen verteld dat ik afgestudeerd paraveterinair ben (soort hoofd dierenartsassistente). Ik kom thuis en nog geen uur later word ik gebeld door de visdonk. Ik mag zaterdag op gesprek komen!!! *\o/* Volgens mij gaat het dan om een 28 uren contract dus kan ik ook nog mooi bij de epple blijven! Owhhh ik hoop zo dat ik eindelijk kan gaan werken in een kliniek. Solliciteer me dood, maar zijn zo weinig vacatures in en altijd met ervaring. Ze waren erg over mijn cv en profiel te spreken en willen op korte termijn versterking. Soo happy! Zaterdag maar me beste voetje voortzetten en maar duimen. Ga van niks uit, sta er zo ie zo al van te kijken dat ik nog mag komen haha! Duim duim duim *D *\o/*

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 20:21

Aaahh ik had jullie ontstipt:O

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 11:19

Suuuper!! Alvast gefeliciteerd en we gaan duimen!!!

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 08:37

Is iedereen alweer beter?

Alvast succes morgen Kirsten!

@Myour Hoe is het gegaan bij de studieadviseur ?

Ik heb gisteren weer les gehad. Ze liep eigenlijk wel goed, instructrice vond wel dat we klaar waren voor ons L1 debuut. Ik denk daar zelf nog iets anders over maar gelukkig volgende week nog een lesje.

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 08:45

@ Kirsten: heel veel succes zaterdag :) super leuk om zo toch aan een gesprek te komen!

@ Manny: fijn dat je les goed ging. Als je er zelf nog anders over denkt, dan kun je idd beter nog even aankijken, je moet er zelf ook een fijn gevoel bij hebben.

Studie adviseur was echt een aanfluiting. Hij wist bijna niets van aansluitende masters af en hij kon ook niets concreets vertellen over wat je met bepaalde masters kon doen. En daarvoor ga je dan helemaal daarheen, complete verspilling van tijd, geld en moeite. Toen ik thuis kwam heb ik de master coördinator gemaild van de master Ecology (EC&T) en had vanochtend al mail terug dat mijn bachelor toegang biedt tot die master, dus dat is in elk geval fijn nieuws! Ze wilde graag een gesprek om één en ander te bespreken dus dat zal volgende week worden. Ben benieuwd, hoop erg dat dit het is :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 09:06

Spannend myour,
Super dat je les goed ging manny.

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 09:24

Damn word zo weer aan het twijfelen gebracht :') er was een powerpoint aan de mail toegevoegd maar moet eigenlijk zeggen dat de masterrichting Ecology & Evolution me nog meer trekt dan EC&T := alleen daar moet je een pre-master traject voor volgen. Toch die master coördinator ook even mailen voor de zekerheid.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 09:31

Lastiglastiglastig,
Doe gewoon wat voor jou gevoel het beste is en je het leukste lijkt.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 09:38

Myour, wat vervelend dat je daar dan voor niks heen gaat... als E&E je meer trekt, dan ook maar genoegen nemen met een pre-master traject. Hoe lang duurt dit, een jaar? Wat is nou uiteindelijk een jaar, als je weet dat je dit leuker vindt :)

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 09:43

Ja maar vervelende is dat ik al 2 jaar vertraging heb opgelopen. Heb namelijk eerst bijna een jaar geneeskunde gedaan waar ik mee gestopt ben. Daarna wel in 3 jaar m'n bachelor BMW gehaald, maar nu dus weer een tussenjaar. Er staat niet precies in de ppp wat er gedaan moet worden in het pre-master traject, sommige vakken moet je gedaan hebben. In mijn bachelor zijn sommige van die onderwerpen wel aan bod gekomen dus ik weet niet in hoeverre ik het volledige traject in dat geval zal moeten doen. Heb net een mail gestuurd naar de master coördinator van E&E hoe het zit met toelating met mijn bachelor, en daarbij mijn vakkenpakket toegevoegd.

Wat me het meeste trekt aan E&E is het grootschaligere onderzoek, dus niet met bacteriën of schimmeltjes maar echt in ecosystemen. De master onderzoeksonderwerpen die bv aan bod zijn gekomen (dat blijft wisselen) spreken me bijna allemaal aan. Maar mocht het wel mogelijk zijn met mijn bachelor dan ga ik met beide master coördinatoren aan tafel, om de opleidingen te bespreken en dan kan ik altijd nog een besluit maken.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 09:45

Hele stomme vraag wat houd E&E in en wat kan je er mee?

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 09:50

E&E staat voor Ecology & Evolution. Is een traject in de master Ecology waarmee je je bezig houdt met de relaties tussen organismen en hun omgeving. De andere track van Ecology is Environmental Chemistry and Toxicology (EC&T), die zich meer bezig houdt met de veiligheid in de natuur in relatie tot chemische bestanddelen en giftige stoffen. Is dus stuk basaler dan E&E. Echter, met mijn bachelor heb ik wel direct toegang tot EC&T, en waarschijnlijk niet tot E&E.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 10:11

Aaahh,
Klinkt als heel moeilijk

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 13:16

Op de vraag of ik al beter ben.. Pff I wish! Voel me iedere dag belabberder worden. Vanacht zelfs wakker geworden van de pijn in me hoofd. Het snotteren ben ik zo beu, moest vandaag ook eigenlijk werken maar heb me afgemeld. Ben zo belabberd. Blerghh na een week ben ik het echt beu. Maar het kan nog 2 weken duren, heb wel vaker zo'n voorhoofdbijholte ontsteking gehad maar dit is de meest heftige die ik ooit heb gehad. Meestal als ik aan de neusspray ging of niks deed waaide het na 3-5 dagen wel over of werd het iig een stuk minder. Maar deze keer niet, me oren, kaken, hoofd, neus, haren echt alles doet zeer mijn hemel. Zo nog maar even richting me paardjes en dan weer op de bank beentjes omhoog, filmpje aan en rusten.
Moet zaterdag toch een beetje fit zijn! Ben benieuwd wat ik ervan moet verwachten.. Heb geen idee! Vind het nog steeds zo apart, net alsof ze me in de gaten hebben gehouden toen ik er was want nog geen kwartier later word ik gebeld.. Agh we duimen maar, het zou fantastisch zijn!

@ Myour, Flinke studie zeg! Dat kan mijn bolletje niet aan haha, veel succes met je keuze!

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 17:37

@Myour: super dat je les zo goed ging! Pff, lekker dan zo'n studiebegeleider :P Succes bij je gesprek volgende week :) Klinkt wel allemaal interessant, de verschillende masters. Maar wel lastig om te kiezen...
@kirsten3110: ik duim voor je dat je wordt aangenomen *\o/* *\o/* Balen dat je je zo belabberd voelt :(:)
@Manny: leuk om te horen dat je instructrice je klaar vindt voor je L1 debuut.

Hoi :wave:
Alweer bijna weekend :D Ben komend weekend een weekendje in Zeeland, met familie voor de verjaardag van m'n oma. Moet wel veel voor school doen in het weekend, maar het is ook wel fijn om er even tussenuit te zijn :P

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 17:39

@ Kirsten: ahw balen zeg dat je je al zo lang niet lekker voelt, beterschap!

@ Sofie: ik heb de ene nog niet teruggemaild en van de ander nog niets terug ontvangen. Denk dat ik morgenmiddag anders even ga bellen, ben nu toch wel benieuwd of ik überhaupt die ene master kan doen met mijn achtergrond.
Lekker hoor even ertussenuit naar Zeeland, veel plezier ondanks je huiswerk :P

Net een heerlijk buitenritje gemaakt met Mexx :) en m'n springzadeltje gepast. De boom is helaas echt te wijd dus net op Ooteman even kleine boom besteld, samen met een singel, zadelhoes en een springdekje. Hopelijk gaat de andere boom wel passen :P

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 17:41

Haha, nieuw zadel is een goed excuus om een nieuw dekje te kopen :D

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 17:44

Lieve foto's :j

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 17:46

Leuke foto's lemanthia! :)

In m'n dressuurzadel zat een rode boom maar heb nu maar een blauwe besteld, in dit springzadel zit een witte maar die vond ik echt te groot en ben bang dat een rode dan net te weinig verschil maakt. Da's even afwachten.
Haha ik ga echt niet voor m'n springzadel allemaal nieuwe dekjes kopen hoor :P op Ooteman hadden ze bijna alleen maar Scapa of Anky en dat vind ik te duur, aangezien ik maar weinig spring. Heb uiteindelijk gekozen voor een leuke donkerblauwe van BR :)