Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik wil proberen om mijn eskadron berry set uit te breiden met andere merken met bruin en roze. En zo gaat dat wel 
Ben samen met mijn moeder gaan buitenrijden met de andere 2 paardjes van ons. Heerlijk
Daarna naar de manege geweest, wou Cavella op de wei zetten, maar ze stond al samen met haar vriendinnetje op de wei. Had wel nog snel de deken afgedaan, maar nu weer lekker op stal met deken op. Koelt flink af in één keer nu
succes met je sollicitatie morgen!
gefeliciteerd nog met je verjaardag!
en het is inderdaad geweldig weertje geweest vandaag!
voor het eerst ook de combinatie draf-halthouden-achterwaarts-draf paar keer achter elkaar kunnen doen terwijl ie perfect nageeflijk bleef, zó gaaf gewoon! Weer de bevestiging dat hij steeds sterker en beter voor het been wordt. Wat ook zo leuk is, is dat m'n instructrice super enthousiast is haha!
ben benieuwd!
Volgens mij gaat het dan om een 28 uren contract dus kan ik ook nog mooi bij de epple blijven! Owhhh ik hoop zo dat ik eindelijk kan gaan werken in een kliniek. Solliciteer me dood, maar zijn zo weinig vacatures in en altijd met ervaring. Ze waren erg over mijn cv en profiel te spreken en willen op korte termijn versterking. Soo happy! Zaterdag maar me beste voetje voortzetten en maar duimen. Ga van niks uit, sta er zo ie zo al van te kijken dat ik nog mag komen haha! Duim duim duim
super leuk om zo toch aan een gesprek te komen!
er was een powerpoint aan de mail toegevoegd maar moet eigenlijk zeggen dat de masterrichting Ecology & Evolution me nog meer trekt dan EC&T
alleen daar moet je een pre-master traject voor volgen. Toch die master coördinator ook even mailen voor de zekerheid.
Succes bij je gesprek volgende week
Klinkt wel allemaal interessant, de verschillende masters. Maar wel lastig om te kiezen...
Balen dat je je zo belabberd voelt
Ben komend weekend een weekendje in Zeeland, met familie voor de verjaardag van m'n oma. Moet wel veel voor school doen in het weekend, maar het is ook wel fijn om er even tussenuit te zijn

en m'n springzadeltje gepast. De boom is helaas echt te wijd dus net op Ooteman even kleine boom besteld, samen met een singel, zadelhoes en een springdekje. Hopelijk gaat de andere boom wel passen

op Ooteman hadden ze bijna alleen maar Scapa of Anky en dat vind ik te duur, aangezien ik maar weinig spring. Heb uiteindelijk gekozen voor een leuke donkerblauwe van BR