Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
shiirley133 schreef:Weet iemand misschien of er ook winterjassen zijn die leuk zijn afgeprijsd?
Bunga schreef:Ik was er vandaag, om kwart over tien, heb een zwart Anky dekje, een global hoofdstel en een zweep, was 52.50 kwijtik vond het heel leuk, veel mooie kleuren Anky's , niet zo knallend maar herfstkleuren, bruin grijs zwart rood etc
ook mooie blauwkleuren, geen smurfenblauw
Remark schreef:Ik ben ook alweer een tijdje onderweg naar huis! Vond het eg leuk om er eens heen te gaan alleen ik wist me god niet waar ik al mijn spullen moest laten tijdens het shoppen dat was echt drama! Verder vond ik het in het begin heel erg druk maar gelukkig was rond half 2 de rij voor de kassa echt heel kort dus toen ben ik gaan afrekenen. Ik heb een eurostar waterdichte uitrijdeken (stiekem is die voor mezelf voor op de scooter) een zwarte wollen uitrijdeken met zilveren bies, een ankydekje kleur rad blue geloof ik, een hv polo dekje gewoon uit de winkel. Een fleecevest van hv polo en een eurostar bodywarmer. Was totaal 170 kwijt terwijl ik op het dubbelen had betekent dus ik kan thuis weer lekker online verder shoppen![]()
Wilde ook nog een zak slobberspul van pavo mee nemen maar toen bedacht ik me dat ik nog met al die spullen naar de trein moest lopen dus dat toch maar niet gedaan haha.
Trouwens michelle, ik heb helaas nergens de Anky old pink gezien, ook in de gewone winkel niet maar ik zag wel 1 meisje er mee lopen...
Wendy1978 schreef:Ik ben ook geweest vanmiddag...
Heb heb zelf niets gekocht (op een zak voer na)
Maar mijn vriendin is mooi geslaagd![]()
Die kwam thuis met een Rambo horseware deken maat 6.6
400 grams voor 20 euro![]()
Kaartjes hingen er nog aan en daar stond 140 euro op
dus die had echt oprecht een koopje