hieltje schreef:Ik ga morgen heb er onwijs veel zin in zoek alleen nog iemand die mee wil K zou super graag mee willen, maar woon in gelderland.
Ik ben dik verbrand vandaag op het strand en gezien het morgen ook weer heet zal worden zal ik toch maar op slippers komen
Het is hier nog steeds helemaal leuk Comfortabel schoeisel is een goed idee volgens mijn voeten. Slippers zou ik je zeker niet aanraden.
ik heb Havaianas en comfortabeler schoeisel kan ik me niet bedenken Heb die 3 maanden in Amerika ook vertoefd op mijn witte goddelijke flip-flops (ook stallen uitmesten enzo toch makkelijk schoon te maken) dus comfi is het absoluut
lifaya schreef:kan echt niet wachten tot morgen Het schijnt morgen dus echt bloedjeheet te worden 28 graden heb ik gehoord!!! dus korte broek, shirtje en slippers!Zonnebrand, zonnebril en flesje water ook wel handig denk ik
ohh ik neem morgen ook maar zonnebrand mee! damn.. m'n tas zit dalijk al vol als ik nog niets gekocht heb XD
Wij zijn in de b&b de goeikamers. Echt super netjes. Gaan zo een eettentje zoeken en dan nog iets drinken en slapen en dan is het zover!!Komt je avatar ook op je sticker?
delerium schreef:zeg Zeeuw, waarom ben je geen hoi komen zeggen?Ikkee?? Ben er morgen!!! Kom zekerr langs!! Waar kan ik je vinden??
melody7 schreef:ohh ik neem morgen ook maar zonnebrand mee! damn.. m'n tas zit dalijk al vol als ik nog niets gekocht heb XDDaar ben ik ook bang voor
Ik heb zin in Morgen Ga helemaal alleen, dus ook maar een sticker halen zodat andere bokkers me kunnen herkennen als 'Bokker'
ellehcir schreef:Ikkee?? Ben er morgen!!! Kom zekerr langs!! Waar kan ik je vinden?? in de Lounge. ik ben degene met delerium op de naamsticker, (en panda-oogjes van weinig slapen).
Nou ik ga even kleding uitzoeken voor morgen en dan weer terug naar Leiden fietsen om alles helemaal klaar te maken
ellehcir schreef:melody7 schreef:ohh ik neem morgen ook maar zonnebrand mee! damn.. m'n tas zit dalijk al vol als ik nog niets gekocht heb XDDaar ben ik ook bang voor haha, en dan wordt het nog zwaar ook! want neem maar veel drinken mee, maar dat is zwaar...
delerium schreef:ellehcir schreef:Ikkee?? Ben er morgen!!! Kom zekerr langs!! Waar kan ik je vinden?? in de Lounge. ik ben degene met delerium op de naamsticker, (en panda-oogjes van weinig slapen).Mij kan je herkennen aan moeders die achter me aan loopt!