nienkefandeg schreef:Toch is er van de eerste opzet in het promotiefilmpje nu al niet veel meer over. Van de 4 regionale selectiedagen is nu één landelijke selectiedag gemaakt waardoor, waar ik al bang voor was, er nu vrijwel niemand uit het Noorden overblijft. Terwijl als ze. zoals voorgespiegeld in de promotiefilm, eerst een regionale finale hadden gedaan er toch in ieder geval 5 noorderlingen over waren in iedere rubriek om door te gaan naar de kwartfinales. Als in het Noorden het nivo niet hoog genoeg is was dat in de kwartfinale duidelijk geworden. Over de communicatie ben ik niet te spreken, had MacRider vanaf het begin aangegeven dat de volgende ronde 300 km verder was en dat dan alles bij elkaar ingegooid zou worden had ik, en ws vele Noorderlingen met mij, bedacht om aan deze "laagdrempelige, met kansen voor iedereen" talentenscouting mee te doen. Let op wie er aan het einde van de lijn overblijven! De mensen die sowieso al heel wat op hun cv hebben staan, van Pavocup tot wk jonge paarden.
Het was een goed georganiseerde dag maar ik ben teleurgesteld dat er bijna geen Noorderlingen door zijn, de verhouding is zoek en zo werd het in eerste instantie niet voorgespiegeld.
Ik sluit me hier toch echt bij aan.