[Deel 2] MacRider Cup 2012, Wie doet er mee?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:31

Tell me about it.
Bij mij op stal loopt er eentje rond met een voodoopop van mij! 8)7
Werkelijk om je te bescheuren! _O-

Is echt een once in a lifetime happening kan ik je vertellen. <<)

Maar goed, ik hoop dat ze hem nog even houd want ik ga momenteel echt fijn met alledrie de paarden.

Owja, dus ik ben ook zo'n rijke stinkert! Want... heb er drie. :roll:
Het is maar goed dat mensen niet alles weten want ze zouden er verdrietig van worden!

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:32

Jullie hebben gelijk meiden. Helaas is er veel jaloezie en afgunst.

En er zijn inderdaad ook mensen die denken dat als je meer dan 1 paard hebt, je heel rijk bent en je alles al voor elkaar hebt. Nou, ik kan ook zeggen dat dat dus echt niet het geval is!

Tegen mij zijn de mensen overigens wel aardig op stal; zal nog wel niet zo goed gaan zeker. haha :D

EDIT: artikeltje over zaterdag staat online: http://www.paardenlifestyle.com/hoog-ni ... erjansdam/

_Kimmm

Re: [Deel 2] MacRider Cup 2012, Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:34

Voglende week zaterdag moeten jullie toch weer rijden?

xsuzannexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:36

@_Kimmm ik moet vrijdag weer met iemand mee om te helpen in de l1.
om 18:00 geloof ik.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:41

_Kimmm schreef:
Voglende week zaterdag moeten jullie toch weer rijden?

Het is eerst komende vrijdag en als je dan bij de beste 10 zit mag je ook op zaterdag!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 12:08

Okee thanks, denk dat ik vrijdag ook langs kom om te kijken en foto's maken. :) Kom dan zowiezo voor Kim Schmid :)

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 13:56

Zooist schreef:
Tell me about it.
Bij mij op stal loopt er eentje rond met een voodoopop van mij! 8)7
Werkelijk om je te bescheuren! _O-

Is echt een once in a lifetime happening kan ik je vertellen. <<)

Maar goed, ik hoop dat ze hem nog even houd want ik ga momenteel echt fijn met alledrie de paarden.

Owja, dus ik ben ook zo'n rijke stinkert! Want... heb er drie. :roll:
Het is maar goed dat mensen niet alles weten want ze zouden er verdrietig van worden!

ik herken het, ik heb er ook 3, dusja, maar vergeet niet dat ik er kei hard voor werk, en eigenlijk niks in de maand over hou. Sneu, nee hoor, dat is mijn keuze geweest, ik woon nog bij mijn ouders anders kan ik het niet betalen haha en het scheelt dat mijn moeder onze jongste in de opfok nog doet...
alles wat ik heb, heb ik zelf voor gevochten, bloed zweet en tranen heeft het me gekost maar ik ben er trots op! mensen oordelen te snel zonder dat ze weten wat een achter de hand liggende reden hiervan is, of zonder dat ze weten waarom zo iets gebeurt of gedaan word..

trouwens leuk stukje van de Mac Rider cup :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 14:20

Zo herkenbaar, bij mij zeggen bepaalde mensen niets meer tegen me, en waarom?? Ik heb geen idee? In mijn beleving is er nooit iets mis gegaan en ben ik oprecht... Misschien soms iets te. Maar ik gun iedereen heel veel plezier toe met zijn paard. of ze er nou 1 of 10 hebben... Je moet ze allemaal even hard trainen, er voor werken en er voor zorgen.... Ja meerdere paarden heeft voordelen, maar 1 paard is ook wel heel fijn.

En rijk... ja rijk in liefde en vriendschap, maar niet in geld... Dan moeten we een andere sport zoeken.. Misschien darten?

@Zooist, hopelijk is het wel een mooie voodoo pop. Moet je eens nagaan hoe zeer andere met je bezig zijn.. Is ook best vleiend....

@Kim/ xsuzannexx Ik mag ook om 18.00

Mooi stukje van mac rider, ik sta op de achtergrond van de foto, haha... De tip die ze geven blijf bij je eigen niveau, die neem ik van harte mee....

@connepon, er zijn stallen die wel heel fijn zijn. Ik moet zeggen dan onze stal dat ook was, heel erg lang en soms verandert het door input van nieuwe mensen of nieuwe trainers..., maar dat is meestal maar tijdelijk.... Maar mijn complimenten er is weer een heerlijk stukje geschreven over de mc...

Meiden (en heren) succes met trainen en tot vrijdag..

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 15:03

@hayka misschien scheelt het bij mij dat ik op een springstal sta en we hebben een heel klein, gemengd groepje. Aantal dressuur, aantal springen en rest recreatief. Verder hebben we niet zoveel met elkaar te maken en laat iedereen elkaar zijn gang gaan. Natuurlijk wordt er wel geouwehoerd, maar ik krijg daar nooit zoveel van mee.

En bedankt voor de complimenten!!

Iedereen heel veel succes vrijdag!!!!!!!

xsuzannexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 15:07

@hayka heb je zaterdag ook bij ons in gereden dan??

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 17:42

hoi dames,
Ik lees al een tijd mee maar reageer hier eigenlijk nooit omdat ik niks interessants toe te voegen heb.
Ik rijd de mac rider cup namelijk niet mee maar zag eerder hele gave fotos voor bij komen van o.a. Goof en Soophia en ben daardoor hier ook gaan meelezen.
Zij zijn bekenden v me via een ander forum hier op bokt dus vandaar ;)
Afijn ik wil ff zeggen dat hier pracht van paarden rondlopen en echt knap dat jullie je paarden zo fijn voor elkaar hebben weten te rijden tijdens zo n hectisch groot evenement.
ik wil jullie allemaal veel succes wensen voor komend weekend +:)+
En hopelijk komen er dan weer gave fotos van op te staan hier op bokt!
En dan verdwijn ik nu weer in de meeleesmodus :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 21:04

@xsuzannexx, Ik weet niet bij wie ik in de ring reed. Volgens mij bij Bingelding (bokker) en wienna met de vos... Ik moest om 9.50.... klasse L dus.... Ik rijd altijd maar heel kort los, zo'n 15 min... Dus ik heb heel even in de grote baan gegaloppeerd en vervolgens meteen doorgegaan naar de kleine ring. Ik zat rond 9.35 op mijn paardje.. Wie hadden jullie bij??

xsuzannexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 21:52

@hayka. Nee wij moesten om 10 over 10 dus 1 groep na jou. Maar wie er zo vroeg was heeft
Ons wel herkend want wie ik moest helpen was er afgevallen, en mocht daarna even alleen rijden.

nienkefandeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 22:32

Toch is er van de eerste opzet in het promotiefilmpje nu al niet veel meer over. Van de 4 regionale selectiedagen is nu één landelijke selectiedag gemaakt waardoor, waar ik al bang voor was, er nu vrijwel niemand uit het Noorden overblijft. Terwijl als ze. zoals voorgespiegeld in de promotiefilm, eerst een regionale finale hadden gedaan er toch in ieder geval 5 noorderlingen over waren in iedere rubriek om door te gaan naar de kwartfinales. Als in het Noorden het nivo niet hoog genoeg is was dat in de kwartfinale duidelijk geworden. Over de communicatie ben ik niet te spreken, had MacRider vanaf het begin aangegeven dat de volgende ronde 300 km verder was en dat dan alles bij elkaar ingegooid zou worden had ik, en ws vele Noorderlingen met mij, bedacht om aan deze "laagdrempelige, met kansen voor iedereen" talentenscouting mee te doen. Let op wie er aan het einde van de lijn overblijven! De mensen die sowieso al heel wat op hun cv hebben staan, van Pavocup tot wk jonge paarden.

Het was een goed georganiseerde dag maar ik ben teleurgesteld dat er bijna geen Noorderlingen door zijn, de verhouding is zoek en zo werd het in eerste instantie niet voorgespiegeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 22:35

@xsuzannexx, knap hoor, ik heb het gezien, ze reed bij een vriendin van mij in de ring.. Erg veel respect, want volgens mij heeft ze zich goed bezeert.. Maar wat geweldig dat ze door is!!!!

Jammer van de noorderlingen, ik ben het niet geheel met je eens dat aan het einde de semi profs overblijven... eerst maar eens zien wat er gebeurt. .. Ik snap wel dat het voor jullie erg ver reizen is....

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 22:36

hayka schreef:
@xsuzannexx, Ik weet niet bij wie ik in de ring reed. Volgens mij bij Bingelding (bokker) en wienna met de vos... Ik moest om 9.50.... klasse L dus.... Ik rijd altijd maar heel kort los, zo'n 15 min... Dus ik heb heel even in de grote baan gegaloppeerd en vervolgens meteen doorgegaan naar de kleine ring. Ik zat rond 9.35 op mijn paardje.. Wie hadden jullie bij??

uuhhh ik een vos??? :D nee hoor :D

en ik hoefde pas om 17.20 :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 22:44

@wienna, het meisje heet wienna of vienna die bij mij in de ring reed. zij is ook door...

nienkefandeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 22:45

Ik hoop ook dat juist niet de semiprofs overblijven!Maar we zullen het vanzelf zien. Was fijner geweest als MR zich aan het plan had gehouden zoals voorgesteld aan ons allen in het filmpje.

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 22:46

hayka schreef:
@wienna, het meisje heet wienna of vienna die bij mij in de ring reed. zij is ook door...

ohh dat is denk ik Vienna Romp dan :j

Wienna heet er niemand, behalve mijn paard dan :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 22:46

klopt....

xsuzannexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 07:03

Volgens mij zijn juist niet alleen profs door maar, organiseren ze deze cup juist om ,ensen die het geld er
Niet voor hebben wel een kans te geven. En ze hadden zich wel aan het filmpje mogen houden
Wamt het was voor ons ook even kijken of hier wel 300 km voor wouden rijden. Maar we hebben het gedaan
En we zijn door. :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 08:17

xsuzannexx schreef:
Volgens mij zijn juist niet alleen profs door maar, organiseren ze deze cup juist om ,ensen die het geld er
Niet voor hebben wel een kans te geven. En ze hadden zich wel aan het filmpje mogen houden
Wamt het was voor ons ook even kijken of hier wel 300 km voor wouden rijden. Maar we hebben het gedaan
En we zijn door. :-)

Dat was indd de insteek om mensen die er wel het talent en het paard er voor hebben maar niet het geld die een kans te geven via deze weg. Maar als ik dan vervolgens een paar namen voorbij hoor komen denk ik; goh, die hebben al de duurste knollen en sponsoren en gaan dan toch meedoen om " ontdekt" te worden ?
Vind indd dat ze de " niet ontdekte" een kans moeten geven en dat de al bekende ruiters zo sportief moesten zijn om niet mee te doen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 08:18

nienkefandeg schreef:
Toch is er van de eerste opzet in het promotiefilmpje nu al niet veel meer over. Van de 4 regionale selectiedagen is nu één landelijke selectiedag gemaakt waardoor, waar ik al bang voor was, er nu vrijwel niemand uit het Noorden overblijft. Terwijl als ze. zoals voorgespiegeld in de promotiefilm, eerst een regionale finale hadden gedaan er toch in ieder geval 5 noorderlingen over waren in iedere rubriek om door te gaan naar de kwartfinales. Als in het Noorden het nivo niet hoog genoeg is was dat in de kwartfinale duidelijk geworden. Over de communicatie ben ik niet te spreken, had MacRider vanaf het begin aangegeven dat de volgende ronde 300 km verder was en dat dan alles bij elkaar ingegooid zou worden had ik, en ws vele Noorderlingen met mij, bedacht om aan deze "laagdrempelige, met kansen voor iedereen" talentenscouting mee te doen. Let op wie er aan het einde van de lijn overblijven! De mensen die sowieso al heel wat op hun cv hebben staan, van Pavocup tot wk jonge paarden.

Het was een goed georganiseerde dag maar ik ben teleurgesteld dat er bijna geen Noorderlingen door zijn, de verhouding is zoek en zo werd het in eerste instantie niet voorgespiegeld.

Ik sluit me hier toch echt bij aan.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 08:48

Offline schreef:
Dat was indd de insteek om mensen die er wel het talent en het paard er voor hebben maar niet het geld die een kans te geven via deze weg. Maar als ik dan vervolgens een paar namen voorbij hoor komen denk ik; goh, die hebben al de duurste knollen en sponsoren en gaan dan toch meedoen om " ontdekt" te worden ?
Vind indd dat ze de " niet ontdekte" een kans moeten geven en dat de al bekende ruiters zo sportief moesten zijn om niet mee te doen.

Hoe weet jij of de ontdekte mensen dure knollen hebben gekregen? Vaak zijn ze zelf opgeleid := Ik heb die discussie hier al is eerder gevoerd. Maar niet alles is wat je denkt dat het is....

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 11:51

Ik heb het idee dat deze discussie om de 5 pagina's opnieuw gevoerd gaat worden? Ik hoop het in ieder geval niet.