[centraal] Holland's Next Top Horse - wie doen er mee?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 15:37

wat de jury betreft trouwens,

die eerste lijkt me Anky, en de 3e Laurens van Lieren. Die zangeres, tja dat kan die Fajah bijna niet zijn want ze zingt niet := Jaqueline van Krezip mss? Of Trijntje Oosterhuis, maar die hebben weer niks met paarden voorzover ik weet :+

Nicky2

Re: [centraal] Holland's Next Top Horse - wie doen er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 15:51

Ze zingt wel, maar bar slecht xD. Zie het filmpje dat ik iets terug plaatste. Ik ben ook erg benieuwd naar de jury, duurt lang!

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 15:54

Ja en ze zit niet in n meidengroep.. Maarja of je Krezip n meidengroep kunt noemen..

welke meidengroepen heb je momenteel?

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 16:23

Eliine schreef:
Ja en ze zit niet in n meidengroep.. Maarja of je Krezip n meidengroep kunt noemen..

welke meidengroepen heb je momenteel?

K3... :+ :D haha

trouwens eline. begrijp ik goed dat als we in een van de selectierondes onder de eerste 25 zitten dat we verder niet meer hoefen of gaan we door met stemmen? snap het systeem nog niet helemaal. en hoe gaat het met stemmen in de halve finale dan?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 16:26

:+ Leuk al die veranderingen.. Staat er precies vandaag een flitsend stukje van ons het regionale krantje, dat word verspreid t/m 30 maart.. En nu veranderen ze alle dingen.. :+
We staan nu op 13.. Dus ja, hoop dat we tot Dinsdag dat plekje houden. Dan ben ik tevreden..

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 16:31

Sita_ schreef:
:+ Leuk al die veranderingen.. Staat er precies vandaag een flitsend stukje van ons het regionale krantje, dat word verspreid t/m 30 maart.. En nu veranderen ze alle dingen.. :+
We staan nu op 13.. Dus ja, hoop dat we tot Dinsdag dat plekje houden. Dan ben ik tevreden..

leuk sita, natuurlijk hou je dat plekje, je gaat gewoon door toch...;)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 16:37

Daar gaan we wel vanuit.. Maar in het stukje staan alle datums en dat er gewoon gestemd kan worden..
En als we al geselecteerd worden dan hoeven ze toch niet meer te stemmen? :=

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 16:38

Ik denk dat wij helemaal niet meer mee hoeven te doen tot 15 mei. Dan zal de teller wel weer op 0 gaan en moeten we harde campagne gaan voeren, en kiest de jury zijn 25 favorieten

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 16:52

Jemig, heb net idd de mail gelezen :j . En ik snap het wel maar ben er niet blij mee ;) !
Kom bij lange na niet in de buurt vd Top 25 en het zou wel heel toevllig zijn als Gui bij de jury 25 zit |( . En dan zou dat dus in houden dat ik de achterban weer zo gek mot zien te krijgen (misschien nog wel 2 x) om het hele riedeltje weer te doen en dat zien ik niet gebeuren nie :n ;( ...
Ze strijken 1 x over hun hart dat ik zoiets 'penny-achtigs' heb gedaan wel over hun hart maar 2 x :Y) :D
En nog iets ... op 15 mei was hij mooi in z'n haren geweest maar nu nog nie }:0
Dus vrees het ergste |( -O-

Oh maar nog ff iets: ben wel wel blij voor de bokkers die in de Top 25 staan *\o/* *\o/* *\o/* ; die hebben het verdiend en dadelijk weer wat rust :D
Laatst bijgewerkt door Evelienepien op 28-03-09 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt

A_manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 16:52

maar de eerste 25 worden dan nu uit de top 'verwijderd' betekend dat voor de volgende selectie dan dat nr 26 dan op nr 1 staat?? of begrijp ik dat verkeerd..?

met verwijderd bedoel ik doorgaan naar de volgende ronde..

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 16:55

A_manda schreef:
maar de eerste 25 worden dan nu uit de top 'verwijderd' betekend dat voor de volgende selectie dan dat nr 26 dan op nr 1 staat?? of begrijp ik dat verkeerd..?

met verwijderd bedoel ik doorgaan naar de volgende ronde..

Goede vraag :? want ik las eruit dat het hele stemmen weer overnieuw zou beginnen enzo. Maar ik hoop dat ik het verkeerd heb :+

Oh en die van Krezip is deze week bevallen dus of die jury is?

LadyAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 17:03

Wat ik eruit begrijp is het indd zo dat nummer 26 dan op nr 1 komt te staan. Ach ja dan staan wij in elk geval even op nummer 10 :P Maar ben hard bezig om toch nog in de top 25 te komen :P

A_manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 17:07

LadyAngel schreef:
Wat ik eruit begrijp is het indd zo dat nummer 26 dan op nr 1 komt te staan. Ach ja dan staan wij in elk geval even op nummer 10 :P Maar ben hard bezig om toch nog in de top 25 te komen :P

oh dat zou fijn zijn want dan maken wij nog wel een kans :)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 17:17

net trg van het rijdne met mn knolletje..
gelukkig..pfieuw..
we staan nog op 14...
en mogen blij zijn, er zijn zelfs stemmen bijgekomen..

wat spannend zeg...

A_manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 17:19

Bicci, hoe zie jij die nieuwe selectie? dat strx nr 26 nr 1 is of..?

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 17:29

ik heb werkelijk geen idee....
lijkt mij wel idd...
ook btje nutteloos om diegeen die al geselecteerd zijn er nog in te laten zitten toch?

aan andere kant..als je die eruit haald..en de volgende ronde gaan de stemmen niet op nul...
dan heeft de groep die het eerst geselecteerd was..een stemmen-achterstand...
denk ik dan.

vind het in elk geval allemaal kei en kei spannend...
pfff...slecht voor je hartje eigelijk he..hahahaha

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 17:37

Eliine schreef:
Ik denk dat wij helemaal niet meer mee hoeven te doen tot 15 mei. Dan zal de teller wel weer op 0 gaan en moeten we harde campagne gaan voeren, en kiest de jury zijn 25 favorieten

de tellers gaan niet meer op nul, zo begreep ik door de mail van de organisatie hoor.

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 17:39

bicci schreef:
ik heb werkelijk geen idee....
lijkt mij wel idd...
ook btje nutteloos om diegeen die al geselecteerd zijn er nog in te laten zitten toch?

aan andere kant..als je die eruit haald..en de volgende ronde gaan de stemmen niet op nul...
dan heeft de groep die het eerst geselecteerd was..een stemmen-achterstand...
denk ik dan.

vind het in elk geval allemaal kei en kei spannend...
pfff...slecht voor je hartje eigelijk he..hahahaha

nej je hebt geen stemmen achterstand...ze zeiden dat het doorging.gisteren gemaild omdat het mij dus niet duidelijk was, hier even de mail die ik kreeg

Beste Barbara,

Het enige wat vervalt is de kwartfinale. Het stemmen zal doorgaan tot de 3e selectiedag.

Elke selectiedag zullen de 25 hooggeplaatste en 25 door de jury gekozen deelnemers in de halve finale terecht komen.

Er zal dan na volgende week een nieuwe top 50 zijn.

Vriendelijke groet,

Hollands Next Top Horse
Laatst bijgewerkt door Bari op 28-03-09 17:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Nicky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 17:40

Iedereen maakt door deze aanpassing meer kans op een plaatsje in de volgende ronde. Ik vind het wel beter zo.

We staan nu op de 76ste plaats met 207 stemmen, vandaag weer wat vooruit gegaan!

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 17:48

Ik sta nu nog nét bij de 25 :+
Maar tot dinsdag daar blijven, dat is de kunst :)) Ik ga eens even heel hard nadenken over wie ik nog kan spammen met de vraag te stemmen op ons. :Y)

Het is inderdaad wel eerlijker zo, en iedereen die dan bij die 25/50 zit zal er vast uit gehaald worden zodat anderen weer kans krijgen. Dus als je nu niet bij die 25 zit, maar wel in de top 50, dan heb je al heel veel stemmen en sta je voor die ronde wel bij de 25.

A_manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 17:49

oke, dus na de 31ste staat nr 26 op nr 1.. nou wel beter :) ga nu nog even flink stemmen verzamelen!! hier mensen die ons nog niet hebben gehad.. haha ;)

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 18:15

*volcano* schreef:
Ik sta nu nog nét bij de 25 :+
Maar tot dinsdag daar blijven, dat is de kunst :)) Ik ga eens even heel hard nadenken over wie ik nog kan spammen met de vraag te stemmen op ons. :Y)

Het is inderdaad wel eerlijker zo, en iedereen die dan bij die 25/50 zit zal er vast uit gehaald worden zodat anderen weer kans krijgen. Dus als je nu niet bij die 25 zit, maar wel in de top 50, dan heb je al heel veel stemmen en sta je voor die ronde wel bij de 25.

nou snap ik niks meer...hoezo tot dinsdag maar stemmen? ik dacht dat het tot 21 april was... :o en hoe verloopt nu de halve? ik had juist begrepen dat de stemmen blijven staan? heb net nog een keer naar HNTH gemaild om uitleg

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 18:26

Er zijn 3 rondes, 31 maart, 21 april en 12 mei
Dus 31 maart gaan die nu in de top 25 zijn door na de halve finale en 50 door de jury.

Als ik het goed begrijp. :o
Dus Bari denk dat jij door ben naar de halve finale. :D

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 18:26

zo ik was ook verrast met de e-mail maar dit betekent wel dat wij voor 99,999999 procent zeker zijn van een plaatjse in de finale aangezien we voorlopig nog dik 4e staan *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Ben wel blij dat ze het hebben verandert want tot 15 mei ging ook wel lang duren...
Ik denk ook wel dat ze dan die 50 in een andere lijst zetten ofzo.

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 18:27

punjab schreef:
Er zijn 3 rondes, 31 maart, 21 april en 12 mei
Dus 31 maart gaan die nu in de top 25 zijn door na de halve finale en 50 door de jury.

Als ik het goed begrijp. :o
Dus Bari denk dat jij door ben naar de halve finale. :D

dit zal een droom wezen man. in m leven geen winstpunt rijden maar wel naar een landelijke halve finale, dit is al iets waar ik blij mee ben.