die eerste lijkt me Anky, en de 3e Laurens van Lieren. Die zangeres, tja dat kan die Fajah bijna niet zijn want ze zingt niet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eliine schreef:Ja en ze zit niet in n meidengroep.. Maarja of je Krezip n meidengroep kunt noemen..
welke meidengroepen heb je momenteel?
Sita_ schreef:Leuk al die veranderingen.. Staat er precies vandaag een flitsend stukje van ons het regionale krantje, dat word verspreid t/m 30 maart.. En nu veranderen ze alle dingen..
We staan nu op 13.. Dus ja, hoop dat we tot Dinsdag dat plekje houden. Dan ben ik tevreden..
A_manda schreef:maar de eerste 25 worden dan nu uit de top 'verwijderd' betekend dat voor de volgende selectie dan dat nr 26 dan op nr 1 staat?? of begrijp ik dat verkeerd..?
met verwijderd bedoel ik doorgaan naar de volgende ronde..
bicci schreef:ik heb werkelijk geen idee....
lijkt mij wel idd...
ook btje nutteloos om diegeen die al geselecteerd zijn er nog in te laten zitten toch?
aan andere kant..als je die eruit haald..en de volgende ronde gaan de stemmen niet op nul...
dan heeft de groep die het eerst geselecteerd was..een stemmen-achterstand...
denk ik dan.
vind het in elk geval allemaal kei en kei spannend...
pfff...slecht voor je hartje eigelijk he..hahahaha
*volcano* schreef:Ik sta nu nog nét bij de 25![]()
Maar tot dinsdag daar blijven, dat is de kunstIk ga eens even heel hard nadenken over wie ik nog kan spammen met de vraag te stemmen op ons.
![]()
Het is inderdaad wel eerlijker zo, en iedereen die dan bij die 25/50 zit zal er vast uit gehaald worden zodat anderen weer kans krijgen. Dus als je nu niet bij die 25 zit, maar wel in de top 50, dan heb je al heel veel stemmen en sta je voor die ronde wel bij de 25.
punjab schreef:Er zijn 3 rondes, 31 maart, 21 april en 12 mei
Dus 31 maart gaan die nu in de top 25 zijn door na de halve finale en 50 door de jury.
Als ik het goed begrijp.![]()
Dus Bari denk dat jij door ben naar de halve finale.