Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
saroanda schreef:Ja, da's vlakbij, Kamerik! Wil je ff kijken voor mij wat voor scapa dekjes er vanaaf nog zijn? Dan weet ik of het zin heeft om morgen te gaan. Thanx!
saroanda schreef:twijfel..twijfel... ga ik morgen wel...of ga ik morgen niet. Eigenlijk heb ik niets nodig maar als ik een scapa dekje/halster/deken kan scorenKleur dekje/halster maakt me niet zoveel uit. Alles behalve de stonebleu vindt ik wel leuk.
saroanda schreef:laarzen? Wat voor?
xkimmx schreef:'Heb zelf ook weer lekker inkopen gedaan !
Heb een fleecedeken, een voerbak, gaaf roze burberry dekje, halstertouw, paardensnoepjes, laarzen & 2 roze zwepen gekocht !
Ze hadden wel veel voor niet duur vond ik zelf !
MarloesDijs schreef:Zouden er elke ochtend nieuwe scapa dressuur full navy liggen? Want die wil ik toch nog wel hebben. Heb gister een vzh in het lichtblauw gekocht met oornetje, volgens mij niet de stoneblue (dat is zeker de 'lelijke' kleur blauw?), maar de lichtste blauw, echt heeeel gaaf. Waren er nog maar 3 van!
MarloesDijs schreef:Zouden er elke ochtend nieuwe scapa dressuur full navy liggen? Want die wil ik toch nog wel hebben. Heb gister een vzh in het lichtblauw gekocht met oornetje, volgens mij niet de stoneblue (dat is zeker de 'lelijke' kleur blauw?), maar de lichtste blauw, echt heeeel gaaf. Waren er nog maar 3 van!
Vanny_ schreef:superrizzo: Het is gewoon op straatstenen (in ieder geval steen hard ondergrond dus), en in de winkel zelf tapijt maar bij de dekjes wel uitkijken want daar ligt de vloer er half uit(weet niet of ze dat al gemaakt hebben)
angelax schreef:anky lila of pink lilac?