wow die reclame was mooi

afgelope..
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
risje schreef:
Had ribben al gekneusd vanwege fietsongeluk twee weken terug. Gisteren in aken was een duitser zo kinderachtig om zijn vuist keer of 10 / 20 in mijn ribben te planten. En bedankt, NOT!!!!
Resultaat nog pijnlijkere ribben, zit nu aan dubbele dosis pijnstillers (en echt aan maximum dus) en pijn komt er nog doorheen.
En waarom?
We staken paraplu op toen Isabell moest rijden en het hard begon te regenen. Tegen de duitsers naast me zeiden ze niks (en ook niet als paraplu omhoog was bij een niet duitse ruiter), maar ons zaten ze te treiteren, paraplu trekken, met tas expres tegen je aan beuken, dat soort kinderachtige dingen. Met als ergste dus dat vuist-gedoe.
Resultaat, ik ga klacht in dienen bij de organisatie. Zal vast geen nut hebben, maar doe het toch!
Vindt gewoon dat zo'n kinderachtig onsportief gedoe niet zou moeten kunnen. Zie wel wat ervan komt!
Kalieflover schreef:ik haat het om 12 te zijn, het is zo saaai..
Anne_GTI schreef:Kalieflover schreef:ik haat het om 12 te zijn, het is zo saaai..
Hahaha, klaag niet zo.
Anne_GTI schreef:Kalieflover schreef:ik haat het om 12 te zijn, het is zo saaai..
Hahaha, klaag niet zo.
Hahaha, klaag niet zo.
nee idd, je word vanzelf ouder
ik moest toen k zou oud was al lang en breed op bed liggen dus wees blij![]()
magic_lover schreef:hier in het noorden, heb zelf georganiseerd met nog iemand, een buitenrit, maar zo vroeg op ivm met kijken wat het weer word
als het niet mooi word ga ik maar weer slapen hoor hahaha
gaan jullie trouwens nog naar zuidlaren dit jaar, met fanclub edward gal?
fanclubE_Gal schreef:VIPdoe maar zo