Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Djilna schreef:elnienjo schreef:Kon er geen fatsoenlijke cameraman vanaf bij The Adventurist? Vond het filmpje van RL die binnenkwam nogal amateuristisch opgenomen door een of andere narcistische vlogger die de hele tijd z'n eigen kop ook in beeld zette en het geluid trok bij sommige interviews ook nergens op.
Dat is wel jammer.
Ik kreeg het verzoek van Hinke (finisher van vorig jaar) om deze reactie te plaatsen nav jouw post van narcistische vlogger (sowieso hele brute uitspraak als je iemand niet kent, maar vooruit). Ze weet de inlog van haar account niet meer anders had ze dit zelf geplaatst.
"Goed ik zag dat commentaar op het filmen en de narcistische vlogger. Die ‘narcistische’ vlogger is Erik Cooper en hij is de Chief samen met Louise. Zeer onrespectvol om hem zo te noemen want de leden van het mongol derby crew zijn ereburgers van Mongolië. Erik bijv. neemt mensen mee naar de Tsataan families en zorgt er zo voor dat zij kunnen blijven bestaan. De derby zorgt ervoor dat Mongolie in de picture komt, er meer aandacht komt voor de Mongoolse paarden en de nomaden families.
Het entree geld is om deze families het gehele jaar te voorzien van voedsel voor de dieren. Zoals je kon zien waren de dieren in perfecte conditie en dat is te danken aan support vanuit de adventurists die ook in de strenge winters voor voedsel zorgt zodat al het vee (niet alleen de paarden) niet omkomen van de honger waardoor ook de nomaden hun bestaan kunnen voortzetten. Daarnaast krijgen de families uiteraard een vergoeding voor de paarden die gebruikt worden en voor het eten dat de ruiters gebruiken.
De crew (dierenartsen) zijn bijna allemaal vrijwilligers die dit doel steunen en naast de wedstrijdpaarden ook families en ander vee behandelen wanneer dit nodig is. Mensen verdienen hier echt minimaal geld aan en doen dit allemaal om de wereld een stukje beter te maken. Ik lees soms echt mijn tranen in mijn ogen reacties van meelezers en ik wil gewoon oproepen tot iets meer respect voor deze prachtige organisatie en hun doel om de lokale bevolking te steunen."
Ter toelichting dus
Djilna schreef:Nou iemand een narcist noemen vanwege zijn manier van filmen gaat anders wel wat ver!
elnienjo schreef:Djilna schreef:Nou iemand een narcist noemen vanwege zijn manier van filmen gaat anders wel wat ver!
Ik stoor me gewoon aan vloggers in het algemeen die zelf de hele tijd in beeld gaan staan ipv hun camera op het onderwerp te houden tijdens het filmen. Die noem ik gerust allemaal narcist ongeacht hun status. Er zijn interessantere dingen op beeld te zetten dan je eigen kop tenslotte. Het komt zo puberaal youtuberig over en vind het daarom ook al niet passend bij zo'n evenement wat duidelijk niet de publiciteit groots opzoekt. Al was ie de koning zelf geweest, dit punt kan gewoon beter.
Zunzuncito schreef:Zo, dat filmpje van RRO die op die pony probeert te stappen. Pony denkt: " Dat doen we dus niet, he". Wat een pit in een bont jasje.