Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(ik heb geen zitvlees) Theorie ontdekken door te doen (en een beetje te stampen als het echt moet), dat past wel. Daarbij heb ik nu de meest fantastische baan die ik me maar wensen kan (en nee, niet alles daarin is leuk of makkelijk, maar het past gewoon heel goed bij mij) en kan ik echt enorm mijn ei kwijt. Een universitaire studie had daar zoals ik nu inschat weinig aan toegevoegd en ik heb ook zo getwijfeld (alleen een aantal jaren later dan jij).
Dat geeft wat lucht 
)
Venthe schreef:Zozo mooie traier hoor!
Pff ik zit een beetje in de stress van alles...
Ik loop wat achter met school omdat ik eenw eek op vakantie ben geweest. Ik hoor van iedereen dat dit de moeilijkste periode is (gaat over ondervoeding door ziekten zoals dementie, CVA en COPD) Super leerzame periode en vind het ook echt leuk maar we moeten zoveel lezen,leren, weten en maken. Een groot verslag van ons project, verschillende tentamens, tussen verslagen en een ontwikkelingsverslag. Ik zie op het moment even de bomen door het bos niet meer wat er allemaal moet gebeuren, en als ik ergens slecht tegen kan en stress van krijg i als ik geen overzicht meer heb..
En dan blijft mijn SLB'er ook nog eens door zeuren of het HBO niet te makkelijk voor me is, of ik hier wel op mijn plek ben waarom ik geen uni ga doen want ik heb tenslotte VWO gedaan. JA IK BEN HIER OP MIJN PLEK EN NEE HET IS NIET TE MOEILIJK. Het lijkt wel of ze het niet wil begrijpen. Nu heeft ze me ook nog een honoursprogramma aangeboden omdat ik zulke hoge cijfers haal. Super leuk dat zde dat doet en zoveel vertrouwen in mij heeft maar ik kan dat er echt niet bij hebben.. Ik ben druk zat, vind het moeilijk zat en moet alles bij houden. Ja het is HBO maar dat wil toch niet perse zeggen dat het zoveel makkelijker is dan de uni? Door haar begin ik te twijfelen en voel me eigenlijk verplicht om dat honoursprogramma aan te nemen. maar ik weet dat ik dat er niet bij kan hebben, druk met school, druk met mijn paard, druk met mijn vriend waar ik woon en verder nog een druk sociaal leven...
Oke heel verhaal en eigenlijk slaat het nergens op maar moest het ff kwijt..

)
PUNT!
https://www.google.com/search?q=verdeel ... B336%3B448
Vandaag zo'n kast moeten keuren, inbedrijfstellen en opleveren!
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 3140_n.jpg
Hopelijk lukt het wel om op een beetje een schappelijke tijd naar huis te gaan...
Ik was het wel van plan, maar ben al blij dat ik vrijdag weer eens op sollicitatiegesprek mag.