Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

tita schreef:Nou Melissa wanneer moet je weer
Ik kwam vandaag tot de conclusie dat ik dit jaar alleen nog maar prijs heb gereden bij alle 6 de proeven....we gaan vooruit.
Had ook voor eerst allemaal 7ens voor middendraf... Staat er als commentaar mag meer.....duhh ti's B en knopje zit er pas een week op.
tita schreef:Ik persoonlijk kan mijn cijfer niet plaatsen met commentaar, want als ze meer kan wordt het uitgestrekte draf.. Want dat voel ik al.
Ik was zo blij dat ze reageerde op mijn been en deed wat ik wilde.
Net als halsstrekken 8 commentaar neus eruit.....snap ik ook niet.
En paard zat in verkeerde galop ik changeer commentaar verzet een 4
Goed maakt niet uit ik had voor mijn gevoel super gereden en punten en prijs...
En veel commentaar daar hou ik van....kunnen we wat mee....tenminste sommige dan

arizonagreen schreef:Gisteren ons B debuut gehad met mn 8jarige pony! Niet echt een jonkie meer, maar wel voor ons beide de allereerste keer op wedstrijd, ik heb zelf 0 wedstrijdervaring en mn pony zelf beleerd etc. En 1e winstpunt is gelijk binnen
tita schreef:Suus wat betreft L2 Okay
Maar B is enkele passen en ik doe al bijna hele zijde.
Vond apart dat de jury in de hoek zat bij H, mag dat wel?
Bracht me in verwarring met groeten
tita schreef:Nee jury bij H en een schrijver.
Suus wat vind jij nam harmelen, is daar goed geregeld.
En op welke locatie komen de betere concurrenten?
tita schreef:Hippisch centrum , hoop op flinke concurrentie.
Bavel was 14 starts, toch aardig opkomst.
Groot ammers toen 10 starts
Ik probeer ook de kleinere locaties nu te vermijden, we gaan 8 juni iid voor selectie in werkhoven maar eerst kijken hoe de start daar is, want moet wel bak zijn voor mijn eerste outdoor seizoen ga niet gelijk op gras met hekjes.
Door vind elk wedstrijd nu een feestjuhhhh soms zit ik er gewoon voor joker op en zij ontregelt ff de boel.