Paardenvierdaagse Epe! Ik ben al aan het aftellen!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ice_baby

Re: Paardenvierdaagse Epe! Ik ben al aan het aftellen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 08:22

nickyu, wat een verschrikkeljik verhaal! echt ontzettend erg! ik wens je heel veel sterkte en hoop idd dat je nog lang van je man en kind mag genieten en dat je de chemo enzo.. zonder al te veel bijwerkingen goed door komt..
we zullen je op de hoogte houden!!

om toch nog even op het topic door te gaan ( zou je bijna niet durven na zo erg nieuws) ik heb gisteren met me luf me tent opgezet! naast Jolanda van blanket en haar zus en ouders.. en een uberschattige page puppy, Jero.
Joycie!!! whoehoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zou het dan toch???? spannend hoor!!!!

goede reis iedereen! en tot morgen..over morgen.... of daarna....

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 08:59

jeetje Nickyu, ik ben ook heel stil na je verhaal... heel veel sterkte!!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 09:56

omg Nickyu.............. ik weet niet wat ik hierop moet zeggen, wat een verhaal. Ik wens je ontzettend veel sterkte, liefde en geluk.

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 11:06

Ooooh Nickyu wat vreselijk! Ik wens jou en je naasten heel veel sterkte toe!

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 11:56

Nickyu, heb gereageert in je topic,.... weet niet zo goed wat te zeggen. Heel veel sterkte en geniet aub van iedere minuut,... Ik heb het zelf van dichtbij meegemaakt, daarom schieten woorden ook tekort,...

Roxatte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 12:01

Vreselijk Nickyu, zo'n verhaal word je stil van.......Heel veel sterkte !!!!!

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-10 13:10

Door het verschrikkelijke verhaal van Nickyu wil ik iedereen oproepen om zo veel mogelijk berichten en foto`s van de 4daagse te plaatsen.. Zoals ik het begrepen heb van Nickyu was het eerst de bedoeling dat ze de paarden4daagse ook zou rijden. Nu ze zo ziek is kan ze dit helaas niet meer.. Dit is naar mijn idee wel het minste wat we kunnen doen voor haar. Tevens zou het misschien een heel klein beetje haar gedachte even van haar ziekte af kunnen halen.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 18:08

nicky4you veel sterkte!

Zo ik sta al op de camping de Jachtlust! Heerlijk weertje.

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 18:11

Wat een boel paarden alweer hier in Epe zeg!!! We zijn net aan het sproeien en er wordt eten gehaald. Dus ik moet de sproeiers in de gaten houden. Ze willen in Apeldoorn BBQen, dus ik kom wat later op de camping aanwaaien ;)
Mobiel is dood op het moment, ga ik thuis DIRECT opladen ;)

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 00:18

Ik kan niet zo makkelijk kletsen over andere leuke dingen als het met iemand anders helemaal niet zo goed gaat..... maar ik begrijp dat Nickyu dat juist wel kan waarderen?

nou, vooruit dan..........

Ik ben zelf helaas niet in staat om op inet te komen vanuit Epe, maar kan jullie wel wat vertellen.

Mijn nieuwe wagen hebben we vanavond opgehaald!!! :D en hij is súpergaaf geworden! Echt supermooi! Het was al donker toen we thuis kwamen dus kan jullie helaas nog geen foto laten zien; misschien kan ik morgen nog foto maken en plaatsen maar denk dat dat na de vierdaagse zal worden. Ben vannochtend vroeg opgestaan en hele dag van hot naar her gevlogen en ben nog steeds niet klaar; bijna alle spullen van de pony op enkele kleine dingen na zijn allemaal gepakt; voor mezelf is er nog niets ingepakt, laatstaan aan campeerspullen. Pffffffffffffffff stress stress wát zou het lekker zijn als ik daar eenmaal ben!

Ik kan overigens niet wáchten om morgen voor 't eerst in te spannen voor m'n nieuwe wagen! Ben er al wel even opgeklommen en mensen hij zit echt fántástisch!!! Allemaal even op m'n wagen komen klimmen dus in Epe :D

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 00:56

ik wil er morgen ook opzitten hahahaha ben benieuwd! Gaaf joh!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 01:03

Als je er nou bent als we Ot voor 't eerst gaan inspannen, kun je ook zien hoe Ot er voor staat :P

Vooral de bekleding vind ik érg mooi, precies zoals ik het wilde. Hij is echt chique, en toch niet te donker.

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 01:06

ben heeeeeel benieuwd! Sms anders ff als je gaat inspannen!
Je krijgt de groeten van Sandrina hahaha ik ben al lekker op de borrel geweest was erg gezellig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 01:09

Heel veel stertke Nickyu !

Door omstandigheden ga ik uiteindelijk van maandag avond tot donerdag avond. Wel jammer dat laats dag niet bij zal zijn maar is niet anders. Het wordt tijd dat ik eens mijn rijbewijs ga halen :o Heel veel succes en plezier voor gene die al in Epe zijn.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 10:34

joyciej007
door jullie mooie en leuke verhalen en uiteraard foto's !
heb k een heel klein beetje het gevoel er toch bij te zijn

fijn dat alle wagen perikellen tot een goed einde blijken te komen

heel veel plezier allen
en keep me posted 8-)

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 11:57

Uiteraard Nickyu! Ik heb internet en zal proberen updates te houden :D
Fralla is er helemaal klaar voor, samen met Sandrina! Was echt gezellig gisteren. Lekker penny over de paarden gepraat, heerlijk is dat! Was nog nooit bij Henk op de camping geweest hahaha, terwijl mijn schoonma er naast woont! Wel leuk om dat gezien te hebben!!! Ik ga zo Boobsie wassen en het tuig poetsen :D Alles klaar maken. Mijn wagen perikkelen zijn nog steeds spannend! Tot en met dinsdag zelfs ;)

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 13:46

Jeetje Nickyu, ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen (ik wist nooit wat ik moest zeggen, maar toen ik het met eigen familie meemaakte merkte ik dat niemand anders ook ooit wist wat ze moesten zeggen...) Sterkte met alles.

Wat betreft foto's, ik kom dinsdag naar Epe maar ik heb niet echt wat te doen (behalve 's avonds misschien menritjes met Röskur met Suzan maken ;) ) iig geen paard te mennen of rijden o.i.d., alleen misschien met de intocht, dus ik denk er over om m'n 'echte' fototoestel mee te nemen, misschien dat ik nog wat leuke plaatjes kan schieten als het mooi weer is. :)

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 14:15

Alvast een voorproefje! :D
(gemaakt tijdens de vierdaagse in Kootwijkerbroek)

Afbeelding

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 16:15

Morgen vertrekken en nu is een van mijn katten spoorloos |( ...balen, zit bijna te twijfelen of ik nog moet gaan, maar hier kan ik ook niet veel meer doen.

Wie staat er nog meer bij Marloes op de camping?

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 17:27

Voor de mensen op de camping:

Er komt vanacht zwaar weer! Gezien ik geen held ben met zwaar weer ben ik erg blij thuis te zijn en niet in een tent te zitten!! Controleer jullie tentharingen e.d.!

Morgen ga ik mijn startkaart halen, wie weet zie ik jullie dan! Paardje ga ik even longeren, dus als jullie een idioot in de bak zien staan.... :D

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:29

@No-No
Ahhhh vervelend voor de mensen op de camping!!

Vorig jaar waren er ook al verschillende mensen (bijna) weggespoeld door het slecht weer.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:56

nou, meeste spullen zijn ingepakt, morgen nog even werken, en we vertrekken rond een uurtje of 6. Ik weet niet of we morgenavond de startkaarten nog gaan halen, of dat we dat dinsdag doen.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:25

hebben jullie ook de geruchten gehoord dat er misschien paarden vanuit een met droes besmette stal naar epe komen?? dus uitkijken voor onderling contact!!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:36

Succes met de regen, voor de kampeerders! Hier in Dordt is het nog heerlijk weer eigenlijk, alleen vanochtend lichte regen... Maar schijnbaar moet de klapper nog komen, ben benieuwd.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:16

@Juval
Elk jaar hoor ik wel van dat soort berichten.
Van droes tot rhino.
Wel zou ik het jammer vinden als mensen beslissen vanuit een nog besmettelijke stal naar de 4daagse te komen.

Gelukkig heeft mijn paardje al droes gehad op jonge leeftijd (en vaak de meeste paarden al).