Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

impi schreef:sjaantje schreef:Ik ben benieuwd naar de tijden. Kan ik vast beginnen met mijn waslijst aanleggen van mensen waar ik naar moet kijken('moet' ook vooral
)
ja inderdaad, en een meeneem lijst! altijd handig om die samen te maken. kan je elkaar makkelijk aanvullen!
Rijd niet mee dit jaar, dus een meeneem lijst is niet nodig voor mij. Of bedoelde je dat niet?
sjaantje schreef:Haha lijstjes zijn altijd goed

. Wij twijfelen nog steeds of we zondag of maandaag naar Almelo rijden.
Barbara_m schreef:Alex ik kan haast niet meer wachten. Wij twijfelen nog steeds of we zondag of maandaag naar Almelo rijden.
Wat doet de rest?
sjaantje schreef:Ahh arme jij, moet je nog hard ploeteren?

.Citaat:Update - Publicatie van de Startlijsten (29-05-2007)
Zoals eerder gemeld zou het vanaf vandaag (dinsdag) mogelijk zijn om de startlijsten te bezichtigen. Dit geldt voor de pony's. Door grote drukte is het pas mogelijk om vanaf 22:00 uur deze lijsten in te zien.
Het paarden-secretariaat is nog niet zover; hier wordt momenteel hard aan gewerkt. Wij proberen uiteraard deze lijsten zo spoedig mogelijk te publiceren.

AlexAuto schreef:Update - Publicatie van de Startlijsten (29-05-2007)
Zoals eerder gemeld zou het vanaf vandaag (dinsdag) mogelijk zijn om de startlijsten te bezichtigen. Dit geldt voor de pony's. Door grote drukte is het pas mogelijk om vanaf 22:00 uur deze lijsten in te zien.
Het paarden-secretariaat is nog niet zover; hier wordt momenteel hard aan gewerkt. Wij proberen uiteraard deze lijsten zo spoedig mogelijk te publiceren.