http://www.kwpn.nl/cms/servlet/cms.serv ... diaId=1980
carlijn83 schreef:Ik ben vast heel doppig maar ik kan geen startlijst vinden op kwpn.nl van de halve finales
Ik wil morgen even gaan kijken!
Astjeblieft!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
carlijn83 schreef:Ik ben vast heel doppig maar ik kan geen startlijst vinden op kwpn.nl van de halve finales
Ik wil morgen even gaan kijken!
)
VeryWell schreef:Waarschijnlijk ben ik er donderdag ook om alle bokkers aan te moedigen!! Nee grapje..maar wie weet wie er uiteindelijk nog in de finale terecht komen!!
Hoe zou Winstonhet gedaan hebben?

Anne_GTI schreef:VeryWell schreef:Waarschijnlijk ben ik er donderdag ook om alle bokkers aan te moedigen!! Nee grapje..maar wie weet wie er uiteindelijk nog in de finale terecht komen!!
welke Winston, heb er zeker 5 gezien vandaag.

asjemenou schreef:Die schimmel natuurlijk!!!!
Dat weet ik. Hij had 68.5. Hij was erg braaf. De rest moet Kaatje zelf maar vertellen. VeryWell schreef:Waarschijnlijk ben ik er donderdag ook om alle bokkers aan te moedigen!! Nee grapje..maar wie weet wie er uiteindelijk nog in de finale terecht komen!!
Anne_GTI schreef:asjemenou schreef:Die schimmel natuurlijk!!!!Dat weet ik. Hij had 68.5. Hij was erg braaf. De rest moet Kaatje zelf maar vertellen.

Simba_ schreef:VeryWell schreef:Waarschijnlijk ben ik er donderdag ook om alle bokkers aan te moedigen!! Nee grapje..maar wie weet wie er uiteindelijk nog in de finale terecht komen!!
Ben ook heel erg benieuwd naar die mooie collega-schimmel van Karin !
asjemenou schreef:
Je kon er eigenlijk geen vaste lijn in trekken zegmaar.. nathalie16 schreef:Weet iemand wie de 4jarige heeft gewonnen?

Kreeg je die punten nou gelijk ofniet?