Gaaf weer, klinkt heerlijk!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Captain schreef:YvonneV schreef:Maar ja dan ga je naar een stang en wil je wedstrijden rijden heb je weer een probleem
Ik heb echt -10 wedstrijdambities dus niet belangrijk. Daarnaast zoals jannico aangeeft lijkt het me dat comfort van het paard boven je eigen plezier gaat?Misschien makkelijk zeggen vanuit mij omdat ik daar geen ambities in heb.
Captain schreef:Oh wat grappig, dat kende ik helemaal niet!
Nodigt dat juist niet nog meer uit naar onrust omdat ze er mee kunnen spelen?
Avalanche schreef:Heel herkenbaar. Ik heb ook een paard wat heel onstabiel voelde met eender welke trens op een pelham gereden, en ineens klopte alles.
Babootje schreef:Maar waarom zou dat zijn denk je, dat pas vanaf het Z met dit soort bitten mag worden gereden?
Ik vind het een vrij heftig bit.
Avalanche schreef:Een pelham kan echt heel vriendelijk zijn, maar ik geef meteen toe dat je er wel handig voor moet zijn. Super fijn met 2 teugels, met 1 teugel niet en er is altijd de categorie die hem gebruikt als hardere rem en dat is niet oke.
Wat niet wegneemt dat er paarden zijn die fijner zijn op stang en trens of op pelham dan op een trens.
Babootje schreef:Maar waarom zou dat zijn denk je, dat pas vanaf het Z met dit soort bitten mag worden gereden?
Ik vind het een vrij heftig bit.