Equitana 2017

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wie is er van plan naar Equitana 2017 te gaan?

Ja, zeker 1 dag!
213 (60%)
Ja, zeker meerdere dagen!
47 (13%)
Weet nog niet zeker of ik ga.
71 (20%)
Nee, zeker niet.
19 (5%)

Totaal aantal stemmen: 350

Saul

Re: Equitana 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 11:28

jep worden er verkocht!

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 11:30

ikke schreef:
Ir1ne schreef:
Wanneer gaat ikke heen dan? :D

Nou, ikke is voorlopig nog lang niet van plan heen te gaan..........

jammer. ik ga vrijdag!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 11:33

ik neem aan dat je vrijdag niet heen gaat Ir1ne :D :D

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 11:33

Tyrcanol schreef:
jep worden er verkocht!

Heb je misschien een merknaam of stand nummer? Dan kan ik die noteren of opzoeken op de kaart :D

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 11:36

uh nee miss lizje sorry ik heb dat echt niet allemaal onthouden.
Had ze zelf ook niet nodig maar zag toevallig een stand staan. In de hallen staan wel palen met de informatie over de stands dan zou ik daar even op kijken als ik jou was.

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 11:38

Tyrcanol schreef:
ik neem aan dat je vrijdag niet heen gaat Ir1ne :D :D

oooh :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+

Voel me zo'n flapdrol even :') _O- _O- _O-

Wanneer gaat ikke naar de Equitana? :D

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-17 11:48

Stamper schreef:
Ik zie dat er ook busreizen er voor zijn!
Dat is wel handig, scheelt onderweg en parkeergedoe.

Ik weet al wat ik doe in 2019! :+

Of mss zelf met paar meiden van stal heen en/of mss wat carpoolbokkers regelen? :=

Zo kon in in 2015 en 2016 heen. :D Voor de indoor boeken we dan een hotelletje in de buurt.

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 11:59

miss_lizje schreef:
Stomme vraag, maar worden er ook nog sportbh's verkocht? Dat zou mij weer een ritje besparen.

Ja hoor, zelfs een stand met alleen maar sportbeha's!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 12:07

Hmmm ik twijfel of ik heen ga, mijn vader wil wel met mij mee maar ik kan niet zo goed tegen drukte en warmte dus weet niet of dat zon goed plan is.
Zijn er ook momenten dat het rustiger is? Bijvoorbeeld door de weeks of in de ochtend?
En hebben ze ook rijbroeken in grotere maten?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 12:09

Op wat voor manier kan je niet tegen drukte heb je ook verschil in.

Reden voor mij om niet met pendelbus te gaan is dat ik het in een drukke bus al gauw benauwd krijg.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 12:16

Bagheera_206 schreef:
Stamper schreef:
Ik zie dat er ook busreizen er voor zijn!
Dat is wel handig, scheelt onderweg en parkeergedoe.

Ik weet al wat ik doe in 2019! :+

Of mss zelf met paar meiden van stal heen en/of mss wat carpoolbokkers regelen? :=

Zo kon in in 2015 en 2016 heen. :D Voor de indoor boeken we dan een hotelletje in de buurt.

Carpoolbokkers kan ook inderdaad!
En wie weet misschien wel met paar stalgenoten als hun het leuk/gezellig vinden!

Heb nu wel iniedergeval besloten om in 2019 te gaan!! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 12:23

Marcella schreef:
Op wat voor manier kan je niet tegen drukte heb je ook verschil in.

Reden voor mij om niet met pendelbus te gaan is dat ik het in een drukke bus al gauw benauwd krijg.

Vooral ruimtes binnen waar het heel druk is en waar je amper kunt lopen, daar kan ik niet goed tegen.
Horse Event ben ik vorig jaar ook geweest en ondanks dat het daar aardig druk was, hield ik dat wel goed vol maar dat was wel buiten.
Is het bij Equitana zo druk dat je amper kunt lopen of valt dat mee?

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 12:27

Zo, ik ben inmiddels ook thuis na mijn eerste equitana. Ik vond het supergaaf, veel dingen en producten gezien, foto's gemaakt van dingen waarvan ik dacht wauw, dat heb ik nu niet persé meteen nodig maar ga ik wel onthouden, en die dingen ook echt even in hadden gehad, erg fijn!
Voor mezelf niet zoveel geshopt. Dochterlief wel, die heeft net een nieuwe pony en had nog vanalles nodig. (Dekje, hoofdstel, peeskappen, mutsje)

Helaas viel dat wel tegen, pony heeft maat cob en op veel plekken hadden ze vooral full.
Zagen we een paar peeskappen, vroegen ze 50 voor, kijk ik op mijn telefoon zie ik ze voor 25 staan. Mevrouw van de stand wou er niks van weten, nou hier heb je ze dan, doei!
Maar ach, we hebben wel kleuren etc. kunnen bekijken, de peeskappen van hv polo gaan we dan maar bestellen, die zagen er goed uit en de juiste kleur.

Wat we verder gekocht hebben, alleen voor mevrouwtje en haar pony dus :P

Vest en jasje in de outlet van pikeur
Frontriem met bungelend bling bling hartje eraan
Mattes correctional pad besteld

Niet veel maar wat we gekocht hebben was wel duur :') En dus ook veel waar we even een fototje van gemaakt hebben en wat we nog even op het gemakje in de juiste maat gaan bestellen via internet.

De pad moeten we helaas nog even op wachten trouwens, ze hadden heel veel mee maar net niet wat ik wou. Dus daar ter plaatse samen met hun besteld, daar betaald kreeg ik nog 10 procent korting, nice! Nu ongeveer 4 weken wachten. :):) ;( :z

Believe ik vond het erg druk, je kwam amper door de mensen heen op sommige stukken. Was ook erg moe van steeds maar kijken of de kids nog bij me liepen. Sommige hallen waren echt verschrikkelijk.
Ook meerdere malen aangereden door een trolley. _-:(

Wat ik wel fantastisch vond is dit topic! :+:
Zonder jullie was ik nooit zo goed voorbereid geweest!!!! *\o/*
Dankjulliewel! <3

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 12:31

Oooh wat heerlijk om te zien allemaal!!!! Suuuupergaaf!

Ik zag op Bit al wat foto's van de stands, waar ik wel een leuk nieuw wit dekje voor mezelf zag. Maar als ik dit zo zie, moet ik echt een boodschappenlijstje maken op papier! :D

Margrietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 12:32

@Believe ik ben de laatste paar keer altijd door de week geweest, ik vind het dan gezellig druk.
Je kunt natuurlijk gewoon gaan op een doordeweekse dag, en dan op tijd, in de ochtenden is het denk ik wel te doen.
Aan de andere kant, als het je wel aanvliegt is het zonde van je tijd en geld :(

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 12:33

pradadaan schreef:
Vandaag geweest met een gezellige groep meiden!
Héél erg goed geslaagd *\o/*
[ [url=m/zmmjAO.jpg]Afbeelding[/url] ]
De schade van 3 gekken :o
[ [url=m/TrKxOq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Sorry dat ik je stoor, welke kleur is die linksboven in?
Lijkt op de ice blue toch? :+

Groetjes Natascha

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 12:34

Janine1990 schreef:

Ik zag op Bit al wat foto's van de stands, waar ik wel een leuk nieuw wit dekje voor mezelf zag. Maar als ik dit zo zie, moet ik echt een boodschappenlijstje maken op papier! :D

Ik weet gelukkig precies wat ik nodig heb, ga ook echt even een lijstje maken :D gelukkig neem ik mijn geweten mee (mijn vriend :+ )

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 12:36

Gypsy schreef:
Zo, ik ben inmiddels ook thuis na mijn eerste equitana. Ik vond het supergaaf, veel dingen en producten gezien, foto's gemaakt van dingen waarvan ik dacht wauw, dat heb ik nu niet persé meteen nodig maar ga ik wel onthouden, en die dingen ook echt even in hadden gehad, erg fijn!
Voor mezelf niet zoveel geshopt. Dochterlief wel, die heeft net een nieuwe pony en had nog vanalles nodig. (Dekje, hoofdstel, peeskappen, mutsje)

Helaas viel dat wel tegen, pony heeft maat cob en op veel plekken hadden ze vooral full.
Zagen we een paar peeskappen, vroegen ze 50 voor, kijk ik op mijn telefoon zie ik ze voor 25 staan. Mevrouw van de stand wou er niks van weten, nou hier heb je ze dan, doei!
Maar ach, we hebben wel kleuren etc. kunnen bekijken, de peeskappen van hv polo gaan we dan maar bestellen, die zagen er goed uit en de juiste kleur.

Wat we verder gekocht hebben, alleen voor mevrouwtje en haar pony dus :P

Vest en jasje in de outlet van pikeur
Frontriem met bungelend bling bling hartje eraan
Mattes correctional pad besteld

Niet veel maar wat we gekocht hebben was wel duur :') En dus ook veel waar we even een fototje van gemaakt hebben en wat we nog even op het gemakje in de juiste maat gaan bestellen via internet.

De pad moeten we helaas nog even op wachten trouwens, ze hadden heel veel mee maar net niet wat ik wou. Dus daar ter plaatse samen met hun besteld, daar betaald kreeg ik nog 10 procent korting, nice! Nu ongeveer 4 weken wachten. :):) ;( :z

Believe ik vond het erg druk, je kwam amper door de mensen heen op sommige stukken. Was ook erg moe van steeds maar kijken of de kids nog bij me liepen. Sommige hallen waren echt verschrikkelijk.
Ook meerdere malen aangereden door een trolley. _-:(

Wat ik wel fantastisch vond is dit topic! :+:
Zonder jullie was ik nooit zo goed voorbereid geweest!!!! *\o/*
Dankjulliewel! <3

Pikeur outlet? Tell me more!!!!

En heb ik geluk met mijn 1.86m? In die mensenmassa???

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 12:36

Ir1ne schreef:
Janine1990 schreef:

Ik weet gelukkig precies wat ik nodig heb, ga ook echt even een lijstje maken :D gelukkig neem ik mijn geweten mee (mijn vriend :+ )

_O- _O- _O-

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 12:43

hahaha gister stonden we ook in de ruitersportwinkel, hield ik een afgeprijsd sjabrak omhoog die ik wel mooi vond.... zegtie: heb je dat nodig? :+

Tuurlijk niet _O- :') weet ie ook wel, maar het meisje wat daar werkte stond te gniffelen.... foute vraag zei ze :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 12:45

Ir1ne schreef:
hahaha gister stonden we ook in de ruitersportwinkel, hield ik een afgeprijsd sjabrak omhoog die ik wel mooi vond.... zegtie: heb je dat nodig? :+

Tuurlijk niet _O- :') weet ie ook wel, maar het meisje wat daar werkte stond te gniffelen.... foute vraag zei ze :')

Geniaal!!

Gelukkig heb ik zelf in dat opzicht ook wel een goed geweten, ik koop al weken niets vanwege Equitana :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 12:48

Wat is de beste plaats om te parkeren? ik zie dat P10 en 11 een shuttle hebben. P1 tm 9 zal wel snel vol zijn?

Margrietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 12:50

Anoniem schreef:
Wat is de beste plaats om te parkeren? ik zie dat P10 en 11 een shuttle hebben. P1 tm 9 zal wel snel vol zijn?

Voor alle Ps, behalve 10, heb je een milieusticker nodig, als je die niet hebt kun je het beste naar 10 rijden. Zo voorkom je een eventuele boete ;)

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 12:58

Hoe is het aanbod anatomische hoofdstellen en singels?

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 13:00

Hoofdstellen is matig kwa dat volgens mij zelfs geen ja bij passier enzo wel maar verder niet singels niet op gelet