Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
NadineBlabla schreef:Citaat:Bokttent:
1. Floor
2. Mieke
3. Mette
4. Caro
5. Nadine
6. Kimberly?
7. Iris?
8. Willemijn?
wacht hoeveel kunnen er in 1 tent eigk?
haha voor de polo's zat ik ook te denken een oranje/donkerblauw! bokt is daarnaast ook oranje/blauw

Hopen dat je er nog bijkomt dan! Ik sta nog reserve bij week 8, als 14e ofzo, maar heb de hoop al opgegeven

Met losrijden en inspringen was die al totaal niet fijn te rijden, voor de sprong was ik hem gewoon helemaal kwijt. Hij maakte zich ook behoorlijk sterk en ging heel snel vlak voor de sprong en dan erlangs of met een megasprong erover. Al kon ik hem nog wel redelijk goed bij me houden hoor, alleen fijn was die absoluut niet
Springparcour ging dus ook niet bepaald fijn, ging er ook al met weinig vertrouwen in moet ik toegeven 
Vanaf nu maar extra veel springlessen proberen te nemen, doe ik nu eigenlijk veel te weinig haha

Zo kan het natuurlijk ook haha 
Volgende keer gewoon weer beter, het is nou eenmaal een lastig paard wat nog niks kent. Hij moet gewoon even het spelletje doot zien te krijgen, dan komt de rest aan hoogte vanzelf wel 

Ach ik zie het allemaal wel, ooit komen we er wel, alleen kost het wat meer tijd dan bij meesten paarden haha 

ik kom net nog interessante blog tegen, staan wel wat handige dingne in hihi