Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
In Breda proberen we iig altijd zo meedenkend mogelijk te zijn.

En ik denk dat ik ook een longeerlijn meeneem, hij staat hier (nu in de winter sowieso) helaas het grootste deel van de dag op stal, maar aan de longeerlijn kan ie in iedere geval lekker grazen en hoef je niet de hele tijd er naast mee te lopen
Eindelijk! Ben die strontsneeuw zat, en die kou en dat vroege donker zijn en bah bah! Ik wil voorjaar, en ik wil het nu haha!
En ja die neusriem... awhhh het gaat em toch wss worden hoor, krijg dat hoofdstel niet uit me hoofd haha! Vooral ook het anatomische deel achter de oren spreekt me zo erg aan, zodat de druk achter de oren geminimaliseerd word. Tis nog een jong en groen dier, wil echt geen fouten maken. Met zijn karakter en bewegingen kan ik echt ver komen dus ben zoooo zuinig op hem. Laat ook hem aangeven wanneer hij er klaar voor is. Heb al een keertje voor de gein een zadel op zijn rug gelegd. Hij keek achterom en kijk daarna mij aan zo van jaaa dus? en nu? Hahaha tis zo'n fijn diertje. Hoop dat ik met hem verder kan gaan waar ik met me pony ben gebleven
(Heb met me pony de Z1 behaald, daarna is hij ernstig ziek geworden en nu met vervroegd pensioen al blijft het kriebelen..) Wyron zal nooit verder dan de M1 komen, heeft 2 rechterpoten haha. Tis zo'n lomperik, ook een showpikkie hoor maar zijn benen werken niet mee. Heeft als veulen zijnde zijn beenvlies gescheurd in zijn voorbeen, is eraan geopereerd maar heeft nooit fysitherapie gekregen tijdens die periode. Na vele osteopathie behandelingen zijn we nu zover dat zijn schouder weer open is en hij alleen zijn ondervoet afwikkelt, dit zie je ook in de stap maar de draf en galop gaan gelukkig zonder problemen. Had ook gehoopt ver met hem te komen, maar dat gaat jammer genoeg niet lukken. Agh hij blijft lekker bij ons, het is de leider van de kudde en ook zo'n fijn dier. Glas eerlijk en een goede mentor voor de jongste.
!
SRY schreef:simpie schreef:
- laura -pim - L
- Manja- Utavonia - M
- Lemanthia - Bo - L
- Susan - Gadget - S
- Kirsten - Wyron - S
- Sofie - Da Vinci - S
- Franca - Mexx - S
- Mariska - Nevada - L
- Martine - Levi - S
- Manon - Charlie Brown - S