Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Beetje jammer dat er een opmerking onderaan een van de protocollen staat: 'Paard is niet aan de hulpen'.... Jammer dat er dan niet gezien wordt dat het een heel jong ervaren paard is ( toevallig de enige ook in de groep vandaag...) die nog een hele hoop moet leren en zien.
) proef 3: 152, proef 4: 161. Dus als je verlies in de B zou kunnen rijden, zou ik geen eens een verliespunt hebben. Das dan wel weer een hele prestatie

Jantine_ schreef:Nou Sanne positief zijn inderdaad! Je hebt een onwijs leuk paard die nog niet eens een jaar onder het zadel is. De enige die onwijs braaf los staat op het terrein terwijl je het halster rustig pakt en meneer rustig stil staat.
Dat is iets om trots op te zijn! Eentje die zo de trailer rustig op loopt en gewoon super braaf is!!
Nu is het er ook wel een waar een beetje een koppie op zit maar jullie komen er wel! Het wederzijds vertrouwen is do groot en jullie hebben beide zichtbaar plezier! Kop op en volgende keer beter

sasika schreef:dat zijn ook nette punten stitchlover!! In de B willen zijn natuurlijk nog niet te veel zien (heel scheef maar oke) dus dan word je op de beweging van je paard afgekeurd.. jammer is dat dan
Mijn paard is kramperig en bijna alle onderdelen in stap worden dan bijna afgekeurd, en er staat dus ook echt op mijn protocol R.A soms hoog Hoppa 5...
Veder moet ik meer aan de overgangen werken oja en met de rechterhand afgroeten in plaats van de linkerhand (stom stom stom)
Yvank wat een pretkopje heeft je paard daar!
madelein vaak starten ervaring op doen! komt vanzelf goed! Je hebt een mooi paard onder je kont! (net even in je profiel gespiekt haha)
Jantine_ schreef:madelein schreef:![]()
Lieve woorden, dank je meis!
It's the truth!
Heb zin in 17 maart. Zenuwen gieren al door m'n lichaam. Alles ligt al klaarBen een beetje gek
tita schreef:Stitchlover, ik heb jullie gemist geen mini-meeting.
Als goed is heb je ons wel gezien.
Hier 2 punten erbij maar kan me er niet in vinden.
Maar voor ons is fijn rijden op dit moment belangrijker omdat de punten al binnen zijn.
Eindelijk super voorwaarts paard is impuls een 6 ....waardeloos
Was 4e met 187
En 3e met 185

. Hij heeft zo veel gummie en souplesse in zijn lichaam dat het schakelen hem al makkelijk af gaat.
)