Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zou de meest logische reden zijn, 3 weken is wel erg ehh... duur en veel..
Sita_ schreef:Ik denk dat ze nog niet precies weet welke week ze gaat...Zou de meest logische reden zijn, 3 weken is wel erg ehh... duur en veel..

Jorinda__ schreef:De lijst voor vanavond, want ik ga afsluiten!Jorinda__ schreef:Voor iedereen die ook graag op de lijst wil!
... Je kan maar beter duidelijk genoeg zijn haha.
Graag even in een PB naar mij (Jorinda__ > twee onderstreepjes) onderstaande informatie sturen:
- Boktnaam
- Eigen naam
- Eigen leeftijd
- Naam van je paard
- Welke week je gaat
- Indien van toepassing welk niveau je rijdt
- Eventueel een foto van (jou en) je paard
Ach, als we de niveaus erbij zetten, kunnen we net zo goed direct foto's erbij zetten hè haha!
Gelieve niet zelf de lijst quoten, ik zet iedere avond de aangepaste lijst zelf neer om de boel overzichtelijk te houden!
Jorinda__ schreef:De lijst voor vanavond, want ik ga afsluiten!Jorinda__ schreef:Voor iedereen die ook graag op de lijst wil!
Graag even in een PB naar mij (Jorinda__ > twee onderstreepjes) onderstaande informatie sturen:
- Boktnaam
- Eigen naam
- Eigen leeftijd
- Naam van je paard
- Welke week je gaat
Ach, als we de niveaus erbij zetten, kunnen we net zo goed direct foto's erbij zetten hè haha!
Gelieve niet zelf de lijst quoten, ik zet iedere avond de aangepaste lijst zelf neer om de boel overzichtelijk te houden!

Jorinda__ schreef:Voor iedereen die ook graag op de lijst wil!
- Boktnaam
- Eigen naam
- Eigen leeftijd
- Naam van je paard
- Welke week je gaat
U2andI schreef:
: http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 2506_n.jpg =)Denicee_x schreef:U2andI schreef:
Is die van WW frontriemen? Ik heb zojuist ook een frontriem daar besteld! Voor de geinteresseerden deze: http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 2506_n.jpg =)
Is het trouwens ook mogelijk om de paarden een dag van te voren al daar te stallen?
Jorinda__ schreef:Een vroege update, morgen weer een nieuwe. Voel me echt niet goed en ga dus straks ook linea recta mijn bed in.
Moest alleen nog even een belangrijke mail versturen en deze lijst updaten.Jorinda__ schreef:Voor iedereen die ook graag op de lijst wil!
- Boktnaam
- Eigen naam
- Eigen leeftijd
- Naam van je paard
- Welke week je gaat
Dressuur weken
Week 3A (10/06 - 14/06)
- Pietiedecy | Pietie | 15 ~ Lutske fan Wolsum | L2 Dressuur
- Picassox | Penny | 20 ~ Uggs | L2 Dressuur
- Listiglistje | Linda | 38 ~ Aqanto S | Z1/Z2 Dressuur
Men weken
Week 01 (27/05 - 31/05)
-
-
-
Week 02 (03/06 - 07/06)
-
-
-
Eventing weken
Week 3B (10/06 - 14/06)
- Yvie_juudje | Yvonne | 26 ~ Urlie | M1 dressuur - B springen - B SGW
- Prisjee91 | Priscilla | 22 ~ Armstrong | B dressuur - B springen - B SGW
- Venthe | 18 ~ Emma | M1 dressuur - L/M springen - B SGW
Week 9C (22/07 - 26/07)
-
-
-
Allround weken
Week 04 (17/06 - 21/06)
(- xMnOn | Manon | 20 ~ Charlie Brown | L1 dressuur - B springen - B SGW)
- SRY | Soraya | 22 ~ Cavella
-
Week 05 (24/06 - 28/06)
-
-
Week 8B (15/07 - 19/07)
- U2andI | Sanne | 18 ~ Julius | M1 Dressuur
- Don110 | Donna | 15 ~ Bert | L1 Dressuur
- Bente12 | Bente | 15 ~ Salvation | L Dressuur
- _KellyAV | Kelly | 17 ~ Varro | L1 Dressuur
- Mereltjuhxxx | Merel | 20 ~ Veron | M1 Dressuur - B Springen
- JolineStevie | Joline | 18 ~ Dakota | L1 Dressuur
Ik heb Manon even tussen haakjes gezet, die weet dus nog niet welke week ze gaat.