Ik ga ook vanavond, gelijk na het eten. Om half 7 hoop ik er al te zijn, misschien is het dan een beetje ''rustig''.
Ik ga voor een uitrijdeken (misschien wel twee; een fleece en waterdichte), hoofdstel en jas, en misschien een dekje. Maar er zal wel meer meekomen denk ik.
Ben wel benieuwd naar die dekens! Ga helaas niet dit jaar maar als iemand dit nog leest en denkt, wil wel voor je meenemen en in de buurt van Berkel en Rodenrijs woont...
Ik heb een anky hot pink, kwpn vest en twee paar leren handschoenen van normaal 70 euro per set!!! En let op dat je echt parkeert in de parkeervakken (bestemd voor auto's!) Want er stonden net al twee man politie drie rijen van 7 auto's langs die geparkeerd stonden op een vrachtwagenparkeerplaats..
Sanniejtjuh
Geplaatst: 16-10-13 11:28
Weet iemand of die eurostar dekens wat zijn? Zijn dit outdoor dekens? Heb op google gezocht maar kon niks vinden. Wil graag weten...hoe sterk? En hoe waterdicht
Remark
Geplaatst: 16-10-13 11:28
Gaaf! Zou ook wel de Anky hot pink willen maar die kleurt jammergenoeg echt niet op poown...
ik zal opletten of ik bokkers tegenkom en natuurlijk mijn aankopen hier plaatsen haha
Ludique96
Geplaatst: 16-10-13 11:30
Ik ben geweest KWPN vesten ingeslagen rek was snel leeg haha. Ik was er al om 09:30
PrimaDonna_
Geplaatst: 16-10-13 11:35
Sanniejtjuh schreef:
Weet iemand of die eurostar dekens wat zijn? Zijn dit outdoor dekens? Heb op google gezocht maar kon niks vinden. Wil graag weten...hoe sterk? En hoe waterdicht