Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
connepon85 schreef:Inderdaad, een bedankje is zeker op zijn plaats. Het kost toch ontzettend veel tijd om de combinaties te fotograferen en om vervolgens de foto's te bewerken.
Maar gezien de foto's besteld worden, zijn er genoeg mensen die de foto's mooi vinden.Ik heb binnen twee weken in ieder geval een canvasdoek aan mijn muur hangen!
Hoipiepeloii schreef:connepon85 schreef:Inderdaad, een bedankje is zeker op zijn plaats. Het kost toch ontzettend veel tijd om de combinaties te fotograferen en om vervolgens de foto's te bewerken.
Maar gezien de foto's besteld worden, zijn er genoeg mensen die de foto's mooi vinden.Ik heb binnen twee weken in ieder geval een canvasdoek aan mijn muur hangen!
Die foto van jou is inderdaad ook heel gaaf! Ook grappig met die vlag van MacRider op de achtergrond
Goof schreef:Wienna schreef:trouwens in mijn profiel staan foto's
En nee ik ben niet gefrustreerd omdat ik niet door ben ofzo, dat was geheel terecht want we lieten ons niet van onze beste kant zien maar dat terzijde
Ik heb echt zoveel bruine paarden gezien gisteren dat ik dat echt even niet voor me kan halen
Wienna schreef:connepon85 schreef:@Ivonka; ik vind het niet heel netjes om zo over je collega's te spreken
ik vind het niet netjes om je fotograaf te noemen en je plaatst zulke foto's.....