ik weet nog niet of ik ga... Werk eigenlijk altijd op een festival dat weekend maar op de een of andere manier heb ik daar dit jaar minder zin in dus grote kans dat ik dan maar wat anders moet gaan doen .... HE is dan wel een goede optie!
wordt mijn 2e keer nu en 1e keer dat me pony mee moet
Ghostattack
Geplaatst: 30-08-11 16:24
Voor mij mn eerste keer Vorig jaar mocht ik niet omdat het samen valt met Appelpop en mn moeder vond het te duur en te ver weg Dit jaar heb ik het gewoon weer gevraagd en nu mocht het wel. Wel jammer dat het elk jaar samen met Appelpop valt, dan kun je bij ons de straat bijna niet uit.. Daarom moet ik ook terug met de trein. ('s morgens kan je nog wel weg, maar 's avonds niet meer)
esje01
Geplaatst: 30-08-11 16:26
Donderdag al aanwezig om de stand op te bouwen, altijd best gezellig in het paardendorp. Vast een boel bijkletsen met vele bekenden. Dan vrijdag op tijd met de ponies op weg, zodat die voor de grote mensenmassa zich naar binnenwurmt al lekker hooi staan te knagen en zich geduldig laten aaien door vele handen. Ik heb er reuze veel zin in, nu nog maar op hopen beter weer dan vorig jaar, dan wordt het weer een leuk paardenfeestje met heel veel paardenliefhebbers en paardengekken
jamiroquai
Geplaatst: 30-08-11 16:40
Slecht weer zou echt jammer zijn maar als het zo'n commerciele toestand is verkopen ze er vast wel (dure) paraplu's!!!!!