Ik schakel net pas in. Hoe hebben de Nederlanders het gedaan? En Shutterfly is die al geweest?

Zijn ze uberhaupt al geweest?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maximiliaan schreef:Hoelaat moet nederland weer? of zijn die al geweest
Nog geen 1 foutloze toch?
Manon2 schreef:Hier nog zo'n zeikerd die de starlijst van vandaag niet kan vinden![]()
Ik schakel net pas in. Hoe hebben de Nederlanders het gedaan? En Shutterfly is die al geweest?
Manon2 schreef:Hier nog zo'n zeikerd die de starlijst van vandaag niet kan vinden![]()
Adriana schreef:Jos was super! Ik vindt zo fantastisch van Cumano, hij was helemaal afgeschreven en hij vecht zich zo terug!
jori_X schreef:Tractor is nog foutloos. hij gaat lekker vloeiend
pros_zero schreef:die tijd mag wel bijgesteld worden
nowornever schreef:Manon2 schreef:Hier nog zo'n zeikerd die de starlijst van vandaag niet kan vinden![]()
Blader dan maar een paar bladzijdes terug
sukidayo schreef:Adriana schreef:Jos was super! Ik vindt zo fantastisch van Cumano, hij was helemaal afgeschreven en hij vecht zich zo terug!
waarom was hij afgeschreven?? Ik volg normaal springen namelijk niet..maar ben wel benieuwd waarom ze hem eerst hebben afgeschreven...
jori_X schreef:Tractor is nog foutloos. hij gaat lekker vloeiend
x_Anne_x schreef:waarom doet jos voor belgie mee?
sukidayo schreef:Adriana schreef:Jos was super! Ik vindt zo fantastisch van Cumano, hij was helemaal afgeschreven en hij vecht zich zo terug!
waarom was hij afgeschreven?? Ik volg normaal springen namelijk niet..maar ben wel benieuwd waarom ze hem eerst hebben afgeschreven...