KNHS zomerinstructieweek 3, Dressuur & Eventing.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DatBenIkNou

Re: KNHS zomerinstructieweek 3, Dressuur & Eventing.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 10:01

Gefeliciteerd! Ik ben gisteravond ook wezen kijken in De Meern naar mijn instructrice.

pietiedecy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 20:06

Mooie foto's Emma! :D

@Passie, wat een pech.. fijn dat de hechting dicht is, nu hopen dat alles snel weer opknapt!

@_coquette_ , jeetje wat naar, hou je ons op de hoogte?

veulentje wordt zo stoer, het is een kleine brutale draak! :P Gisteren nog met Wytse 462 naar hengstenshow geweest, was echt heel gezellig :) en vandaag op wedstrijd met Lutske, 2 winspunten erbij in de L2 :D

Yvie_Juudje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-13 13:57

Yeah weer een weekje minder voor de zondaggangers!

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 16:21

jeeej, aftellen begint nu wel heel serieus!
ik ga nog is met moeders overleggen of ik dit jaar ook niet al op zondag ga..

MissBay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 18:32

Weet iemand of er speciaal toestemming gevraagd moet worden voor een caravan? Vorig jaar hadden in mijn instructieweek (allround) twee mensen een caravan meegenomen. Ik zit daar wel aan te denken ook. Niet dat ik jullie niet lief vind, maar ik heb toch niet zo'n goeie ervaringen in het met 10 mensen op een kamer liggen. Bij mij was er namelijk al-leen maar ruzie tussen twee groepen (ik was alleen), en iedere nacht werd ik wel een keer of wat wakker van het geschreeuw. Eigenlijk is het gewoon uberhaupt een wonder dat ik er weer zin in had, want vorig jaar riep ik hard NOOIT meer te zullen gaan ;). Gelukkig toch met twee meisjes een leuke week gehad, die nu ook weer gaan. Eentje dressuur, de ander ook eventing. En vorig jaar ook nog drie meiden ontmoet met wie ik erna nog heb buitengereden of crossles gevolgd. De groep was eigenlijk best wel leuk, alleen lagen alle drama queens bij elkaar op de slaapzaal waar ik ook lag....

Yvie_Juudje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-13 19:47

Lis_Ol schreef:
jeeej, aftellen begint nu wel heel serieus!
ik ga nog is met moeders overleggen of ik dit jaar ook niet al op zondag ga..

Jaaaah gesjellie!!!!

Yvie_Juudje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-13 19:52

MissBay schreef:
Weet iemand of er speciaal toestemming gevraagd moet worden voor een caravan? Vorig jaar hadden in mijn instructieweek (allround) twee mensen een caravan meegenomen. Ik zit daar wel aan te denken ook. Niet dat ik jullie niet lief vind, maar ik heb toch niet zo'n goeie ervaringen in het met 10 mensen op een kamer liggen. Bij mij was er namelijk al-leen maar ruzie tussen twee groepen (ik was alleen), en iedere nacht werd ik wel een keer of wat wakker van het geschreeuw. Eigenlijk is het gewoon uberhaupt een wonder dat ik er weer zin in had, want vorig jaar riep ik hard NOOIT meer te zullen gaan ;). Gelukkig toch met twee meisjes een leuke week gehad, die nu ook weer gaan. Eentje dressuur, de ander ook eventing. En vorig jaar ook nog drie meiden ontmoet met wie ik erna nog heb buitengereden of crossles gevolgd. De groep was eigenlijk best wel leuk, alleen lagen alle drama queens bij elkaar op de slaapzaal waar ik ook lag....

Begrijpelijk die twijfels als je een minder leuke week hebt gehad!

Zelf ben ik 2x naar allround geweest en 2x naar eventing.

Tijdens de allround weken vind ik er een hele andere sfeer hangen dan tijdens de dressuur/eventing.
Bij de allround weken heb ik het gevoel dat iedereen beter wil zijn dan de ander, bij de dressuur/eventing heb ik dit helemaal niet zo ervaren!
De laatste twee jaar heeft er zo'n leuke sfeer gehangen en volgens mij zijn er, of ik heb er niets van gemerkt, geen ruzies geweest...

Ik heb ervaren dat iedereen elkaar accepteert zoals zij is, iedereen is goed in het geen wat zij doet ongeacht het niveau.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 20:11

Jammer dat je dat zo hebt ervaren!

Dressuur/Eventing week is heel volwassen en iedereen mengt goed met elkaar, dressuur/eventing en jong en oud :)

Geen ruzie gezien of strijd meegemaakt, paardrijden is al moeilijk genoeg en we doen allemaal ons best :D

Ik heb het weekje juist als heel gezellig ervaren :j Op de kamer ook geen problemen (lag bij een aantal dames hier in het topic)

pietiedecy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 20:53

yeah, aftellen!

Weer een veulentje! :D :D :D een Jisse x Oege, uit merrie Irene! Geboorte ging niet goed, veulen lag verkeerd dus dierenarts heeft het eerst helemaal om moeten draaien , maar het lijkt nu allemaal.goed! ook met de merrie :) morgenochtekd komt de da weer even voor controle.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 22:11

Tsja,de afgelopen 2 jaar was ik er.Vandaar natuurlijk die leuke sfeer!!

MissBay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 22:37

nouja, ik ben volgens mij zelf heel makkelijk, daarom had ik ook geen ruzie met iemand :D. en geloof dat de sfeer op de andere kamers wel heel gezellig was, dus gewoon dikke pech gehad denk ik. de groep was in ieder geval wel leuk, op een paar types (van mijn slaapzaal) na dan.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 22:47

ambre schreef:
Tsja,de afgelopen 2 jaar was ik er.Vandaar natuurlijk die leuke sfeer!!

Deserteur ~~}> Boevenbeest nog niet omgetoverd in euries :$

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 22:54

Nope,en dan gaat het hem nog niet worden.
Misschien volgend jaar weer!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 23:08

Jammer MissBay, was dat toen ook de eventingweek of deed je allround?
Ik ben al 4x geweest, maar heb nog nooit ruzies of toestanden meegemaakt.

Jammer hoor, dat je niet mee gaat, Amber. Hopelijk volgend jaar weer. En Petrea ook al niet. Wat moet het toch gaan worden dit jaar??? :roll:

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 23:13

Je drinkebuddy's afwezig Heleen!
Dat wordt voor 12en op bed,haha!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 23:14

Oh jee!!! :')
Zal wel wat schelen in de drankomzet zonder jullie :D

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 23:16

Onderschat mijn drankgebruik niet :D jammer hoor, ik zal jullie missen -O-

MissBay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 00:18

dat was allround Heleen. en nouja, ik had er overdag dus nauwelijks last van, maar 's nachts deed ik geen oog dicht.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 00:21

Die allroundweken zijn daar ook wel een beetje berucht om, zal nu vast beter worden!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 08:13

Ligt de gemiddelde leeftijd daar ook niet eens stuk lager? Het klinkt iig als kinderachtig gedrag >;)

Wel jammer!

Yvie_Juudje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 08:34

listiglistje schreef:
Ligt de gemiddelde leeftijd daar ook niet eens stuk lager? Het klinkt iig als kinderachtig gedrag >;)

Wel jammer!

Ja de gemiddelde leeftijd is zeker een stuk lager :j

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 09:20

Alle paardjes sterkte, wat een pech! :( Balen van Gijs zeg! Jeetje, gaat dat lang duren?

Zaterdag hebben mijn vriend en ik de laatste hand gelegd aan de wei en stallen bij mij in de achtertuin. We moesten het lint nog spannen, waterleiding aanleggen, stroomklok aansluiten, etc. etc. En gister was het dan eindelijk zover: Uggs is naar huis gekomen! Uggs staat eindelijk, na 2 jaar, achter het huis, samen met de Fjord van m'n zusje. Ik ben er zo ontzettend blij mee! Afgelopen maanden hebben we met z'n allen keihard gewerkt om alles te bouwen en te maken. Alles hebben we zelf gedaan, stallen gebouwd, palen geslagen, houten heining voor de bak gemaakt, en ik vind het super geworden!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 09:39

Wat leuk Penny! Dat vraagt om foto's natuurlijk! :D

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 09:59

Moeten nog wel wat dingen gebeuren natuurlijk, maar ik zal foto's maken zodra het weer het toe laat! :D

Grrrrr... wordt er trouwens beetje chagerijnig van: heb 2,5 week geleden een rijbroek gekocht via Boktmarkt. Nogsteeds niet binnen terwijl ze allang zegt dat het verstuurd is, nogsteeds geen track en trace code ontvangen. Ik ben er nu wel beetje klaar mee... :n

MissBay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 10:27

listiglistje schreef:

Wel jammer!

nee, sterker nog, de betrokkenen waren allen 35+. bizar hè? nouja, jullie klinken allemaal heel gezellig, dus het komt vast goed. maar ik overweeg nog steeds een eigen tentje of caravan mee te nemen :D. vorig jaar was ik tussen de lessen door ook best wel veel aan het werk (laptop mee). voor dit jaar heb ik echt besloten dat ik dat niet meer ga doen. de baas heeft gewoon maar een week pech.

nu maar hopen dat het weer een beetje meezit!