Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gisteren nog met Wytse 462 naar hengstenshow geweest, was echt heel gezellig
en vandaag op wedstrijd met Lutske, 2 winspunten erbij in de L2

. Gelukkig toch met twee meisjes een leuke week gehad, die nu ook weer gaan. Eentje dressuur, de ander ook eventing. En vorig jaar ook nog drie meiden ontmoet met wie ik erna nog heb buitengereden of crossles gevolgd. De groep was eigenlijk best wel leuk, alleen lagen alle drama queens bij elkaar op de slaapzaal waar ik ook lag.... MissBay schreef:Weet iemand of er speciaal toestemming gevraagd moet worden voor een caravan? Vorig jaar hadden in mijn instructieweek (allround) twee mensen een caravan meegenomen. Ik zit daar wel aan te denken ook. Niet dat ik jullie niet lief vind, maar ik heb toch niet zo'n goeie ervaringen in het met 10 mensen op een kamer liggen. Bij mij was er namelijk al-leen maar ruzie tussen twee groepen (ik was alleen), en iedere nacht werd ik wel een keer of wat wakker van het geschreeuw. Eigenlijk is het gewoon uberhaupt een wonder dat ik er weer zin in had, want vorig jaar riep ik hard NOOIT meer te zullen gaan. Gelukkig toch met twee meisjes een leuke week gehad, die nu ook weer gaan. Eentje dressuur, de ander ook eventing. En vorig jaar ook nog drie meiden ontmoet met wie ik erna nog heb buitengereden of crossles gevolgd. De groep was eigenlijk best wel leuk, alleen lagen alle drama queens bij elkaar op de slaapzaal waar ik ook lag....
Op de kamer ook geen problemen (lag bij een aantal dames hier in het topic)
een Jisse x Oege, uit merrie Irene! Geboorte ging niet goed, veulen lag verkeerd dus dierenarts heeft het eerst helemaal om moeten draaien , maar het lijkt nu allemaal.goed! ook met de merrie
morgenochtekd komt de da weer even voor controle.
. en geloof dat de sfeer op de andere kamers wel heel gezellig was, dus gewoon dikke pech gehad denk ik. de groep was in ieder geval wel leuk, op een paar types (van mijn slaapzaal) na dan.
Balen van Gijs zeg! Jeetje, gaat dat lang duren?

listiglistje schreef:Ligt de gemiddelde leeftijd daar ook niet eens stuk lager? Het klinkt iig als kinderachtig gedrag
Wel jammer!
. vorig jaar was ik tussen de lessen door ook best wel veel aan het werk (laptop mee). voor dit jaar heb ik echt besloten dat ik dat niet meer ga doen. de baas heeft gewoon maar een week pech.