Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

In elk geval niet zo lekker gereden allemaal mijn eigen schuld.. Hopelijk dat ik vandaag wel mijn eigen spanning in bedwang kan houden
? Fijn dat hij momenteel weer lekker loopt! Succes alvast 

Ze laat toch wel behoorlijk wat karakter zien af en toe
Maar goed, het is dan gewoon een kwestie van rustig en geduldig aanhouden en consequent doorzetten. Uiteindelijk heb ik super afgesloten, ze heeft denk ik niet eerder zo fijn gelopen
Jantine_ schreef:Mijn planning op het moment haha.
17 maart nieuw vennep, het kabel of aalsmeer, horse paradise (ligt er even aan of nieuw vennep vol is)
7 april nieuw vennep, meers paarden centrum
14 april lisserbroek, de dijckhoeve of aalsmeer wennekers
21 april nieuw vennep, het kabel
5 mei nieuw vennep, meers paarden centrum
9 en 10 mei, 2 daagse, lisserbroek, de dijckhoeve
19 mei nieuw vennep, het kabel
Zal qua werk vast nog wel wat geschrapt worden... De wedstrijden bij het kabel ga ik sowieso heen dat is 3min stappen en dus erg fijn dichtbij. Zijn in april en mei wel even pittige weekjes maar daarna krijgt ie ook wel welverdiende vakantie en hoogstwaarschijnlijk wel een weekendje veluwe oid.

in mei. Yelly schreef:En, hoe is het vandaag gedaan?
maar toen ging het veel beter! Heb goed opgelet dat ik zelf niet ging spannen en dat werkt uiteraard. Uiteindelijk liep ze best lekker! Al mag ze nog net iets meer ronden om het binnenbeen heen maar ze vind het nog erg moeilijk om recht te lopen. We werken nu vooral aan recht en er tussen. In alle drie de gangen mooi ertussen lopen en recht maar das nog best lastig
Daarnaast moet ik haar goed bij de les houden volgens mij verveelt ze zich snel waardoor ze spoken gaat zien
dus dat is ook nog een aandachtspuntje. Maar goed ging in elk geval stukken beter! Was dus al snel tevreden over hoe ze het deed en heb niet zo erg lang gereden. 
Jantine_ schreef:madelein schreef:Gezellig Jantine!! Lekker samen rijden!
Ik heb net weer even een rondje gesprongen met de poown. Blije baby was het haha! Vol gas de bak door
Welke ga jij starten?
Leuk!
.

Eigenlijk noemde hij exact dezelfde aandachtspunten als mijn eigen instructeur (waarover ik ontzettend tevreden ben), dus dat was wel leuk en fijn om te horen. Het is in ieder geval duidelijk waar we aan moeten werken. Voorlopig trainen we nog even lekker door, hopelijk kunnen we dan over een paar maanden in de B gaan starten!
ben erg benieuwd hoe het gaat dan.