Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar lees toch nog lekker beetje mee hier om hopelijk volgend jaar (of een jaar daarna) wel te gaan!
Simyo schreef:ohhh ik wil ook zo graag mee, maar helaas, mag echt nietMaar lees toch nog lekker beetje mee hier om hopelijk volgend jaar (of een jaar daarna) wel te gaan!
![]()
Ik moet me er eigenlijk niet mee bemoeien maar als je naar een allround week gaat en je bent onder de 20 jaar (dus naar de allround paarden t/m 20) en je doet maar amper mee met de cross en springlessen dan vind ik het best wel banketstaaf voor andere mensen die wel alles mee willen doen en die ook willen gaan maar omdat jij dan een plekje in neemt niet kunnen gaan, er mogen er daar ten slotte maar 34 naar toe.
Ik wil het dan wel bijhouden. Maar dan heeft de rest daar toch ook niets aan?
Ik bedoel, zo'n lijst is er juist zodat iedereen kan zien wie zich in welke week in wil schrijven, en als alleen ik (of iemand anders die dat bij wil houden) dat kan zien, heeft de rest er nog niets aan.
Yvie_Juudje schreef:Zo'n lijstje is leuk, maar niet als je moet blijven scrollen om 1 enkele nuttige reactie per pagina te kunnen lezen.
Vorig jaar hield 1 iemand de lijst bij en iedereen die op de lijst wilde, stuurde dan een pb naar die persoon.
Misschien nu ook een goed plan?
Dan komt er elke avond een update en blijft het overzichtelijk...

Jorinda__ schreef:Manon gaat allround heeft ze aan mij doorgegeven, niet dressuur haha
Pff ik krijg maar geen mail terug van mijn SLB'er over of ik een week stage mag missen, welke ik weer inhaal in de zomervakantie.Dan kan ik een week gaan kiezen haha.
Jorinda__ schreef:Voor iedereen die ook graag op de lijst wil!
... Je kan maar beter duidelijk genoeg zijn haha.
Graag even in een PB naar mij (Jorinda__ > twee onderstreepjes) onderstaande informatie sturen:
- Boktnaam
- Eigen naam
- Eigen leeftijd
- Naam van je paard
- Welke week je gaat
- Indien van toepassing welk niveau je rijdt
- Eventueel een foto van (jou en) je paard
Ach, als we de niveaus erbij zetten, kunnen we net zo goed direct foto's erbij zetten hè haha!
Gelieve niet zelf de lijst quoten, ik zet iedere avond de aangepaste lijst zelf neer om de boel overzichtelijk te houden!