[Deel 2] MacRider Cup 2012, Wie doet er mee?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rafiki8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 21:46

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 21:48

connepon85 schreef:
@Ivonka; ik vind het niet heel netjes om zo over je collega's te spreken

Plaatsen is veel beroerder vind ik. Je haalt je eigen naam onderuit ;)

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 21:54

Jawel, commentaar geven mag uiteraard, maar ik zou dat zelf niet zo snel doen bij mijn collega's. Je kunt de desbetreffende fotograaf altijd een pb sturen als je ze iets mee wilt geven. En bedankt Seasons; dat is een opsteker. :)

Babette

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 21:55

Nou ik ben hier echt verbaasd over, jammer dat jullie niet tevree zijn over de foto's.
Had jullie graag van mooie foto's voorzien, blijkbaar is dat mislukt.

Ik hoop dat de andere fotografen jullie van mooier materiaal voorzien :)

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 21:56

ik zeg het nog heel netjes, het gaat mij over de momenten in gangen, wees kritischer naar wat je plaatst :)

Seasons

Soophia schreef:
Nou ik ben hier echt verbaasd over, jammer dat jullie niet tevree zijn over de foto's.

Ookal deed ik niet mee, helaas, vind ik wel dat ze goed zijn gelukt hoor. :j Ik zou het niet na kunnen doen. :+

Wienna

er zitten ook super foto's bij, ja hoor dat durf ik dan ook gewoon te zeggen :j

Maar ik zou kritischer zijn :)

romygic

Re: [Deel 2] MacRider Cup 2012, Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 22:00

Ik vind de foto's wel gaaf hoor, natuurlijk heb je altijd mooie en minder mooie..

Keesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 22:07

Goof schreef:
Keesje schreef:
Overdag stonden er toch veel meer fotograven langs de kant? Waar zijn die foto's?

Toch niet alle fotografen stonden daar voor bokkers en om alles bij ons op 1 site te gooien :+ .

Nee he he, dat vraag ik toch helemaal niet :+
Maar ik wil weten wie dat waren en waar evt hun foto's te zien zijn.

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 22:15

Soophia schreef:

Nee nee, dat zeg ik zeer zeker niet. Maar haal die eruit die gewoon niet correct zijn (met 1 been op de grond enzo) dan heb je toch een mooie serie en ben je je naam ook waard ;)

Zo ken ik een fotograaf die werkelijk aan een stuk door schiet en alles online gooit. Verschrikkelijk!! en ik hoor van de ruiters dat ze al eens niet meer bij hem kijken om eventueel te kopen. Dat wil je toch voorkomen? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 22:19

@keesje, helemaal mee eens..ben zo benieuwd..

Er stonden maar 3 foto's van mij en zen op paardenpicture.com

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 22:21

precies :j

Ik zeg dingen niet om mensen compleet de grond in te boren!!

Ik rijd zelf ook wedstrijden en eerlijk is eerlijk als er mensen zijn die van mij foto's maken dan vind ik wel dat ze selectief moeten zijn met wat ze op inet zetten :o

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 22:23

Sta jij op een van mijn of soophia's foto's Wienna en zo ja, ben je ontevreden (over de timing)?

Hayka; 'maar' 3 foto's? Je vergeet dat er meerdere combi's in een bak rijden he. Wij komen er om van iedere combi 'enkele' foto's te maken en te kunnen plaatsen, niet om iedereen van een volledige fotoreportage te voorzien ;)

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 22:24

Ik snap wel wat ze bedoelen hoor :j Je hebt bijvoorbeeld 10 foto's online gezet van een combinatie, terwijl daar 2 foto's bij zitten met een echt leuk moment. Zet er dan 2 op ipv die 10, dat is niet alleen fijner voor de ruiter, maar ook voor jouw reputatie als fotograaf!
En er zitten echt wel hele leuke foto's tussen hoor!

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 22:26

Keesje schreef:
Goof schreef:

Toch niet alle fotografen stonden daar voor bokkers en om alles bij ons op 1 site te gooien :+ .

Nee he he, dat vraag ik toch helemaal niet :+
Maar ik wil weten wie dat waren en waar evt hun foto's te zien zijn.

Geen idee. Ik heb er maar 2x gestaan om "eigen" mensen te fotograferen.
Maar zag ze ook niet constant fotograferen dus weet het ook niet.

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 22:26

Goof schreef:
Sta jij op een van mijn of soophia's foto's Wienna en zo ja, ben je ontevreden (over de timing)?

Hayka; 'maar' 3 foto's? Je vergeet dat er meerdere combi's in een bak rijden he. Wij komen er om van iedere combi 'enkele' foto's te maken en te kunnen plaatsen, niet om iedereen van een volledige fotoreportage te voorzien ;)

Ik sta er bij ja en bij mij heb je mooie foto's erop gezet, dus ik zeg het niet omdat er van mij bagger foto's opstaan :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 22:31

@Goof, daar ben ik ook heel blij mee.. Dus " maar" was niet negatief bedoelt ;) Maar zag meer fotograven, dus dacht misschien zijn er nog meer.... Je kunt het altijd vragen toch?

Ben ook heel blij dat fotograven de moeite nemen om te komen!! Helaas was onze accu van het fototoestel leeggetrokken.. foutje door hem per ongeluk aan te laten staan in de tas... hmmm.. gebeurt nooit meer...

Keesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 22:32

Wellicht wordt mijn vraag in de discussie die nu plaats vind verkeerd opgevat. Ik ben echter enkel benieuwd naar wie alle andere fotograven waren en dat staat los van de prestaties van de twee fotograven in dit topic.
Want meiden: thanks voor de prachtige foto's! Ik heb ze niet allemaal bekeken, maar heb prachtige plaatjes voorbij zien komen :)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 22:35

Wienna, nu ben ik trouwens wel benieuwd welke combinatie jij was? :D

Keesje; geen idee. Heb de andere aanwezige fotografen niet gesproken.

En ondanks dat commentaar prima is, is een bedankje ook fijn om te horen, want we hebben er wel beide uren tijd en werk in gestoken ;)

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 22:36

ik laat je morgen een foto zien en dat beloof ik :j

ik ga nu richting bed, lang weekend geweest :)

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 22:38

Goof schreef:
Wienna, nu ben ik trouwens wel benieuwd welke combinatie jij was? :D

Keesje; geen idee. Heb de andere aanwezige fotografen niet gesproken.

En ondanks dat commentaar prima is, is een bedankje ook fijn om te horen, want we hebben er wel beide uren tijd en werk in gestoken ;)

Idd... dat wordt nogal eens vergeten! +:)+

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 22:38

trouwens in mijn profiel staan foto's :)

En nee ik ben niet gefrustreerd omdat ik niet door ben ofzo, dat was geheel terecht want we lieten ons niet van onze beste kant zien maar dat terzijde :)

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 22:39

snoeppig schreef:
Er zullen heus wel mensen door zijn daarvan.

Maar als ik naar mijzelf kijk: ik weet dat mijn paard heel fijn en keurig zijn rondje kan lopen. Kan super series springen en de basis is gewoon goed voor mekaar maar gisteren was daar niet veel van te zien.

Ik denk zelf ook dat er zat combinaties waren die niet reden zoals normaal. Het was best een spannende omgeving en je kreeg aanwijzingen die je op moest volgen en dat geeft ook niet altijd het gewenste effect, zeker als het anders is dan je normaal traint.

Over dat passage-achtige draven, dat snap ik wel. Ik kreeg zelf met de voorrondes ook een beetje het gevoel dat ze wel gevoelig zijn voor paarden die spectaculair lopen want als je paard dat deed werd de volledig de hemel ingeprezen dus ik snap wel dat je je paard, als hij op die manier loopt en dat eerst zeer gewaardeerd werd, zo door de baan stuurt.

Dat is hoe ik er tegenaan kijk hoor. Ik denk dus niet dat je van die 20 minuten daar veel kunt zeggen over hoe het paard normaal loopt. Die van mij liep met de voorronde waanzinnig en gisteren prut en het blijven dieren.
Daarmee zeg ik niet dat er geen combinaties zijn die wel door de ring reden als ze normaal zouden doen maar ik bedoel dat je daar niet meteen vanuit kan gaan dat ze thuis ook zo rijden.

ben het volledig met je eens idd,

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 22:40

Wienna schreef:
trouwens in mijn profiel staan foto's :)

En nee ik ben niet gefrustreerd omdat ik niet door ben ofzo, dat was geheel terecht want we lieten ons niet van onze beste kant zien maar dat terzijde :)

Ik heb echt zoveel bruine paarden gezien gisteren dat ik dat echt even niet voor me kan halen ;)

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 22:40

Inderdaad, een bedankje is zeker op zijn plaats. Het kost toch ontzettend veel tijd om de combinaties te fotograferen en om vervolgens de foto's te bewerken.

Maar gezien de foto's besteld worden, zijn er genoeg mensen die de foto's mooi vinden. ;) Ik heb binnen twee weken in ieder geval een canvasdoek aan mijn muur hangen! :+