Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Soophia schreef:Nou ik ben hier echt verbaasd over, jammer dat jullie niet tevree zijn over de foto's.
Had jullie graag van mooie foto's voorzien, blijkbaar is dat mislukt.
Ik hoop dat de andere fotografen jullie van mooier materiaal voorzien
Goof schreef:Keesje schreef:Overdag stonden er toch veel meer fotograven langs de kant? Waar zijn die foto's?
Toch niet alle fotografen stonden daar voor bokkers en om alles bij ons op 1 site te gooien.
Soophia schreef:Nou ik ben hier echt verbaasd over, jammer dat jullie niet tevree zijn over de foto's.
Had jullie graag van mooie foto's voorzien, blijkbaar is dat mislukt.
Ik hoop dat de andere fotografen jullie van mooier materiaal voorzien
Keesje schreef:Goof schreef:
Toch niet alle fotografen stonden daar voor bokkers en om alles bij ons op 1 site te gooien.
Nee he he, dat vraag ik toch helemaal niet
Maar ik wil weten wie dat waren en waar evt hun foto's te zien zijn.
Goof schreef:Sta jij op een van mijn of soophia's foto's Wienna en zo ja, ben je ontevreden (over de timing)?
Hayka; 'maar' 3 foto's? Je vergeet dat er meerdere combi's in een bak rijden he. Wij komen er om van iedere combi 'enkele' foto's te maken en te kunnen plaatsen, niet om iedereen van een volledige fotoreportage te voorzien
Goof schreef:Wienna, nu ben ik trouwens wel benieuwd welke combinatie jij was?
Keesje; geen idee. Heb de andere aanwezige fotografen niet gesproken.
En ondanks dat commentaar prima is, is een bedankje ook fijn om te horen, want we hebben er wel beide uren tijd en werk in gestoken
snoeppig schreef:Er zullen heus wel mensen door zijn daarvan.
Maar als ik naar mijzelf kijk: ik weet dat mijn paard heel fijn en keurig zijn rondje kan lopen. Kan super series springen en de basis is gewoon goed voor mekaar maar gisteren was daar niet veel van te zien.
Ik denk zelf ook dat er zat combinaties waren die niet reden zoals normaal. Het was best een spannende omgeving en je kreeg aanwijzingen die je op moest volgen en dat geeft ook niet altijd het gewenste effect, zeker als het anders is dan je normaal traint.
Over dat passage-achtige draven, dat snap ik wel. Ik kreeg zelf met de voorrondes ook een beetje het gevoel dat ze wel gevoelig zijn voor paarden die spectaculair lopen want als je paard dat deed werd de volledig de hemel ingeprezen dus ik snap wel dat je je paard, als hij op die manier loopt en dat eerst zeer gewaardeerd werd, zo door de baan stuurt.
Dat is hoe ik er tegenaan kijk hoor. Ik denk dus niet dat je van die 20 minuten daar veel kunt zeggen over hoe het paard normaal loopt. Die van mij liep met de voorronde waanzinnig en gisteren prut en het blijven dieren.
Daarmee zeg ik niet dat er geen combinaties zijn die wel door de ring reden als ze normaal zouden doen maar ik bedoel dat je daar niet meteen vanuit kan gaan dat ze thuis ook zo rijden.