Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Elise95 schreef:Lieve geweldig best super fantastische geweldige goede perfecte Marieke. Je moet dat mooie geweldige perfecte lieve formuliertje inscannen met je lieve supere geweldige fantastische scanner.
Queelens schreef:Elise95 schreef:Lieve geweldig best super fantastische geweldige goede perfecte Marieke. Je moet dat mooie geweldige perfecte lieve formuliertje inscannen met je lieve supere geweldige fantastische scanner.
Ja maar lieve geweldige best super fantastische geweldige goede perfecte Elise
Als ik op school zit en hij komt, mijn mammie kan niet scannen, alleen faxen
Maar als die er is en ik ben thuis ga ik hem wel voor jullie kinders scannen hoor!
tanee_blaze schreef:bente_ schreef:Nee hoor, ik ga naar 11.
je bent niet de enige die naar week 11 gaat!
ik ga ook samen met nog 2 vriendinnen
Elise95 schreef:Ik dacht altijd dat het briefje dan door een draadje naar de andere kant ging, maar dat kan niet xD
Queelens schreef:Elise95 schreef:Ik dacht altijd dat het briefje dan door een draadje naar de andere kant ging, maar dat kan niet xD
Hahaha tja het zou bijna kunnen natuurlijk.
Ik weet nogsteeds niet hoe zoiets precies gaat
je douwt een papier in de printer, scanner of iets?
en dan typ je een fax adres in en dan komt het er bij hun bij de printer uit ofzoiets
nouja boeiend
p_a schreef:Citaat:01 t/m 05 augustus 09C Allround pony's € 336,--
Ik ga denk ik naar deze toe!![]()
Ik ben er nog nooit eerder geweest dus ik moet even kijken hoe het werkt met opgeven enzo.. Haha.