Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Trennie schreef:Sammyoo schreef:Iemand nog interessante demonstraties gezien of bijzondere innovaties? Of ben ik echt de enige die niet alleen voor het shoppen naar de equitana gaat?
Dan was er nog een stand met oa spaanse zadels.
Deze hebben een heel nieuw soort singel uitgevonden.
Hebben er ook al allerlei testresultaten van terug en deze zijn heel goed te noemen.
Paard heeft veel ademvrijheid en het herstel is daardoor sneller na een inspannende prestatie.
Deze fabrikant heeft 19 singels in productie en deze nieuwe innovatieve singel maken zij er meer van dan die andere 18 singels samen.
Ze zijn al in gesprek met divoza en misschien word deze leverbaar in Nederland.
Intussen kun je hem bij hen bestellen in Spanje en wordt die toegezonden.
Heb geen idee wat deze kost dan.
Op de beurs kostte deze nu €135,-
Mijn vriendin heeft er 1 mee genomen en gaat er vanavond mee rijden.
Ze heeft haar paard, een fries, in het Z1 lopen dus hij loopt wel op prestatie en inspanning.
Eens zien of hij snel gaat herstellen en inderdaad goed ademt.
Binnenkort heeft ze training met hartslagmeter en ze gaat dan met haar oude -en nieuwe rijden.
Als deze singel bevalt, ga ik hem ook kopen.
Die man legde alles uit en liet zien hoe het werkt en ik was toen al om.
Maar even geen genoeg geld...
Angeliekje schreef:Ik ga a.s. zaterdag met vrienden. Zal dan wel onwijs druk zijn, maar dat is de enige dag dat iedereen kan![]()
Weet toevallig iemand of er nog een stand is met spaans/portugees spul met dekjes e.d., en ik ben al zo lang op zoek naar glitterhalstersdie ze er twee jaar geleden ook hadden. Toevallig iemand die halsters ook nog gezien?