Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Firelight schreef:Wat een heerlijke foto's! Jij straalt ook helemaal
Ik zit ook echt lekker in mijn vel!
Coconut schreef:Volgens mij heeft ze jou ook gemist
Leuke foto's!
Dankjewel!Omany schreef:Aaaaahhh, wat straal jij meid !!!!!Ik volg jou nog steeds heel aandachtig hoor, maar vergeet telkens te reageren
.
Lotje ziet er keigoed uit!
Wat heb jij trouwens een mooi gebit
, maar ik heb ervan leren houden
fenijro_tani schreef:Wat een bijzonder leuk topic. Ik kom het nu pas tegen. Ik volg mee, wat een leukerd
Dankjewel!
! Coconut schreef:Wat fijn dat je zo lekker in de buurt bent en dat alles goed gaat!
Punz schreef:Oh.. je studie loopt dan dus al best heel vlot!
En fijn dat je even vaker naar Lotje kunt!
. En ik zag het in andere volgtopics voorbij komen dat het mogelijk is.
! Punz schreef:Héérlijke, happy foto’s!!
Enne: ik had het begrepen: dat oplossen uploaden moest zijn

Coconut schreef:Heerlijke foto's!

Firelight schreef:Prachtige foto's weer

Firelight schreef:Lotje lijkt prima in haar vel te zitten en Maya is echt schitterend![]()
En wat gaaf je eerste merrie gescand
Ja Lotje doet het echt heel goed. We zijn dit jaar aan het testen hoe het is zonder meteen een deken te gebruiken vroeg in het jaar. De keuze was vooral omdat de winters tegenwoordig zo warm blijven en als we al in oktober beginnen met dekens dan blijven we bezig tot vaak maart of langer. Zeker doordat de winter nu een soort van verschoven is. Ik zal onderaan dit bericht foto's plaatsen van haar berenvacht!Coconut schreef:Wat tof!
Punz schreef:Ohhh.. wat gaaf!!
Moet toch een heel bijzondere ervaring zijn, of niet?
.
. En aangezien de winter relatief laat start en Lotje daarbij ook zeker voldoende reserves heeft, durfden wij het aan om haar nog even zonder deken te houden. En ik moet zeggen, dat gaat heel goed!
Ik heb haar in de 12 jaar dat ik haar heb nog nooit zo fluffy gezien
.

Want in tegenstelling tot Lotje, maken zowel Maya als ik geen wintervacht aan dus mogen wij wel al dekentjes op
.

Coconut schreef:Wat een leuke hond! Staat 'm leuk dat dekentje
Wat is Lotje heerlijk fluffy! Ze ziet er echt hartstikke goed uit
.
.

.