Zomerinstructieweken 2014

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:57

BETUWE schreef:
Cookie2222 schreef:
Ja klopt idd,
Ze meldde mij dat het alleen om week 7 en 8 ging door gewoon weg teveel aanmeldingen, kan dus geen zekerheid over de andere weken geven.

Ik denk dat dat idd wel zo kunnen, weet alleen niet in hoeverre dat betrouwbaar is, en misschien is dat ook wel een van de opties :)

bente_ schreef:
Als de inschrijvingen voor die twee weken opnieuw worden gedaan is dat best rot voor de mensen die er dan niet bij zitten, die hebben dan eigenlijk geen opties voor een andere week aangezien die nu zo goed als vol zitten.

Mag ik vragen van wie jij dit te horen heb gekregen?

Ik heb niks te horen gekregen, heb alleen het verhaal van Iris gelezen. ;)
Laatst bijgewerkt door bente_ op 07-01-14 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:58

Als ze gewoon alleen de aanmeldingen via het systeem hadden geaccepteerd was er geen probleem en konden ze alles nog recht zetten..

anneoffringa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:58

Vind sws dat als ze het opnieuw doen ze elke Week moeten doen anders gaan mensen die nu op de wachtlijst voor 6, 5 etc.staan Ook nog een plek proberen te krijgen voor week 7 of 8 en dan maak je wel een erg kleine kans :+ maarja we zien t wel

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:59

Carolaaxxxx schreef:
Als ze gewoon alleen de aanmeldingen via het systeem hadden geaccepteerd was er geen probleem en konden ze alles nog recht zetten..

Ja inderdaad. Het was sowieso niet slim om via facebook en twittter te zeggen dat je via de mail in kon schrijven. Niet iedereen leest dat namelijk en dan is het alsnog oneerlijk.

BETUWE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:59

Bedoel jou ook niet bente ;)

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 18:00

BETUWE schreef:

Je had me gequote dus dacht al. :D

BETUWE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 18:02

bente_ schreef:
BETUWE schreef:

Je had me gequote dus dacht al. :D

Ging perongeluk toen ik hem ging quoten

Rubio

Re: Zomerinstructieweken 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 18:07

Ze hadden er inderdaad nooit aan moeten beginnen om aanmeldingen via de mail te accepteren. Het wordt dan onoverzichtelijk en je maakt mensen blij met een dooie muis (blijkt achteraf in veel gevallen).

Aan de andere kant, als je er niet bij zit is het (hoe hard het misschien klinkt) gewoon pech. Als het systeem wel had gewerkt hadden ze er misschien ook niet bij gezeten. Het is gewoon heel snel vol. Ook met een systeem wat wel werkt.

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 18:14

Betuwe @ ik werd gebeld door iemand van de knhs, kan zo niet de naam noemen want die heb ik gewoon weg niet gehoord xD

Rubio @ aangezien het systeem het gewoon niet goed deed en er vele gewoon om 6:30 klaar zaten lijkt het mij erg banketstaaf om t zo te doen. De meesten zouden er daar van inkomen of als een van de eersten reserves. Kijk prima als mensen half 8 hun bed uit rollen en dan op de wachtlijst komen dat id hun eigenschuld maar nu was het gewoon puur geluk bij wie het systeem het eerder weer deed . Ongeacht of mensen weg moesten naar werk of er pas een half uur later in konden komen

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 18:16

Volgens mij lag het systeem er bij iedereen ongeveer gelijk uit.. Als ik bokt zo las.

Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 18:16

Dan kun je het beste gewoon alles opnieuw laten inschrijven. Dat is dan in mijn ogen het meest eerlijk, want dan heeft iedereen een kans....

Ja bij iedereen lag het systeem eruit, maar door de inschrijvingen per e-mail werd het volgens mij een beetje een chaos

Suprice_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 18:18

Ik heb nog kunnen inschrijven voordat de site eruit lag.
Ik werd na betaling teruggestuurd naar de bevestigingspagina en toen vloog hij eruit.

bente_

Carolaaxxxx schreef:
Volgens mij lag het systeem er bij iedereen ongeveer gelijk uit.. Als ik bokt zo las.

Bij sommige deed hij het wel eerder. In de app groep had ik met een groep contact en sommige konden eerder weer inschrijven dan de anderen.

Cioccolato

bente_ schreef:
Carolaaxxxx schreef:

Bij sommige deed hij het wel eerder. In de app groep had ik met een groep contact en sommige konden eerder weer inschrijven dan de anderen.

Oowh.. -O-

BETUWE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 18:22

Cookie2222 schreef:
Betuwe @ ik werd gebeld door iemand van de knhs, kan zo niet de naam noemen want die heb ik gewoon weg niet gehoord xD

Rubio @ aangezien het systeem het gewoon niet goed deed en er vele gewoon om 6:30 klaar zaten lijkt het mij erg banketstaaf om t zo te doen. De meesten zouden er daar van inkomen of als een van de eersten reserves. Kijk prima als mensen half 8 hun bed uit rollen en dan op de wachtlijst komen dat id hun eigenschuld maar nu was het gewoon puur geluk bij wie het systeem het eerder weer deed . Ongeacht of mensen weg moesten naar werk of er pas een half uur later in konden komen

Oke want ik heb het knhs gebeld en daar wisten ze van niks dus vroeg me af van wie jij het had gehoord

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 18:30

BETUWE schreef:
Cookie2222 schreef:

Oke want ik heb het knhs gebeld en daar wisten ze van niks dus vroeg me af van wie jij het had gehoord

Het verhaal wordt nu al vager.. %)

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 18:31

Laten we gewoon afwachten want zo wordt het er ook niet duidelijker op, scheelt een hoop stress :D

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 18:33

inderdaad! Ik ga er gewoon van uit dat ik er bij zit

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 19:00

Dit kunnen ze niet maken.. Vorig jaar was het toch ook wie het eerst komt die heeft zijn plekje en nu was dat weer zo.. Ja de server lag eruit maarja erg banketstaaf voor diegene die nu blij zijn met hun plek wat als die dan niet meer kunnen gaan? Dan word ik echt boos hoor :$

_Skinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 22:59

Ik vraag me af wie van de KNHS op twitter en facebook heeft gezegd dat je middels een mail kon inschrijven.
Persoonlijk vind ik dat nogal een domme zet.

Je ontwikkeld een systeem om in te schrijven, dat ze dat aangepast hebben met gelijk een betaal module vind ik een prima actie, veel mensen schrijven in en komen net voor het betalen met de mededeling dat ze toch niet kunnen.
Wat ik wel belachelijk vind is dat je het hele bedrag bijna 6 maanden vooruit dient te betalen, dat is met je vakantie gewoon ook niet, dan doe je ook een aanbetaling en een maand voor je weggaat betaal je het restant. De KNHS steekt op deze manier een vracht aan rente over dat bedrag in hun zak, wat ze mijn inziens niet terrecht doen. Maar goed dat terzijde.

Het is vervelend voor de mensen die pech hebben en geen plekje hebben, maar de aanhouders die hebben volgehouden en zich dus uiteindelijk hebben kunnen aanmelden via de site en hebben betaald kunnen toch niet nu een mededeling krijgen van joh jammer maar je plek gaat naar een ander.

Hoe vervelend het ook is voor de mensen die mis hebben gegrepen. Ook ik heb een mail gestuurd maar ben blijven proberen, uiteindelijk is het me na een dik uur gelukt om in te schrijven en te betalen. Nou zitten wij in een week die wat minder druk bevolkt is en waar zo ver ik weet nog plek is. (09)

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 07:52

Ik vind dat je helemaal gelijk hebt! Ik heb ook een mail gestuurd omdat hij het steeds niet deed. Maar ik ben blijven proberen, na 4x op de wachtlijst te staan is het me uiteindelijk gelukt te betalen :)

Baby_Lucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 12:16

Heeft iemand foto's van de stallen en zadelkasten?

Cooltje24

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 12:44

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 14:42

Ziet er goed uit, vooral dat de spullen gewoon bij de stal staan hoef je niet meer zo te sjouwen met spullen!

Ook blij dat er paddocks zijn kunnen ze ook eventjes de benen strekken :)

Cooltje24

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 15:32

Ja klopt nu hoeven we niet meer metonze zadels te slepen altijd fijn !