pff alles-zit-tegen-dag,
nouja eigenlijk alles-zit-tegen-week.
depressiefff
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) dus ik til die fles op en lukt gewoon (jaja heb getrained
) en toen uit het niets: ''je mag dr op als je dr eerst goed longeerd!''

) helemaal geen last heb, en pony was zo voorzichtig!

Komt vast wel weer goed, iedereen heeft wel eens een dip en gaat vast wel weer helemaal goedkomen joh, maar klote is het wel..
Super fijn zeg dat je er weer op kan en gefeliciteerd met jullie jubileum haha
Ik ga masr eerst in de B proberen rond te komen, zal nog lastig gaan worden hahaha
Moet nog wel voor die tijd mn punt in het springen hebben gehaald, hopelijk gaat dat lukken 
Moet je even zoeken op startlijsten op 's Gravenhage, dan heb je hem zo. Hij is 26 mei dacht ik trouwens
Ga je trouwens nog BB tijdens Vlietlanden rijden?
.
, ik ben ook verschrikkelijk depressief op het moment vanwege dat je mensen gewoon totaal niet kunt vertrouwen, en als je het wel doet, ze je kwetsen..... en als je niemand kunt vertrouwen, ben je eenzaam, en dat wil ik niet
. Lastig lastig....
, eindelijk haha
! Fijn dat het goed ging ook
!
. Ja ik rijd ook op zondag, dus wordt gezellig! Ik vrees 'm ook voor het springen, als ik de crossbeschermers in het springparcours in het M al aan doe regent het balken denk ik
. 

moet je vanuit het springen zegmaar meteen door naar de cross of is het bij springen starten&eindigen en dan bij het cross deel opnieuw starten& eindigen? wow dit klinkt echt te logisch voor woorden
zwaaaaarlevenn !

ze loopt nog wel vrij diep en onderin omdat ze die spieren nu gewend is te gebruiken door het longeren, maar ach, over een paar dagen zal dat ook al weer beter zijn en ze was net ook al meer aan mn been dan gisteren
.
. In die 20 minuten moet je beschermers wisselen, event-creme opsmeren, naar de dierenarts om te laten keuren (meh, tijdrovend werk
) én ook nog eens inrijden
, dat gaat dus altijd heel erg chaotisch zoals je wellicht wel begrijpt
.
Kun je ook lekker gaan starten 

Eerst mn twee toetsen voor morgen nog maar is gaan leren, dan ook alweer lekker weekend!

en het is een peel off dus nu komen er ineens velletjes op, helluuup what's happening
Op die foto is inderdaad die prut de event-creme haha 
In de B ben ik het ook niet van plan te gaan gebruiken, lijkt me op dat niveau ook niet echt nodig. Mocht ik ooit nog hoger belanden met die van mij, zien we het dan wel weer haha
oke I admit I'm a shopaholic