Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gelukkig is alles toch nog goed gekomen!

Dus dan zal ik even nieuwe foto's maken, hier was hij 1 dag oud
Veulies zijn leuk!!

Vandaag op paard van vriendinnetje gezeten, Uggs had nog een beetje spierpijn.
Ook is de zadelmaker is geweest om m'n zadel aan te passen, kan ik volgende week echt een nieuwe start maken met een goed en nieuw zadel (heb een nieuwe KN Allegro gekocht).

bij studio87 in almere, echt heel leuk!
. passie schreef:Gefeliciteerd met het veulen! Leuk dier!
Top Zucchero van je winstpunten!! Zie je wel dat je het kon!
Balen Sita!! Hopelijk komt hij er snel bovenop! Gelukkig is hij er nog!
Helaas heb ik vandaag pech gehad. Was eindelijk weer met Lanka aan het rijden. Door de vorst lang niks kunnen doen. Dus vanmiddag waren we goed bezig. En ik ben overgangen aan het rijden van draf naar galop en weer terug en weer aan aangalloperen. Slaat ze richting mijn been en blijft ze met haar been aan de draad hangen. Resultaat dierenarts erbij en een paar hechtingen rijkerWe zijn minimaal 3 weken uit de running... We hebben evengoed geluk gehad maar ik baal er flink van!
Van de dierenarts moet ze tot zaterdag binnen blijven. Maar al haar vriendjes staan buiten. Dus ben bang dat ze gek gaat doen. Wat is nou slim om te doen. Haar binnen laten met het risico dat ze letterlijk de stal afbreekt. Of haar op een klein stukje in de wei zetten?
_coquette_ schreef:Sorry even een ego post!
Vandaag DA voor Gijs geweest omdat hij opnieuw met een dikke kogel stond. Waarschijnlijk minimaal 4 weken rust en aan de Buut. Ze denkt dat hij ontsteking heeft van de peesschede dus volgende week echo maken en wanneer daar niks uitkomt op de foto. Balen maar niks aan te doen!