Zwemmen staat hier weer aan. Wil zelf ook nog heel even sporten, dus even kijken hoe ik alles ga doen. (workoutje thuis)
Astaloca schreef:Waarom zenden ze turnen vanavond niet uit? Hmm.. dan maar livestream.. Zwemmen trekt betere kijkcijfers
Jiwa schreef:Astaloca schreef:Waarom zenden ze turnen vanavond niet uit? Hmm.. dan maar livestream.. Zwemmen trekt betere kijkcijfersMaar.. op nos staat dat ze uitzenden 20 minuten
Er komen zo Nederlanders in actie bij het zwemmen. Dus snap het zwemmen wel. En vind ik zelf ook leuker dus vind het niet erg.
Astaloca schreef:Maar.. op nos staat dat ze uitzenden 20 minuten Tussen het zwemmen door dan denk ik? Om 21:00 begint het turnen pas..
Barbabientje schreef:Chanien: kan best zijn dat ze om 21 uur snel omschakelen!Volgens wat ze net met de tijden lieten zien niet.. toen lieten ze zien welke sporten er kwamen vanavond..
Ik vind het knap dat ondanks dat de snelle pakken niet meer mogen er tóch nog records verbroken worden
Hij staat hier ook weer op, hele dag weg geweest dus helaas niet kunnen volgen, is er nog wat spannends gebeurd?
Je hebt een prachtige wielerwedstrijd gemist (Ook spannend)Lente schreef:Ik vind het knap dat ondanks dat de snelle pakken niet meer mogen er tóch nog records verbroken worden Ja