Even vraagje kun je daar makkelijk parkeren met de auto? Of kan ik morgen met iemand meerijden? (vanuit Harderwijk A28)
Lous
Geplaatst: 19-10-11 08:31
ladypaard schreef:
Even vraagje kun je daar makkelijk parkeren met de auto? Of kan ik morgen met iemand meerijden? (vanuit Harderwijk A28)
Normaal wel,maar met deze dagen wordt het vinden van een plekje moeilijk. Sorry,wil je verder niet ontmoedigen hoor.
Jibbel
Geplaatst: 19-10-11 08:34
Oeh! Tis weer zover!
Ik ga vrijdag (pas).. Moet iig een nieuw halster en ik ga rondneuzen bij de ES dekjes. Verder ga ik kijken voor de thermobroek en wat reflectie spullen. (en wss kom ik thuis met een hoop onzin, haha)
Iedereen veel plezier! Ik ga normaal zeker 4 x. maar dit jr zal het er vermoedelijk niet inzitten..
ladypaard
Geplaatst: 19-10-11 08:36
haha hoopte eigenlijk op megagrote parkeerplaatsen Kan ook nog met de trein zonodig, maar dat sleept zo lekker met spullen. Wil dan iedergeval een deken mee. Dus anders hoop ik dat iemand anders m mee wil nemen voor mij. (maja moet eigenlijk ook een nieuwe broek)
Maar allerliefst natuurlijk met iemand mee
Anoniem
Geplaatst: 19-10-11 08:40
Er is altijd wel een plekje hoor en anders moet je even wachten tot er iemand weggaat.
Zou iemand willen kijken of er nog wollen dekens zijn?
Hopelijk is het vanavond wat minder druk? Wat had je anders gekocht Don_Zhivago
AhvG
Geplaatst: 19-10-11 12:08
Aaaah heb er zo`n zin in! en dat terwijl ik niet eens veel nodig heb haha xd zoiezo 2 antklit flessen daar kan ik precies mee doen tot de volgende tentenkamp en een opscheermachine! vind het altijd alleen al leuk om rond te snuffelen nog een paar uurtjes wachten