Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Splash_ schreef:http://www.telegraaf.nl/binnenland/6838 ... cht__.html
Hopen dat wij niet echt 30 graden krijgen tijdens de Vierdaagse....
Citaat:Helaas heb ik vandaag wel te horen gekregen dat 1 van mijn kanjers ingeslapen moet worden
Sandrina schreef:Indra, sorry, maar de kaarten van de Veluwetrail vind ik 3 x niks.
Ik heb een kaart van Epe gekocht bij de VVV voor weinig, is kaart, maar niet handig, lekker groot die je moet uitvouwen. Er staan wel ruiter- en menroutes op.
Suzan_bobar schreef:goeiemorgen!
Voorzichtig weer wat goed nieuws van mijn kant.... Boobsie liep gisteren stukken beter! Bijna rad. Nog een paar dagen relaxen en dan proberen we weer wat te doen! Spannend!
No_No schreef:nickyu schreef:no-no ja leuk ! en vooral na afloop heeeeel veeeel foto;s![]()
hoop van de zomer een paar dagen met man kind en pown nog die kant op te gaan
(positive thinking)
Ik dacht wel dat je dat leuk zou vinden![]()
Lekker positief blijven! Dat is het beste medicijnWaar willen jullie dan naartoe?
Sandrina schreef:Suzan_bobar schreef:goeiemorgen!
Voorzichtig weer wat goed nieuws van mijn kant.... Boobsie liep gisteren stukken beter! Bijna rad. Nog een paar dagen relaxen en dan proberen we weer wat te doen! Spannend!
Oh, wat fijn voor je Suzan, maar juich nog maar niet te vroeg. Kan ie wel meelopen als ie wat beter is? (al is het maar één dag)
Over het "stemmen te paard": Ik heb een journalist van De Stentor gesproken; Lo vd Wall. Hij vindt het een enig idee en hij zal er zijn om foto's te maken en evt. een praatje met deze en gene te maken.
Ik neem voor de zekerheid het nummer van de krant mee voor het geval hij het vergeet![]()
't Zal geen wereldnieuws worden, maar wel leuk.
JoyCiej007 schreef:Och Suzan wel gelezen maar helemaal vergeten om op je berichtje te reageren; wat een fijn nieuws, ik duim echt mee voor je dat het weer wat beter zal gaan met Boobs, wie weet kun je straks toch nog een leuk ritje meepakken!
Maareh; kreupel of niet, hij stond vlakbij de camping toch? Ik zou hem wel graag volgende week een keertje willen aaien en in het echt bekijken, ik vind het echt zóoooon gaaf beest!!! In het eggie issie vast nóg mooier!
Wat fijn Nickyu, toch nog even wat rondhobbelen dus. Veel succes en plezier, het zal je vast goed doen!
Sandrina schreef:Suzan_bobar schreef:goeiemorgen!
Oh, wat fijn voor je Suzan, maar juich nog maar niet te vroeg. Kan ie wel meelopen als ie wat beter is? (al is het maar één dag)
Over het "stemmen te paard": Ik heb een journalist van De Stentor gesproken; Lo vd Wall. Hij vindt het een enig idee en hij zal er zijn om foto's te maken en evt. een praatje met deze en gene te maken.
Ik neem voor de zekerheid het nummer van de krant mee voor het geval hij het vergeet![]()
't Zal geen wereldnieuws worden, maar wel leuk.
nickyu schreef:No_No schreef:
Ik dacht wel dat je dat leuk zou vinden![]()
Lekker positief blijven! Dat is het beste medicijnWaar willen jullie dan naartoe?
ga zo iig (okee met veel hulp van mijn 2 kerels ) op mijn pown stappen
ff paar minuten stappen
hoop einde zomer ergens met bos waar de heren ook mee kunnen wandellen of fietsen
met zo min mogelijk dazen![]()
ach ja .. eerst even deze week afwachten en daarna zien we weer verder
is het voor de organisatie te doen om woensdag een detour langs een stembureau te maken ?
lijkt me wel gaaf
No_No schreef:Voor de mensen die bij jagtlust vandaan vertrekken wil ik het weer wel in de gaten houden. Ik ben er alleen na 15:30 uur, of ik moet even een aanspreek persoon hebben waar ik het weer aan kan door SMSen zodat deze ergens een papier kan ophangen met de weersverwachting, zodat iedereen het kan zien?
Een slachtoffer mag mij PBen