Paardenvierdaagse Epe! Ik ben al aan het aftellen!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 07:23

Indra, sorry, maar de kaarten van de Veluwetrail vind ik 3 x niks.
Ik heb een kaart van Epe gekocht bij de VVV voor weinig, is kaart, maar niet handig, lekker groot die je moet uitvouwen. Er staan wel ruiter- en menroutes op.

Horseware: wat jammer van je paardje, veel sterkte voor de komende tijd.

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 07:27

Splash_ schreef:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/6838 ... cht__.html

Hopen dat wij niet echt 30 graden krijgen tijdens de Vierdaagse....

maar als je andere sites bekijkt zou de temperatuur juist weer wat lager zijn (rond de 20), dus volgens mij is het gewoon afwachten wat het word.

Ik hoop iig droog hoor.

@ horseware, :(:) :(:) :(:)

@ nickyu, wat vreselijk dat je gezondheid je zo in de steek laat, hopelijk knap je snel weer meer op

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-10 08:53

@ horseware, heel veel sterkte met je zieke paard....
@ nickyu, helaas las ik dat je gezond nog steeds achteruit gaat.. Het zal wel slopend zijn voor je op het moment.. Zullen we dan speciaal voor jou dan veel posts plaatsen tijdens de 4daagse? Kan je ook nog een beetje meegenieten ;)

Ice_baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 08:54

Citaat:
Helaas heb ik vandaag wel te horen gekregen dat 1 van mijn kanjers ingeslapen moet worden

jammer horseware.. gecondoleerd..
nickeyu je gezondheid gaat voor... hopelijk kun je dan volgend jaar meedoen!
tis vandaag al lekker zonnig! kheb er zo zin in! wij gaan vrijdag avond de tent al opzetten want komen zaterdagavond pas met het paard aan.. ivm open dag bij mij lief op de boerderij a.s. zaterdag.
dan weet ik iig dat alles alvast goed staat..

ik heb tijdens de 4daagse geen internet... dus zal dan iig niet kunnen posten..

Suzan_bobar

Re: Paardenvierdaagse Epe! Ik ben al aan het aftellen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 09:11

goeiemorgen!

Voorzichtig weer wat goed nieuws van mijn kant.... Boobsie liep gisteren stukken beter! Bijna rad. Nog een paar dagen relaxen en dan proberen we weer wat te doen! Spannend!

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 09:41

Sandrina schreef:
Indra, sorry, maar de kaarten van de Veluwetrail vind ik 3 x niks.
Ik heb een kaart van Epe gekocht bij de VVV voor weinig, is kaart, maar niet handig, lekker groot die je moet uitvouwen. Er staan wel ruiter- en menroutes op.

Die kaart klopt niet meer voor wat betreft ruiter- en menroutes. Sommige routes zijn inmiddels opgeheven, andere erbij gekomen.

(Tenzij er afgelopen jaar een nieuwe is verschenen, maar volgens mij heb ik zelf ook de meest recente versie)

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 10:09

no-no ja leuk ! en vooral na afloop heeeeel veeeel foto;s :D

hoop van de zomer een paar dagen met man kind en pown nog die kant op te gaan
(positive thinking)

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-10 12:44

nickyu schreef:

(positive thinking)

Ik dacht wel dat je dat leuk zou vinden :o
Lekker positief blijven! Dat is het beste medicijn :D Waar willen jullie dan naartoe?

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 13:13

Horseware: he bah wat naar, ontzettend veel sterkte gewenst!
Nickyu; wat zonde, jammer dat het nog steeds achteruit gaat.... Ook van mij kant kun je uiteraard veel foto's en een uitgebreid verslag verwachten, dit keer een stuk sneller dan de vorige keer, hahaha :+

Helaas kan ik ook niet postten tijdens de vierdaagse; heb geen inet op m'n mobiel. Zal buienradar en het weerbericht wel ontzettend missen, maar er zullen daar vast mensen zijn die het weerbericht wel kunnen volgen en dan gaat het vaak wel snel rond.

Ot heef nu zo'n 2 weken bijna al weer stilgestaan; combinatie van te weinig tijd van mij kant (ben heel druk geweest met afrastering van de wei en tentamens e.d.) en ook deels om haar singelwondjes te ontlasten. Ik ga haar zo weer even inspannen, hopen dat de singelwondjes dicht blijven maar dat zal wel weer niet....

Ze heeft wel afgelopen zaterdag flink haar best gedaan op de peuterspeelzaal; mijn moeder is daar 1 ochtend in de week al jaren hulpleidster; af en toe kwam ik wel eens met Ot zodat de kindjes van haar groep er even op konden zitten (ot is echt dé perfecte kinderpony!) en afgelopen zaterdag hadden ze een soort van mini-braderie/spelletjesmiddag voor alle peuters en broertjes/zusjes en was ik gevraagd om met Ot te komen, dat de kindjes een rondje konden pony-hobbelen.

Ot was in 't begin wel wat klierig, maar dat is al snel over als ze in de gaten heeft dat er van dat kleine spul op haar rug zit, zo schattig, dan gaat ze extra voorzichtig lopen. En die reacties van die kindjes, tsja daar doe je het voor he. Hahaha een paar zaten er echt luidgiegelend op, helemaal geweldig.

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 13:19

Suzan_bobar schreef:
goeiemorgen!

Voorzichtig weer wat goed nieuws van mijn kant.... Boobsie liep gisteren stukken beter! Bijna rad. Nog een paar dagen relaxen en dan proberen we weer wat te doen! Spannend!

Oh, wat fijn voor je Suzan, maar juich nog maar niet te vroeg. Kan ie wel meelopen als ie wat beter is? (al is het maar één dag)

Over het "stemmen te paard": Ik heb een journalist van De Stentor gesproken; Lo vd Wall. Hij vindt het een enig idee en hij zal er zijn om foto's te maken en evt. een praatje met deze en gene te maken.
Ik neem voor de zekerheid het nummer van de krant mee voor het geval hij het vergeet :D
't Zal geen wereldnieuws worden, maar wel leuk.

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 13:20

Hahaha die Ot ;) Ze zijn zo slim wat betreft kinderen :D
Heb ook wel eens een meisje van 12 op Boobs gezet en die reed er zo mee weg hahahahaha, zo'n monster als ie kan zijn, zo braaf was ie toen :D

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 13:21

No_No schreef:
nickyu schreef:

(positive thinking)

Lekker positief blijven! Dat is het beste medicijn :D Waar willen jullie dan naartoe?

ga zo iig (okee met veel hulp van mijn 2 kerels ) op mijn pown stappen
ff paar minuten stappen

hoop einde zomer ergens met bos waar de heren ook mee kunnen wandellen of fietsen
met zo min mogelijk dazen :o
ach ja .. eerst even deze week afwachten en daarna zien we weer verder

is het voor de organisatie te doen om woensdag een detour langs een stembureau te maken ?
lijkt me wel gaaf :D

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 13:24

Och Suzan wel gelezen maar helemaal vergeten om op je berichtje te reageren; wat een fijn nieuws, ik duim echt mee voor je dat het weer wat beter zal gaan met Boobs, wie weet kun je straks toch nog een leuk ritje meepakken!
Maareh; kreupel of niet, hij stond vlakbij de camping toch? Ik zou hem wel graag volgende week een keertje willen aaien en in het echt bekijken, ik vind het echt zóoooon gaaf beest!!! In het eggie issie vast nóg mooier!

Wat fijn Nickyu, toch nog even wat rondhobbelen dus. Veel succes en plezier, het zal je vast goed doen!

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 13:25

Sandrina schreef:
Suzan_bobar schreef:
goeiemorgen!

Oh, wat fijn voor je Suzan, maar juich nog maar niet te vroeg. Kan ie wel meelopen als ie wat beter is? (al is het maar één dag)

Over het "stemmen te paard": Ik heb een journalist van De Stentor gesproken; Lo vd Wall. Hij vindt het een enig idee en hij zal er zijn om foto's te maken en evt. een praatje met deze en gene te maken.
Ik neem voor de zekerheid het nummer van de krant mee voor het geval hij het vergeet :D

Als ie goed loopt, loopt ie misschien 1 dag mee en als ie dan nog goed loopt dan meer,... zal per dag bekeken moeten worden.
Zijn wond geneest heel mooi! Zijn conditie is prima in orde, hij houd zichzelf goed in conditie. Het zal toch ook afhangen of mn wagen er is en hoe hij zijn kop heeft staan. Als hij bedenkt geen zin te hebben, dan moet je van goeie huizen komen om uberhaupt van huis weg te komen hahaha,.... maar als ie dan eenmaal gaat, dan is het een super pony. Wel met zijn nodige moeilijkheden, maar hij doet het toch maar ff gezien zijn verleden. Als is er maar 1 route of zelfs een halve route, dan ben ik blij :D
Juichen is idd wel wat vroeg, daarom ook voorzichtig goed nieuws hahaha, dat ie al een stuk beter loopt dan afgelopen week is natuurlijk al GEWELDIG :D Als hij helemaal rad is, is OVERWELDIG hahahaha

Ooh leuk dat er idd iemand komt voor een stukje in de krant :D Ik ga woensdag ochtend gewoon met je mee hoor ;) Gezellig :D
Ik ben dit weekend ook nog wel in Epe, kom ik ook ff gezellig langs :D

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 13:26

JoyCiej007 schreef:
Och Suzan wel gelezen maar helemaal vergeten om op je berichtje te reageren; wat een fijn nieuws, ik duim echt mee voor je dat het weer wat beter zal gaan met Boobs, wie weet kun je straks toch nog een leuk ritje meepakken!
Maareh; kreupel of niet, hij stond vlakbij de camping toch? Ik zou hem wel graag volgende week een keertje willen aaien en in het echt bekijken, ik vind het echt zóoooon gaaf beest!!! In het eggie issie vast nóg mooier!

Wat fijn Nickyu, toch nog even wat rondhobbelen dus. Veel succes en plezier, het zal je vast goed doen!

Dat kan :D Kan je zo ff oppikken ;) Hij staat op het moment vlak bij Wissel. Dus zo'n 4 km van het startterrein af.
Hij is gek op knuffels en aandacht ;)

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 13:34

Sandrina schreef:
Suzan_bobar schreef:
goeiemorgen!

leuk man, maar welk stembureau gaan jullie nu dan? het gemeentehuis of in wissel?
Ben nog steeds wel bereid om te komen (met paard of zonder maakt me niet uit)

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 13:35

nickyu schreef:
No_No schreef:

ga zo iig (okee met veel hulp van mijn 2 kerels ) op mijn pown stappen
ff paar minuten stappen

hoop einde zomer ergens met bos waar de heren ook mee kunnen wandellen of fietsen
met zo min mogelijk dazen :o
ach ja .. eerst even deze week afwachten en daarna zien we weer verder

is het voor de organisatie te doen om woensdag een detour langs een stembureau te maken ?
lijkt me wel gaaf :D

Veel plezier op je pown nickyu

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-10 13:36

Voor de mensen die bij jagtlust vandaan vertrekken wil ik het weer wel in de gaten houden. Ik ben er alleen na 15:30 uur, of ik moet even een aanspreek persoon hebben waar ik het weer aan kan door SMSen zodat deze ergens een papier kan ophangen met de weersverwachting, zodat iedereen het kan zien?
Een slachtoffer mag mij PBen :Y)

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 13:47

No_No schreef:
Voor de mensen die bij jagtlust vandaan vertrekken wil ik het weer wel in de gaten houden. Ik ben er alleen na 15:30 uur, of ik moet even een aanspreek persoon hebben waar ik het weer aan kan door SMSen zodat deze ergens een papier kan ophangen met de weersverwachting, zodat iedereen het kan zien?
Een slachtoffer mag mij PBen :Y)

Elke dag bij het startpunt een A4tje ophangen met het weer voor de volgende dag :D

Ik weet alleen niet hoe laat ik ga starten.
en vanaf hoe laat mag je uberhaupt het terrein op of kan je er altijd op? :o

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 14:04

je kan mij bellen
kijk ik wel dagelijks op de buien radar

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-10 19:52

-:(- zijn de bestelde en betaalde chaps niet te leveren voor de 4daagse!!!
1 set is niet meer leverbaar, de andere moet besteld worden.... Grrrrrrrrrr!
En ik maar wachten op TNT :n
Nu afwachten hoe we dit gaan oplossen. De Jodfhers die ze gelukkig wel hebben wil ik heel graag hebben, voor de 4daagse dus ook!
Het liefst eerder want ze moeten ook nog ingelopen worden :j.
Gunst,... het lijkt wel het een nieuwe hipe is geworden om alles op het laast geregeld te krijgen :?

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 19:54

Nou die 30 graden dat ik gister plaatste, ik geloof het niet! De voorspellingen zijn niet zo best voor volgende week, maar ik doe nu elke dag een zonnendans in de hoop dat het helpt voor volgende week :D

Vandaag en gister 7,5 km gereden zonder problemen. Wij zijn er klaar voor.

Ice_baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 21:47

ahhhhhhhhhhhhhhhh.... kheb er zo'n zin in!!!!! nog maar 3 nachies!!!!

LisaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 22:14

Wij nog 5. Dan gaan we de paarden "verhuizen". Wij zelf slapen thuis. Heb heerlijk een weekje vakantie!!

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 23:04

ik ben net heel crea bezig geweest en heb een zakje op mn dekje gemaakt, toch wel handig zo'n zadeltasje :)