Jeetje, echt respect voor jou omdat je zo goed blijft zitten! Ik heb al heel veel fimpjes van jou en je bokkende pony gezien, en je blijft elke keer weer keurig de sprong uitzitten.
Miss_DJS Jouw blijf ik altijd volgen in dit topic; gekke paard van jou! Enig idee waardoor dit komt, want hij/zij doet het wel vaak of niet? Maar zeker knap dat je blijft zitten Had laatst ook een flinke stuiterbal, die kwam met 4 benen van de grond en maakte ook van die rare bokkesprongen Helaas niet of film staan!
Haha dankjullie, maar ze wordt steeds braver . Hier zien jullie natuurlijk alleen de bloopers, maar net als deze twee filmpjes. Tussen de stukjes dat ze dan zo op anderen uitgaat, loopt ze lekker ontspannen en volgt ze steeds meer mijn hand. Dat heb ik overigens ook op film staan. Als ze dan lekker ontspannen loopt, let ze meer op mij en kan ik ook langs andere paarden rijden. Vandaag heeft ze amper meer gebokt of gesprongen.
Miss_DJS , word je er niet helemaal gek van dat ze zo doet?
xXutopiaXx
Geplaatst: 13-01-10 12:00
tassie schreef:
Miss_DJS , word je er niet helemaal gek van dat ze zo doet?
mijn idee.. had dit nooooit toegestaan bij mijn paard
Shanedow
Geplaatst: 13-01-10 13:28
deniece schreef:
Okee ik wil meeeer bloopers!
Hahah mee too . Heb zelf helaas ook niks....
xXutopiaXx schreef:
mijn idee.. had dit nooooit toegestaan bij mijn paard
Hahah, dat kan, al vind ik dat ze er super mee omgaat .. Beestje is nog jong en als ze zelf merkt dat eht beter word en haar methode werk helemaal mee doorgaan . Maarja dat is eigenlijk offtopic..