Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Ik denk dat ik de laptop meeneem naar de AR. Kunnen we hier ons verhaal over het super gezellige concours kwijt
.
.
ik heb dan alleen geen internet.. je paps is toch wel zo lief? ik heb echt heel erg veel in in de ARD!! 
dus wie wil komen eten Neem je vleesjes mee en dan maken we er een party vnn yorin schreef:ik neem de bbq meedus wie wil komen eten Neem je vleesjes mee en dan maken we er een party vnn
sjaantje schreef:yorin schreef:ik neem de bbq meedus wie wil komen eten Neem je vleesjes mee en dan maken we er een party vnn
Joehoe, ik heb mn sate'tjes al klaar liggen
er gaat uiteraard ook een flinke pot Wycko mee, dus satesaus is er genoeg 
LiSSy schreef:Deebje schreef:Ben ik ff blij dat er in de B-dressuur geen wal staat.
heb je meestal niet in de dressuur![]()
AlexAuto schreef:Tijdens de Ruiterdagen is er op de Scouting-camping tijdelijk Internet te vinden, ik zal er antennes ophangen. Neem even contact met mij op tijdens de Ruiterdagen en je kan erop komen na invoering van sleutel. Ontvangst is alleen gegarandeerd op het gedeelte van de beide scoutingblokhutten (bij terrein Noord).
AlexAuto schreef:Tijdens de Ruiterdagen is er op de Scouting-camping tijdelijk Internet te vinden, ik zal er antennes ophangen. Neem even contact met mij op tijdens de Ruiterdagen en je kan erop komen na invoering van sleutel. Ontvangst is alleen gegarandeerd op het gedeelte van de beide scoutingblokhutten (bij terrein Noord).
Qimm schreef:jaaaaaahZouden de bokkers het leuk vinden als ik foto's kwam maken? (als het mooi weer is en er verder geen andere belangrijke zaken tussendoor komen?)

borrie01 schreef:het is het een idee om maandag avond ofzo f met zn alle ergens af te spreken en een leuke bokt groepsfoto te maken.
kan mijn groom wel foto's maken met mijn camera

sjaantje schreef:En een paar ballonnetjes in haar staart dan?