Zomerinstructieweken 2014

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rubio

Re: Zomerinstructieweken 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 16:48

Ja je hebt er altijd mensen tussen zitten die niet van andermans spullen kunnen afblijven helaas.

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 16:50

Gebeurt dat serieus? Bij ons vorig jaar heerste er een erg gemoedelijke sfeer, je spullen in het gangpad lagen ook na je les gewoon nog steeds op dezelfde plek als voor je les... Ook niks opmerkelijks aan het voeren of voer dat weg was..

BETUWE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 16:52

vorig jaar bij ons ook een erg fijne sfeer, maar het jaar daarvoor waren bij mij peeskappen gejat en bij andere mensen ook spullen weg

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 16:54

Inderdaad anouk.. En ook niet gewone peeskappen, nee super dure crossbeschermers. En er was geloof ik ook een bodyprotector en een hoofdstel weg..

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 16:55

in mijn week lagen er zelfs hele dagen zadels in het gang pad, maar niks werd er gejat

esther_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 16:56

Ik neem dit jaar denk ik ook zelf hooi mee en worteltjes en snoepjes voor de pony :)

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 16:58

Hoii hoii, dit is speciaal voor mensen van week 7 en 8 aangezien ik wel zo aardig wou zijn om dit jullie eventjes te melden. Vooral voor de gene die niet in konden schrijven door t systeem.

Ik werd net gebeld door de KNHS in verband met een bericht die ik had geplaatst op FB. NL iets van ' apart dat mensen die naar de knhs wel van wachtlijst naar ingeschreven gaan, en mijn mail van 7:12 niet eens gelezen word, dus als ik morgen (vandaag) geen reactie heb kunnen jullie mij ook op knhs ermelo verwachten. '
Zij vertelde mij dus dat dit niet t geval is en deze mensen net als vele andere gewoon nog op de wachtlijst/niet behandeld staan. Ze hebben vele mensen van zowel week 7 als week 8 nog niet terug gemaild aangezien er gewoon nog geen duidelijk over bestaat. Ze hebben gewoon weg teveel aanmeldingen. Ze gebruikte dit inschrijfsysteem aangezien ze vorige jaren veel mensen hadden die gewoon niet betaalde waarna ze gemiddeld 50 mensen moesten bellen voordat ze er een te pakken hadden die wel mee wou en betalen kon.

Ze zijn er nu dus mee naar de directie gestapt en hebben nu meerdere opties om t op te gaan lossen, waarvan een is dat iedereen voor week 7 en 8 opnieuw moet inschrijven of je nu betaald hebt of niet.
De andere opties heeft ze mij dan niet verteld. Ook kunnen ze niet / heel moeilijk achterhalen of iemand die wel via het systeem heeft kunnen inschrijven en betaald heeft eerder was dan iemand die gemaild heeft, waardoor ze het nu niet goed kunnen oplossen

Ze zijn er dus mee bezig, maar er bestaat dus kans dat mensen die nu denken verzekerd te zijn van een plek dit dus eigenlijk helemaal niet zijn.

Aangezien de knhs zon 450 mails heeft gekregen, is de kans groot dat je nog geen antwoord hebt ontvangen.

Ik wil met dit bericht mensen die nog op antwoord zitten te wachten en dus wss net als ik op dit moment geen plekje hebben vanwege het falende systeem nu wat meer duidelijkheid krijgen. Ga dus niet na aanleiding van dit bericht de knhs weer helemaal vol spammen, ze maken het zo snel mogelijk bekent wat ze gaan doen !

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:01

O jeetje dat zal balen zijn voor vele mensen die zich hebben opgegeven.
Hoop dat week 4 wel gewoon door is.

Ps je kan toch via je bank achterhalen hoelaat je betaald hebt.
Ik heb mijn mail nog in mijn mailbox van ideaal.

kimxcentella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:02

Jeetje wat balen voor de mensen van week 7 en 8..

Snap ook niet waarom dat soort dingen worden gestolen.. Echt beetje zielig van ze..
Ben vorig jaar heel erg alert op mijn spullen geweest en is gelukkig niets gestolen.

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:04

Ja klopt idd,
Ze meldde mij dat het alleen om week 7 en 8 ging door gewoon weg teveel aanmeldingen, kan dus geen zekerheid over de andere weken geven.

Ik denk dat dat idd wel zo kunnen, weet alleen niet in hoeverre dat betrouwbaar is, en misschien is dat ook wel een van de opties :)

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:08

Die optie zal er wel zijn.
Ik laat ideaal altijd een mail naar mijn mailbox sturen voor bevestiging van betaling.
En daar staat de exacte tijd op.

Hoop dat er snel duidelijkheid is voor die weken.

FloorHombre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:20

Ik heb me aangemeld voor week 7b en betaald. Ik hoop echt niet dat we opnieuw moeten inschrijven...

Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:21

Vervelend dat het bij 2 weken niet goed is gegaan. En helemaal vervelend als je gewoon netjes hebt betaald....

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:23

Ik denk eerlijk gezegd dat de kans klein is dat die weken opnieuw moeten inschrijven. Mensen van andere weken willen dat dan waarschijnlijk ook als ze er niet bij zitten. Het is denk ik ook veel te veel werk om iedereen zijn geld terug te storten.

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:27

Ik zou het niet weten, zij vertelde mij het zo, het is een van de opties en welke optie t word dat weten ze verder nog niet.

Ik weet wel dat het net zo eerlijk is om een wel werkend systeem opnieuw te gebruiken aangezien iedereen dan gelijke kansen heeft wat door dit systeem niet mogelijk was.

Maar daar zal idd ook veel gezeur over komen en zal lastig zijn uit toevoeren

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:34

Ja lijkt me inderdaad moeilijk... Zeker omdat ze ook gezegd hebben dat de mensen die betaald hebben zeker zijn van hun plaats en vaak hebben die mensen ook al een handmatige bevestigingsmail gehad.

Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:35

Als je het enkel voor die 2 weken houdt lijkt het me minder erg dan voor alle weken. Het is minder gedoe omdat het maar 2 weken zijn.
Mensen die er nu niet bij zitten hadden er misschien ook niet bij gezeten als het inschrijfsysteem wel goed had gewerkt. Het zit nou eenmaal snel vol.

BETUWE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:37

Vind het echt niet kunnen van het knhs. Ze moeten meer paarden weken tot 20 jaar organiseren in plaats van 5 alround pony weken en maar 1 alround paarden tot 20 en een eventing paarden tot 20.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:54

Niet of moeilijk te achterhalen, dan gaan ze maar voor de moeilijke weg en moeite doen om te zien wie er eerst waren. Dom dat ze inschrijvingen via de mail geaccepteerd hebben. Dat hadden ze nooit moeten doen :n

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:54

Als de inschrijvingen voor die twee weken opnieuw worden gedaan is dat best rot voor de mensen die er dan niet bij zitten, die hebben dan eigenlijk geen opties voor een andere week aangezien die nu zo goed als vol zitten.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:55

Zetten ze maar extra tenten bij.

xcaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:55

bente_ schreef:
Als de inschrijvingen voor die twee weken opnieuw worden gedaan is dat best rot voor de mensen die er dan niet bij zitten, die hebben dan eigenlijk geen opties voor een andere week aangezien die nu zo goed als vol zitten.

Ja, maar dat had je zwz niet, want de meesten bleven wachten tot het systeem het weer deed.
En ondertussen waren de andere weken ook al vol.

BETUWE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:56

Cookie2222 schreef:
Ja klopt idd,
Ze meldde mij dat het alleen om week 7 en 8 ging door gewoon weg teveel aanmeldingen, kan dus geen zekerheid over de andere weken geven.

Ik denk dat dat idd wel zo kunnen, weet alleen niet in hoeverre dat betrouwbaar is, en misschien is dat ook wel een van de opties :)

bente_ schreef:

Mag ik vragen van wie jij dit te horen heb gekregen?

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:57

xcaro schreef:
bente_ schreef:

Ja, maar dat had je zwz niet, want de meesten bleven wachten tot het systeem het weer deed.
En ondertussen waren de andere weken ook al vol.

Dit systeem is sowieso een grote faal.
Vorig jaar had je wel in kunnen schrijven voor andere week toen 7 of 8 vol zat met dat systeem, dat was veel beter.

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:57

Dat kan natuurlijk niet. Met zn twintigen tegelijk in de bak......
Opzich voor de mensen die er nu niet bijzitten wel eerlijk.
Zit zelf in 4B en weet t ook nog steeds niet eigenlijk. ...