KNHS zomerinstructieweek 3, Dressuur & Eventing.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

original

Re: KNHS zomerinstructieweek 3, Dressuur & Eventing.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 18:27

hahah 1 grote schoonmaak voor de instructieweek.
Elk paard loopt daar straks helemaal up to date volgens de laatste mode items ;).

En ik doe het nog steeds met mn oude kloffie ;).

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 19:12

Lekker dingen aanschaffen voor de paardjes.. het blijft een verslaving :j
Heb afgelopen week een erg mooi hoofdstel voor Kas gekocht maar helaas.. hij past er niet in mijn zijn grote tuiger hoofd }:0

Qua vakantie denk ik dat het voor mij ook bij een weekje Ermelo blijft. Moet nog maar even zien.
Ben eind vorig jaar een paar maanden naar Australië geweest en het jaar daarvoor een paar weken naar Amerika.
Dus mijn gereis zit er even op. Eerst maar weer eens sparen. Al wil ik super graag nog naar wat Oost Europese steden.. :j Het liefst reis ik de hele zomer lekker Europa door, ik en mijn rugtasje. Maargoed.. er moet gewerkt worden.. ^)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 21:58

:D Nou Penny hij voelt zich wel fit iig :P

Annemarie 3 flugels voor de proef erin, ZEN en gas op die lollie *\o/* moet makkelijk lukken!

Vandaag mijn s&t hoofdstel binnen gekregen, binnenkort toch maar eens proberen :D

Pfff mijn wishlist is nog lang en in de nieuwe BR folder zag ik ook weer een leuke softsheljas, zou mooi kleuren bij mijn vos!

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 19:42

Wauw gefeliciteerd met het veulen!!Ben benieuwd naar de droog foto's

Leuk Linda, wat voorn stang en trens heb je gekocht? Wanneer wil je het overstap naar het Z gaan maken?

Ik ben echt zoooo dom... Ik heb mijn geliefde samsung in de wc laten vallen, hij deed het gelukkig nog helemaal alleen ben ik er gister achter gekomen dat hij niet meer op laad ;( Dus vandaag naar de winkel gebracht en die gaan hem opsturen naar de fabriek, kijken of ze hem nog kunnen maken... Ik hoooooooop het!! Dus nu zit ik op gescheept met een telefoon waar je alleen mee kan bellen en smsen, zo ouderwets :+ echt afkicken.

En we zijn bezig met verhuizen, pff jeetje wat was dat appartement SMERIG!! Echt gadver gewoon... Maar we hebben 2 dagen geboend en geschrobt en geschilderd en nu begint het er eindelijk op te lijken!! Morgen onze eigen spulletjes erin zetten en dan zijn we al een heel eind :D Het word echt mooi

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 20:07

Oe, foto's willen we zien Emma, als het af is! :D

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 20:29

ja natuurlijK! :D voor en na foto's!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 20:50

Pic's als je klaar bent *-:) wat een actie trouwens := ik heb het ook een keer meegemaakt,
nu dus een telefoon die een half uur tot een meter diep onder water kan, 5 x zo'n hard beelscherm en stof en modderdicht is 8-)

Ik heb een Premiera gekocht, maar dan de allernieuwste versie plat met gespen op hoofd, bruin met wit onderlegd en dubbel kopstuk blingh blingh frontriem.
Als het goed is ga ik in mei Z1 starten, maar ik denk wel zeker nog op trens.....vandaag gepast en meneer vond het passen al eng, eenmaal erin bleef hij rommelen met zijn mond :+
Misschien nog maar alleen een paar x op stal aan doen om te wennen :D gevoelig typje is het....

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 21:03

Ja echt weer een typische blonde emma actie :')

tjonge dat hoofdstel klinkt wel chique de friemel!! Lekker mee gaan oefenen, gaat vast goed komen!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 21:43

Doet me aan die vreselijke Vodafonereclame denken, Emma :+

Leuk Linda, daar willen we ook foto's van zien hoor!

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 22:02

Ik heb een abbonement bij vodafone heleen :+

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 22:07

Oh was JIJ dat in die reclame? :+

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 22:09

Ik zal morgen eens een foto proberen te maken :)

Heleen jij hebt veel s&t ervaring, hoe reageerden jouw paarden de eerste x s&t passen?
hij bleef maar rommelen/knauwen en hij keek ook maar vreemd en zielig :o

De bitten sloten wel goed aan en hingen op de juiste hoogte.
ik heb een babystang van argentaan 13,5 cm (zelfde model als de babybemelmans) en een enkelgebroken anatomische onderlegtrens van argentaan 14,5 cm
(Trens heeft hij normaal maat 13,5)

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 22:29

Dat kan ik me bij mijn paarden ook wel herinneren. Ze vinden het toch vreemd, ineens zo'n hoeveelheid staal in de mond. Dat wende wel snel. Gewoon mee gaan rijden!
Ik heb trouwens wel samen met de paardentandarts uitgezocht wat er goed in hun mond zou liggen.
Ik weet nu al dat ik daimler nooit met S&T zal kunnen rijden, die heeft een veel te klein bekkie met erg weinig ruimte.

sigridquinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 20:40

Hahaha linda, die heb ik ook gekocht afgelopen week heb hem zaterdag binnen gekregen het staat zo sexy! Hihi

Btw! Gefeliciteerd Pietie mooi veulentje!
En AM, komt wel goed! Miss beetje valdisper rust tabletjes nemen? Mag met autorijden samen dus geen gekke troep ofzo.

Nou ik heb vandaag demodag gehad op stal van alle carrousel teams die we hebben en ik doe er ook in mee zag er weer leuk uit in het spaanse thema

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 20:58

Wat leuk Sigrid! Foto's???? :D

Ik heb vandaag Kas zijn manen iets te fanatiek gekortwiekt :o Schoot een beetje uit.. zit werkelijk niks meer aan.. Arm beest..
(En dan ook werkelijk niks meer... )

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 21:01

Oepsie! := Groeit vast wel weer gauw aan! :)

Helaas ben ik met Willy even uit de running nu.. Hij heeft vrijdag morgen een ongeluk gehad met bijna fatale afloop.. :\
Hij heeft de komende tijd rust nodig dus geen idee wanneer we weer aan start kunnen komen.. Maar dat maakt allemaal niet uit, ik ben blij dat ik hem nog heb..

Ondanks alles gisteren toch op concours geweest.. En we hebben gisteren een topdag gehad in Ambt Delden..
Wij zijn 3e geworden in de B-dressuur met 188 punten.
De hekkensluiter met t springen (100 balkjes :P ) en 4e in de vaardigheid. Alles in totaal waren we 6e in t algemeen klassement.. Daardoor net buiten de prijzen van de all round kampioenen.
Ik ben supertrots op mn kleine dame! Ga dr maar aan staan met 4.5 maand onder t zadel! :):)

Afbeelding

sigridquinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 21:02

Debbie schreef:
Wat leuk Sigrid! Foto's???? :D

Ik heb vandaag Kas zijn manen iets te fanatiek gekortwiekt :o Schoot een beetje uit.. zit werkelijk niks meer aan.. Arm beest..
(En dan ook werkelijk niks meer... )

OOOOHHH DEB! arm paard

Ik heb de fotos volgende week, ik krijg ze van de groep dus donderdag weer trainen dan hoop ik ze erop te zetten

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 21:03

*\%/* *\%/* Zucci en ik zijn L1+2 *\%/* *\%/*
We hebben 181 en 182 gereden! *\%/*
Ik ben echt blij! De kop is er af!
Er ging nog van alles mis, dus we hebben ook een aantal vieren te pakken! Maar... We hadden ook een aantal 7ens, waaronder voor het halsstrekken. Ik vind dat Zucci en ik het goed hebben gedaan. Zucci is lief! <3

Leuk Sita! Gefeliciteerd!

Manen groeien wel weer aan! :j
Laatst bijgewerkt door Zucchero op 03-03-13 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt

sigridquinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 21:04

Oooh :o wat is er gebeurd??? Ik schrik me rot sita!

sigridquinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 21:05

He dat was een kopie eh AM maar suuuuuuper gedaan zie je nou wel

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 21:05

Hij is afgelopen vrijdag bijna verdronken in een oude mestput achter op t erf.. :\
Hij heeft een geintje uitgehaald met onze stagiare en is toen op de loop gegaan, zo gek als een deur.. Toen in de put gesprongen, er was natuurlijk genoeg ruimte er om heen, maar hij moest er natuurlijk overheen wat ie niet haalde..
Zelf kon ie er niet uit, daarom is hij er uit getakeld met een kraan en dat ging bijna mis.. Godzijdank heeft de kraanmachinist heel erg snel gehandeld op dat moment anders was ie er niet meer geweest..

De put is inmiddels leeg, hij bleek ruim 4 meter diep te wezen.
Na t weekend word ie uitgebroken en dichtgegooid. Een klus wat eigenlijk eind vd maand op het prgramma stond ivm met het aanleggen van nieuwe paddocks.

Gefeliciteerd met de punten Zucchero! Zie je wel dat jullie het kunnen! :):)

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 21:10

Jeetje wat heftig sita! Gelukkig met een sisser afgelopen! Sorry ik reageerde net alleen op het leuke deel van je bericht :o

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 21:10

Geeft niks.. :) Het leuke deel is ook leuker om op te reageren dan dit.. Ben zo blij dat ik hem nog heb!

sigridquinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 21:12

Hoooooooo is, dat is niet mis je moet door de grond gezakt zijn je grote liefde in die put zien zitten, wat voor hem als grapje begon met de stagair eindigde toch niet zo grapoig jeetje

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 21:15

Nee idd.. Ik was doodsbang, het is niet voor t eerst dat ie me zo laat schrikken. 4 jaar geleden heeft ie vast gezeten in een veerooster, ook na een geintje van zijn kant (uitbreken uit de wei), daar is ie toen door de brandweer uitgeknipt.. :\ Ik hoop niet dat ie nog meer levens gaat verspelen in de toekomst.. :=