Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Op de terugweg liep ze in één keer zonder hulp van mijn vriend de trailer op. Fijn paard
!

Wacht nog even dik uur af, anders ga ik straks met de 1 op buitenrit en het jonge paard thuis even trainen
Ga der nu wat meer oppakken..
.

Ook nog heel leuke complimenten gehad van de lesgever!
zeg maar er zijn erg mooie punten weg gegeven onze vriendin had 2 x 206 en de rest had ook erg mooie punten de meesten zelfs een winst punt. 

maar na 10/15 minuutjes liep hij keurig en zelfs de galop ging vandaag eigenlijk best goed!!! Hij springt wel heel vaak verkeerd aan en hij springt vaak om naar de andere galop, weet iemand hoe dit kan of hoe je dit kan afleren, voorkomen en verbeteren?
denk dat " barrage " genoeg zegt over hoe het ging
Ach ja weer een ervaring rijker 
.. Ugh door de sneeuw kon ik in elk geval niet rijden. Keetje staat nu weer 'thuis', dus moet het weer doen met een buitenbak
maarja met dit weer betekend dat helaas niet rijden.. Hopelijk morgen weer! Martine schreef:Floor, ik had dressuurwedstrijddenk dat " barrage " genoeg zegt over hoe het ging
![]()
Die van mij springt ook nog wel eens verkeerd aan. Niet naar buiten laten kijken en ik doe mijn buitenbeen nog overdreven naar achter. Anders snapt ze het nog niet helemaal. Paar keer aangesprongen en dan wordt dat al beter.
haha wat dom van mij! Sorry!

Esta mocht na het uitstappen lekker even op stal staan daar, terwijl ik nog een lesje op het andere paard kreeg. Esta vond het gelukkig allemaal prima, kon ze mooi even bijkomen voordat ze weer de trailer op moest
Wel erg leerzaam voor ons
Maar je wilt niet weten hoe snoeihard wij in het begin soms door de bak gingen hoor, haha