Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
44Myrthe44 schreef:Gaan jullie allemaal met 1 paard? En je rijd dus 2 uur per dag intensief?
Dat houdt me nl. een beetje tegen, het lijkt me heel erg leerzaam maar 2 uur per dag vind ik voor mijn paard echt te veel. Kan je er ook voor kiezen om maar 1 uur per dag mee te rijden?
voor de rest is het vakantie
vorig jaar ook extra lesjes geskipt.... 
44Myrthe44 schreef:Gaan jullie allemaal met 1 paard? En je rijd dus 2 uur per dag intensief?
Dat houdt me nl. een beetje tegen, het lijkt me heel erg leerzaam maar 2 uur per dag vind ik voor mijn paard echt te veel. Kan je er ook voor kiezen om maar 1 uur per dag mee te rijden?

don110 schreef:dressuurweek moet je L1+5 zijn, en ik ben nog niet gestart. dus dat gaat hem niet worden.
Nou dan is dat niet een heel groot probleem.. ik denk dat ik me ga (proberen) in te schrijven!
1
bente12 schreef:don110 schreef:dressuurweek moet je L1+5 zijn, en ik ben nog niet gestart. dus dat gaat hem niet worden.
Nou dan is dat niet een heel groot probleem.. ik denk dat ik me ga (proberen) in te schrijven!
1
ik zou er misschien als ik jou was wel goed overna denken het kost toch bijna 400 euro en ik denk niet dat mensen 2x op een dag willen springen zeker niet als het een warme week word en het is toch zwaar voor de meeste paarden, misschien kun je aangeven bij knhs wat het geval is en misschien kunnen zij iets voor je regelen?
listiglistje schreef:Nee groepjes van 2 of 3 en 1 x per dag les van Tonnie Huberts, Ton de Kok of Diederik van Silfhout is genoeg hoor,
die vragen normaal ook veel voor en privélesje, maar je steekt er enorm veel van op!
Vorig jaar in 1 week de vliegende wissels geleerd, nu doet ie zelfs al series
Zal vergelijkbaar zijn met m'n lessen thuis, daarvan heb ik ook genoeg van max 1 uur per dag!