Ik heb je topic al een tijdje stilletjes meegelezen, maar kan het na die sneeuwfoto's niet laten om te reageren! Wat pracht paardje is het zeg, het is een lekkere showbink!
PaysBas
Geplaatst: 20-01-13 00:46
Schitterende Welsh! Wat een hoop sneeuw is er bij jullie gevallen, zeg. Wat wil je gaan doen tzt mennen?
darwin
Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-13 23:35
PaysBas schreef:
Schitterende Welsh! Wat een hoop sneeuw is er bij jullie gevallen, zeg. Wat wil je gaan doen tzt mennen?
JA we willen aangespannen en onder het zadel rijden. Al onze pony's zijn bereden en betuigd.
darwin
Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-13 23:59
Nog even een paar foto's geupload van Jack en Wairan die van de week ook mee op sneeuwshoot geweest zijn.
Ja Jack is echt een patsertje, hij weet gewoon dat ie knap is. Gisteren nog een mooi concourstuigje voor hem op de kop getikt, dus hij kan in April mee naar Houten samen met Rebel.
He bah wat heb je toch een slecht oog voor leuke en mooie Welshen, Darwin (GRAPJE!!!). Hoop dat Rebel zich goed kan aanpassen in april, naast stoere Jack. PS: Al jouw Welshen hebben zo een prachtige, trotse eigenhouding, maken een hele vitale en happy indruk.
darwin
Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-13 20:52
Dank je Terpentijn Eros gaat begin volgende maand tijdelijk verhuizen. Hij gaat naar mijn osteopaat die altijd de paardjes behandeld, haar cob is al een tijd kreupel en het is maar de vraag of dat nog goed komt en ze zag in Eros wel een uitdaging, en aangezien hij hier toch maar niks staat te doen, leek me dit een goede oplossing. Voor de liefhebbers.....Darwin is te koop !