Ik ben ook weer thuis! Wat was het fantastisch!! Ben 10 dagen in Londen geweest, alle dressuuronderdelen gezien. Alleen de catogerieen kwa zitplaatsen vond ik een beetje raar ingedeeld.. Eerste dag zat ik met C op rij 10 op het midden van de korte zijde (precies achter het paarse doek) en de dag erna zat ik met C op rij 33 helemaal aan de buitenkant van de lange zijde, zeg maar naast de piste! M'n D kaarten waren vrij boven in, logisch, maar ik heb mij behoorlijk verbaasd! Een kennis met B kaarten zat namelijk ook helemaal aan de buitenkant van een tribune, daar had ik wel van verwacht dat ze een goede plaats zou hebben met die dure kaarten! Maar het was desalniettemin geweldig, we waren erbij!!! 3 avonden naar het HHH geweest (wat heb ik me rotgelachen bij het dressuurteam!! ) Zelfs nog een avond naar het theater geweest. (Rock of ages) Was ook ontzettend leuk, zelfs voor iemand zoals mij die niet echt van musical houdt Ik wil ook zeker nog wel een keer terug naar Londen, echt een heerlijke stad!! De tijd is echt gevlogen, morgen alweer aan het werk..
Ahja, ik kom net terug van 2 weken met zo goed als geen internet, kom thuis en zette de tv aan... Hier vragen was sneller. Bedankt voor je toelichting.
Met mijn B kaarten bij de kur zat ik links op de lange zijde richting de tribune korte zijde en dan op rij 7! Ideaaal. Mensen met A kaarten zaten rechts op de lange zijde op rij 23.
schitterende foto's lys! ik hoop dat je snel tijd voor ons hebt iedereen weer zo'n beetje terug! allemaal een super ervaring gehad. dit neemt niemand je meer af. over vier jaar rio!
Ik ben vandaag ook weer thuis gekomen. Nu snel wasjes draaien. Ga morgen op vakantie naar Griekenland. Maar wat ben ik moe. Geweldige ervaring om mee te maken.
Ik moet al mijn foto's die met de SRL gemaakt zijn nog uitzoeken, aangezien ik een andere laptop bij me had, moet ik alles nog om zetten. Vrijdag naar de London Zoo geweest, heb genoten daar, ondanks dat het gewoon 27 graden was Maar voorgaande keren dat ik wou gaan regende het ...
Ja, ik wou er al 3 jaar geleden heen, maar elke keer te weinig tijd en regen ... Nu stond het voor afgelopen zondag gepland, maar toen ik net me kaartje had gekocht kwam het met bakken naar beneden, dus weer verplaatst. In de dierentuinen in Nederland ben ik binnen een 2 uur wel klaar, daar had ik na 5 uur nog niet alles gezien. Volgende zoo staat ook al gepland, eentje in Duitsland en ik wil ook naar Whipsnade, maar die lag meer richting Luton, dus die komt ook op het lijstje om zo snel mogelijk te zien.
*heb niet alles bij gelezen* maar geloof dat iedereen het wel naar zijn zin heeft gehad! mooie dressuurfotos en wat een afsprong in de cross!!!
HHH vond ik ook minder dan in Turijn, maar kwam vooral omdat het zo onwijs groot was, vooral de zaal van feest en huldigingen.
en wat waren die engelsen dol en enthousiast en vriendelijk!!! echt top!!!
het zit er helaas weer op. wat heb ik genoten van al die dagen OS. was niet voor de tv weg te slaan en heb me 2 keer toe echt geweldig vermaakt in londen! 1e keer heerlijk gevaren op de thames en geshopt enzo. opening eerst naar HHH maar daar was het zo stil (wel goed geshopt) toen naar stad, bij de tower bridge gestaan op het juiste moment! daarna verder gekeken op de boot die echt in super rustige buurt in londen lag (halte met de riverboot dichter bij de stad dan greenwich park). zaterdags naar beachvolleybal dat was echt spektakel en gezellig en wielrennen in een pub gekeken. zondag naar olympisch museum was leuk om al die fakels en mediales te zien. toen weer terug naar nl. vrijdag terug naar engeland, naar dover. zaterdag met me ouders terug naar londen met de auto. met me moeder het springen gezien wat was dat geweldig en goede plekken recht van de pers op rij 20 denk ik. me ouders gingen er na terug ik bleef in londen. savonds naar HHH, nu was het drukker en ook wel gezellig. gebleven toe de huldiging van de zwemmers. wel halverwege weg gegaan want was gewoon laat en nog erg ver om terug te komen. zondag naar hockey op olympisch park. 3 geweldige wedstrijden gezien!! tennisdubbel op scherm in olympisch park gezien. en wat een geweldig geluid kwam er uit het olympisch stadion. echt een hele dag genoten op het park ondanks ik de hele ochtend verzopen in me poncho heb gezeten. (wel slopend) maandag naar british museum geweest voor de paardententoonstelling, klein maar wel erg mooi! na vorige keer uur vertraging ditmaal een security check als of ik een misdadiger was, bijna me telefoon kwijt (niet terug gekregen na 2de scan), hoop gezeik over zakje waar me vloeistoffen in zaten etc.....
op naar RIO!!! nog 4 jaar om wat aan de veiligheid te doen, daarnaast is er ook een hoop toerisme in brazillie/zuid amerika dus ik vind het zeker de moeite waard!! ben nu echt verslaafd!!
Ik mis het verschrikkelijk! Elke dag eerst de tv aan en dan de hele dag sport! Als ik langs de tv liep weer even kijken wat voor sport er op was en opeens zijn heel veel sporten leuk!! Wat heb ik een mooie spelen gezien!!