Desiree_1993 schreef:Goedemorgen! San en ik zijn ook wakker. Heb er zin in .ik slaapbok hoor, weet niet wat jij doet. zin in vandaaaaag
Bied iemand misschien nog kaartjes aan voor zondag op het horse event woon in gelderland? (achterhoek).
Ik ben alweer driekwartier onderweg, ga vandaag meehelpen vanuit school en morgen ga ik met mijn vriendin er gewoon heen. Wordt het derde jaar
Bellatrix schreef:Ik zie je straks Jo!! Ik ga nu ook naar de auto en richting Amersfoort...Richard, zit die andere bungalow ook vol? Ook met HE people?Inderdaad een hok vol! De code kan ik nergens meer vinden. Net gedouched en nu eerst koffie!
Zo heb alweer zin in dag 2 zal stuk drukker zyn. ff ontbijten enzo en dan ben ik ook te vinden op horse event
Ow ik kan niet wachten tot morgen. Wij gaan zo eerst de paarden doen en vertrekken om half 1 van stal naar onze b&b in Deurne. Heb er zin in
We zijn er in de Lounge weer bijna klaar voor, het terrein ligt er super bij en het is super mooi weer!
Watt??? 2:49 minuten onderweg van de achterhoek naar deurne met de trein. Dat word hem dus niet.Toch maar vervoer regelen met de auto.
Hallo allemaal ik zoek voor zondag nog een lift. Ik kom zelf uit Nijmegen (en zou ook graag mee terug rijden), maar eerst een stukje reizen en dan mee liften is ook niet zo,n pribleem voor mij.
ohh, als ik hier lees kan ik hélemáal niet meer wachten tot morgen! heb er zoveel zin in edit; wat is er allemaal te koop? wordt denk ik veel geld mee~!
MyLittleLove schreef:Oja: ik sjouw nu al 5 tassen/goodiebags mee en heb net al een prijs gewonnen, haha.Zozo Hou je wel wat over voor ons morgen?
woow, wat voor goodiebags zijn er? ^_^ moet je daar van te voren kaartjes voor printen? want die gaan wij morgen tuurlijk ook allemaal halen
Leuk leuk leuk! Nog 1 nachtje slapen..Kan er iemand nog wat duidelijkheid gegeven over die omleiding??