Urielle schreef:Echt idioot, normaal viel er op de Duitse zenders nog wel te rekenen...
Ja, dit lijkt meer een replika van de NOS!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Urielle schreef:Echt idioot, normaal viel er op de Duitse zenders nog wel te rekenen...
Urielle schreef:In Afrika kijken ze veel dressuur, daar zitten de ware fans
3 oktober zenden ze het nog uit
Embe schreef:over zinloze dingen opzoeken gesproken.. weten jullie waar het woord school vandaan komt??Ja, genoeg uitzendingen in Afrika (volgens FEI site), ook leuk maar ik geloof op Zuid Afrika na dat het hoogst haalbare is Z2, in Kenia dan... (Je moet wat om je tijd vol te tikken terwijl je wacht op beelden) Aaarghhh
Urielle schreef:Voordeel is wel dat je dan best uitgezonden kunt worden naar de Spelen als je met een ruiter of 6 naar daar verhuisd voor een paar weken per jaar
Cayenne schreef:Ik vraag me trouwens af op wie Anky zat gister tijdens de prijsuitreiking.
Een grote bruine zonder aftekeningen op het hoofd.
fanclubE_Gal schreef:iedereen is zo onder de indruk van deze post dat het hier stil wordt....
fanclubE_Gal schreef:iedereen is zo onder de indruk van deze post dat het hier stil wordt....
CGJ12 schreef:fanclubE_Gal schreef:iedereen is zo onder de indruk van deze post dat het hier stil wordt....
Allemaal aan het "Temmen".
Schiet op meiden.... Wie is het eerst?
CGJ12 schreef:fanclubE_Gal schreef:iedereen is zo onder de indruk van deze post dat het hier stil wordt....
fanclubE_Gal schreef:welnee.. ik vond het alleen wel heel vergezochtmaar wel grappig... zie anky al op mart smeets
CGJ12 schreef:fanclubE_Gal schreef:welnee.. ik vond het alleen wel heel vergezochtmaar wel grappig... zie anky al op mart smeets
Kijk niet raar op als die kids van Anky later 2.03 worden......
Urielle schreef:Niks te jureren morgenochtend CGJ
CGJ12 schreef:Urielle schreef:Niks te jureren morgenochtend CGJ
Zeker wel.
Even fijn afreageren.
Boos?